چگونه با DoorDash بیشترین درآمد را داشته باشیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی چگونه با DoorDash بیشترین درآمد را داشته باشیم؟
همراه ما باشید

اگر شما می خواهید با DoorDash بیشترین درآمد را داشته باشید، این پست را بخوانید. DoorDash به شما امکان می دهد با تحویل غذا با سرعت خود درآمد کسب کنید. در حالی که ممکن است در حال حاضر با DoorDash درآمد خوبی داشته باشید، می توانید دستمزد ساعتی خود را بهینه کنید اگر هوشمندانه کار کنید، نه فقط سخت تر.

چگونه با DoorDash بیشترین درآمد را داشته باشیم

با یک طرز فکر استراتژیک، در واقع می توانید درآمد خود را کنترل کنید و با DoorDash درآمد کسب کنید. در این پست، نکاتی را به اشتراک می گذاریم که به شما کمک می کند تا یک راننده پردرآمد DoorDash شوید.

چگونه با DoorDash بیشترین درآمد را داشته باشیم؟

برای به حداکثر رساندن درآمد DoorDash خود و با DoorDash بیشترین درآمد را داشته باشید، این نکات را دنبال کنید:

1]بهترین زمان را برای دویدن بیابید

برنامه های Gig مانند DoorDash بر اساس اصل عرضه و تقاضا کار می کنند. شناسایی بهترین زمان برای پاشیدگی می تواند تاثیر قابل توجهی بر درآمد شما داشته باشد. هنگامی که مشتریان سفارش‌های بیشتری را ثبت می‌کنند، DoorDash ممکن است برای تحویل سفارش، پول اضافی (به اضافه پرداخت پایه شما) به شما بپردازد. اما اگر هر داشر دیگری در DoorDash به دنبال سفارش در ساعات اوج مصرف باشد، چه؟ شما باید آزمایش کنید که کدام بازه های زمانی برای شما بهتر کار می کنند. اگر فرد صبحگاهی هستید، می‌توانید بین ساعت 6 صبح تا 9 صبح که افراد بیشتری صبحانه سفارش می‌دهند، حرکت کنید. یا می‌توانید در ساعات پایانی شب که مردم سخاوتمند هستند و نکات بیشتری را ارائه می‌کنند، حرکت کنید.

2]سفارشات دسته‌ای را دریافت کنید

اوج پرداخت در DoorDash

اگر یک داشیر باتجربه هستید، سفارشات دسته‌ای را انتخاب کنید که امکان دریافت چندین سفارش را در یک مسیر فراهم می‌کند. سفارش‌های دسته‌ای قطعاً درآمد بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورند و همچنین ممکن است واجد شرایط دریافت پیک پرداخت باشند، اما باید بسیار مراقب جدول زمانی باشید، زیرا ممکن است برخی از مشتریان این واقعیت را دوست نداشته باشند که نیمی از میلک شیک یا بستنی‌شان را در ماشین حمل کرده‌اید. -یک ساعت و ممکن است نظرات بدی برای شما به جا بگذارند.

3]خدمات عالی به مشتریان ارائه دهید

رتبه بندی مشتریان در DoorDash

مهم است که با خدمات مشتری خود سازگار باشید تا یک داشتر با رتبه برتر باشید. مشتریان Door Darsh برای هر تحویل به شما امتیاز می دهند. آنها اغلب وقتی دستورالعمل های آنها را دنبال می کنید به شما انعام می دهند. اگر مشتری از شما خواست که در نزنید، در نکوبید. اگر می خواهد تحویل بدون تماس داشته باشد، غذا را در محل تعیین شده رها کنید. اگر به طور مداوم خدمات برجسته ای را به مشتریان خود ارائه دهید، شانس شما برای دریافت سفارشات بیشتر (و در نتیجه پول نقد بیشتر) افزایش می یابد.

4]به دنبال نقاط داغ باشید

یک نقشه حرارتی در DoorDash

نکته مفید دیگر این است که در نزدیکی منطقه ای که رستوران های DoorDash بیشتری وجود دارد صبر کنید. یک نقشه حرارتی در برنامه درایورها مناطقی را که تعداد زیادی رستوران و سفارش‌ها دارند برجسته می‌کند. در حالی که نزدیکی شما به یک رستوران خاص بر شانس شما برای دریافت سفارش تأثیر می‌گذارد، اگر در شعاع 2 تا 3 مایلی قرار داشته باشد، می‌توان دشر دیگری را انتخاب کرد. بنابراین جایی منتظر بمانید که چندین رستوران در این نزدیکی دارید.

نکته حرفه ای: شیفت ها و منطقه خود را از قبل برنامه ریزی کنید تا رزروهای اولویت بیشتری داشته باشید.

5]از کسر مالیات استفاده کنید

شما به عنوان یک پیمانکار مستقل برای DoorDash کار می کنید، به این معنی که کارمند نیستید و باید مالیات خود را بپردازید. با این حال، با استفاده از چندین کسر مالیات، می توانید قبوض مالیاتی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. اگر برای DoorDash هزینه ای می کنید، آن را از مالیات خود بنویسید. شما می توانید هزینه بنزین، عوارض، تماس های مربوط به تلفن، نگهدارنده تلفن همراه، چمدان های تحویل و حتی ارزش استهلاک خودرو خود را کسر کنید!

اینها نکات مفیدی بود که به شما کمک می‌کرد از سفر DoorDash خود بهترین استفاده را ببرید. من امیدوارم این برات مفید باشه.

همچنین بخوانید: چگونه Google را از ردیابی تاریخچه موقعیت مکانی متوقف کنیم.

آیا می توانید 100 دلار در روز در DoorDash درآمد داشته باشید؟

آره. اگر در نزدیکی یک منطقه پرجمعیت زندگی می‌کنید، معمولاً در عرض 5 تا 6 ساعت می‌توانید 100 دلار در DoorDash کسب کنید. اگر یک جستجوی سریع در گوگل انجام دهید، افرادی را خواهید دید که ادعاهای احمقانه ای مبنی بر کسب درآمد تا 200 دلار در ساعت دارند! اگر مایلید حداقل 5 ساعت را در حین تلاش برای استراتژیک بودن با هر سفارشی که می پذیرید اختصاص دهید، قطعاً می توانید 100 دلار در روز در DoorDash درآمد داشته باشید.

آیا DoorDash ارزش پول درآوردن را دارد؟

بستگی دارد. در حالی که برخی از dashers که می توانند درآمد DoorDash خود را بهینه کنند قطعاً می گویند ارزش آن را دارد، برخی دیگر ممکن است بگویند که این کار به شما دستمزد زیادی نخواهد داد. با این وجود، DoorDash به شما این امکان را می‌دهد که در هنگام انتخاب برنامه زمانی خود برای تحویل، با سرعت خودتان درآمد کسب کنید.

ادامه مطلب را بخوانید: بهترین ابزارهای ماشین حساب ردپای کربن برای محاسبه ردپای کربن.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NmbEIX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *