چگونه در بازی Marvel’s Spider-Man 2 دفاع کنیم کنیم

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی چگونه در Marvel's Spider-Man 2 دفاع کنیم کنیم همراه ما باشید

استودیو Insomniac Games تغییرات بزرگی را در مبارزات Marvel's Spider-Man 2 اعمال کرده است، که عمدتاً مقدمه پاریینگ است، بنابراین مرد عنکبوتی دیگر متکی به طفره رفتن نیست.

با این حال، جدا کردن آسان نیست، به خصوص در سختی های بالا. پری زودهنگام ایمن ترین گزینه است، که آسیب وارد شده را کاهش می دهد و با یک پنجره زمانی گسترده، اجرای آن آسان تر است. 

اما اگر تا آخرین لحظه منتظر بمانید، باعث می‌شود که دشمنان متزلزل شوند و در برابر ضد حمله آسیب‌پذیر شوند. این در برابر دشمنان منتخب مانند بروت های بزرگ، کسانی که دارای سلاح های غوغا هستند و چند برخورد با باس ها مفید است، زیرا در غیر این صورت آسیب رساندن به آنها دشوار است.

این بدان معنی است که نمی توان مکانیک پاری را به طور کامل نادیده گرفت، اگرچه در برابر انواع استاندارد دشمن اختیاری است. و البته انتخاب دیرهنگام خطر زمان بندی اشتباه و آسیب دیدن را افزایش می دهد.

اگر به طور تصادفی از آموزش عبور کرده اید یا به سادگی فراموش کرده اید که چگونه باید آن را پشت سر بگذارید، خوشحال خواهید شد که بشنوید که ما این مقاله را ایجاد کرده ایم تا شما را در این فرآیند گام به گام راهنمایی کنیم.

آنچه شما نیاز دارید

  • Marvel's Spider-Man 2
  • PS5
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه بازی Frostpunk 2 بتا

نسخه کوتاه 

  1. صبر کنید تا هشدار Spider Sense را ببینید
  2. L1 را برای جدا کردن فشار دهید
  3. تا جایی که ممکن است با فشار دادن L1 دشمن را تکان دهید
  1. مرحله
    1

    صبر کنید تا هشدار Spider Sense را ببینید

    در طول مبارزه، باید ببینید که انیمیشن حس عنکبوتی بالای سر مرد عنکبوتی ظاهر می شود، زیرا دشمن شروع به حمله خود می کند. 
    چگونه در Marvel's Spider-Man 2 بلاک کنیم و مانع از آن شویم

  2. مرحله
    2

    L1 را برای جدا کردن فشار دهید

    هنگامی که انیمیشن حس عنکبوتی را دیدید، دکمه L1 را فشار دهید تا از بین برود. توجه داشته باشید که نمی‌توانید تیراندازی یا هر حمله‌ای که باعث آبی شدن حس عنکبوتی شما می‌شود را متوقف کنید. در همین حال، حملاتی که توسط حواس عنکبوتی زرد مشخص می شوند، قابل اجتناب نیستند و باید از آنها جلوگیری کرد.
    چگونه در Marvel's Spider-Man 2 بلاک کنیم و مانع از آن شویم

  3. مرحله
    3

    تا جایی که ممکن است با فشار دادن L1 دشمن را تکان دهید

    فشار دادن زودهنگام L1 آسیب وارد شده را کاهش می دهد، اما باعث تزلزل دشمن نمی شود. برای انجام این کار، باید L1 را درست قبل از فرود حمله دشمن فشار دهید، که با قرمز شدن نماد حس عنکبوتی مشخص می شود. 

    هنگام اجرای موفقیت آمیز پاری، یک انیمیشن فعال می شود – به طور پیش فرض، مرد عنکبوتی از بازوهای روباتیک خود برای جدا کردن استفاده می کند، در حالی که مایلز از انفجار برق استفاده می کند. این انیمیشن‌ها بسته به توانایی‌هایی که شما مجهز کرده‌اید، تغییر می‌کنند، و پیتر در مراحل بعدی بازی، تغییرات Venom را باز می‌کند.
    چگونه در Marvel's Spider-Man 2 بلاک کنیم و مانع از آن شویم

چرا خونه من کار نمیکنه؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تعویض سلاح در بازی استارفیلد

نمی توان در مقابل هر حمله ای مقاومت کرد. به عنوان مثال، پرتابه هایی مانند تیراندازی را نمی توان مهار کرد. و وقتی حس های مرد عنکبوتی آبی می شود، شما فقط می توانید از حملات طفره بروید.

چه زمانی نیاز به عودت دارید؟

مرد عنکبوتی برای اینکه آنها را متزلزل کند، باید در برابر آدم‌های بی رحم مبارزه کند و آنها را در برابر حمله آسیب‌پذیر کند. برخی از رویارویی‌های باس‌ها نیز شاهد زرد شدن حس عنکبوتی شما خواهند بود که نشان می‌دهد که حمله نمی‌تواند طفره رود و در عوض باید جلوی آن گرفته شود.

امیدواریم از این مقاله چگونه در بازی Marvel's Spider-Man 2 دفاع کنیم کنیم مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ioXWbb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *