چگونه امتیازهای پاداش مایکروسافت را به سرعت دریافت کنیم

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی امتیازهای پاداش مایکروسافت را به سرعت دریافت کنیم همراه ما باشید

برای دریافت Microsoft Rewards، فقط باید یک حساب کاربری فعال داشته باشید. در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از روش‌ها و کارهای ساده‌ای که می‌توانید روزانه انجام دهید، امتیازهای پاداش مایکروسافت را به سرعت دریافت کنید. نقطه پاداش راهی برای شرکت مایکروسافت برای قدردانی از افرادی است که از خدمات آنها استفاده می کنند، کالاها را خریداری می کنند یا در پلتفرم های واجد شرایط مختلف تعامل دارند.

چگونه امتیازهای پاداش مایکروسافت را به سرعت دریافت کنیم

به گفته مایکروسافت، از 30 سپتامبر 2023، تمام حساب هایی که واجد شرایط برنامه Microsoft Rewards هستند، به طور خودکار ثبت می شوند. با این حال، در صورتی که کاربر بخواهد امتیاز خود را بازخرید کند، باید عضویت خود را در پورتال جوایز فعال کند. توجه داشته باشید که هر زمان که بخواهید می توانید انصراف دهید.

برنامه Microsoft Rewards چیست؟

Microsoft Rewards ابتکاری توسط مایکروسافت برای قدردانی از مشتریان و کاربران وفادار خود است. این جوایز نه تنها برای کاربران سیستم عامل بلکه برای سرویس های دیگری مانند بینگ، کورتانا، مایکروسافت استور، اج و غیره نیز تعلق می گیرد. این برنامه اکنون به طور خودکار به همه کاربران واجد شرایط داده می شود، اما هرکس که بخواهد می تواند از آن انصراف دهد.

می‌توانید هنگام خرید برنامه‌های مایکروسافت یا اشتراک در یک سرویس از این جایزه استفاده کنید. در واقع، زمانی که قصد خرید چیزی از فروشگاه مایکروسافت را دارید، این روش خوبی برای کاهش هزینه است. برای بررسی Microsoft Rewards، از صفحه Rewards دیدن کنید. وقتی روی داشبورد قرار گرفتید، می‌توانید امتیازها را بازخرید کنید، اهداف تعیین کنید، انباشت روزانه خود را ببینید و غیره.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش برتر برای خاموش کردن برنامه های تایید شده توسط مایکروسافت در ویندوز 11

چگونه امتیازهای پاداش مایکروسافت را به سرعت دریافت کنیم

اگر یک حساب مایکروسافت دارید و می‌خواهید به سرعت امتیاز Microsoft Reward دریافت کنید و هنگام خرید برای محصولات و خدمات مایکروسافت از آنها استفاده کنید، می‌توانید موارد زیر را انجام دهید:

  1. از Bing به عنوان موتور جستجوی خود استفاده کنید
  2. معرفی یک دوست
  3. محصولات را در فروشگاه مایکروسافت بخرید
  4. کارهای روزانه را کامل کنید
  5. در نظرسنجی ها شرکت کنید

اجازه دهید این روش ها را با جزئیات بررسی کنیم.

1] از Bing به عنوان موتور جستجوی خود استفاده کنید

 

چگونه امتیازهای پاداش مایکروسافت را به سرعت دریافت کنیم

وقتی جستجوی روزانه خود را در Bing انجام می دهید، چه در موبایل، چه شخصی یا هر دستگاه دیگری پاداش دریافت می کنید. امروزه حتی می توانید با استفاده از بینگ چت امتیاز کسب کنید. اگر عضو سطح 2 هستید، با استفاده از Bing در Egde می توانید حداقل 600 امتیاز در ماه دریافت کنید.

2] یک دوست را معرفی کنید

با ارجاع یکی از دوستان برای ثبت نام برای امتیاز پاداش مایکروسافت برای اولین بار، 200 امتیاز دریافت می کنید. آنها باید حساب خود را برای کسب امتیاز برای شما تنظیم کنند. بنابراین، از آنجایی که کاربران جدید به طور خودکار ثبت نام می‌شوند، تنها در صورتی می‌توانید امتیاز کسب کنید که فردی را دعوت کنید که حساب MS ندارد.

3] محصولات را در فروشگاه مایکروسافت بخرید

چگونه امتیازهای پاداش مایکروسافت را به سرعت دریافت کنیم

وقتی چیزی را در فروشگاه مایکروسافت خریداری می‌کنید، امتیاز پاداش دریافت می‌کنید. جوایز در اینجا به مبلغی که هنگام خرید یک برنامه یا خریدهای درون برنامه ای خرج می کنید بستگی دارد. به عنوان مثال، شما می توانید به ازای هر دلاری که در فروشگاه خرج می کنید، 1 تا 10 امتیاز کسب کنید.

4] وظایف روزانه را کامل کنید

چگونه امتیازهای پاداش مایکروسافت را به سرعت دریافت کنیم

مجموعه‌های روزانه ممکن است شامل جستجوهای Bing، تماشای ویدیو، آزمون‌ها و غیره باشد. پس از تکمیل این وظایف، بسته به وظایف و تعداد آنها پاداش دریافت می‌کنید. شما می توانید 20 امتیاز یا بیشتر در این مجموعه های روزانه دریافت کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ریست فکتوری ویندوز 10 یا ویندوز 11

5] در نظرسنجی ها شرکت کنید

انجام نظرسنجی همچنین می‌تواند امتیازات پاداش مایکروسافت را به سرعت دریافت کند. امتیاز نظرسنجی ها به نوع نظرسنجی و زمان صرف شده بستگی دارد. در اصل، شما می توانید چند امتیاز به صدها. نظرسنجی‌ها همیشه در دسترس نیستند، بنابراین زمانی که موردی مطرح شد از آنها استفاده کنید.

بخوانید: نمایش یا پنهان کردن امتیاز پاداش مایکروسافت در نمایه Edge

نکات کلی برای کسب سریع امتیاز Microsoft Reward

چگونه امتیازهای پاداش مایکروسافت را به سرعت دریافت کنیم

در زیر چند نکته بسیار مهم وجود دارد که به شما کمک می‌کند هر روز امتیازات مایکروسافت Reward را به سرعت کسب کنید:

  • همیشه وقتی فرصتی به وجود آمد از آن استفاده کنید. یک مثال خوب، نظرسنجی است. وقتی در دسترس هستند تا جایی که می توانید آن ها را بردارید. در صورت درخواست، ویدیوها را تماشا کنید و Bing را به عنوان مرورگر پیش فرض خود تنظیم کنید.
  • اهداف روزانه یا هفتگی را تعیین کنید. این نکته به شما کمک می کند در مسیر خود بمانید و برای رسیدن به اهداف خود سخت تلاش کنید. نکته‌ای را که می‌خواهید در دوره مورد نظر قرار دهید یادداشت کنید و در مسیر خود بمانید.
  • صبور باش. همیشه ثابت و صبور باشید. ممکن است برای رسیدن به هدفتان بیش از حد انتظار زمان ببرد، اما در نهایت به آن خواهید رسید. هرچه بیشتر از محصولات مایکروسافت استفاده کنید، امتیاز بیشتری در استخر خود کسب می کنید.

امیدواریم چیز ارزشمندی در اینجا پیدا کنید.

نکته: ما همچنین توضیح دادیم که چگونه می‌توانید Microsoft Rewards را در صورتی که در حساب شما کار نمی‌کند برطرف کنید.

آیا می توانید از VPN برای Microsoft Rewards استفاده کنید؟

استفاده از VPN یا سایر پروکسی ها برای Microsoft Rewards تقلب محسوب می شود و خلاف شرایط خدمات مایکروسافت است. اگر این مورد شناسایی شود، ممکن است حساب شما مسدود شود و نتوانید برای مادام العمر یا مدت زمان مشخصی از برنامه استفاده کنید. برای دریافت سریع امتیاز Microsoft Rewards از ابزارهای پذیرفته شده استفاده کنید.

امیدواریم از این مقاله چگونه امتیازهای پاداش مایکروسافت را به سرعت دریافت کنیم مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KFWIFh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *