پوشش 5G T-Mobile Verizon و AT&T را در گرد و غبار رها می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آرم T Mobile روی علامت

کریس کارلون / Android Authority

TL; DR

  • یک گزارش جدید نشان می‌دهد که پوشش 5G T-Mobile در ایالات متحده رقابت را از بین می‌برد.
  • حتی زمانی که Verizon و در دسترس بودن 5G AT&T را ترکیب می کنید، T-Mobile آنها را تقریبا دو برابر می کند.
  • T-Mobile همچنین در سرعت دانلود 5G برتری دارد و تقریباً با AT&T و Verizon در سایر دسته بندی ها برابری می کند.

هر سه ماهه، Opensignal آماری را از داده‌های جمع‌سپاری شده در اپراتورهای بی‌سیم پست می‌کند. این کار را با جمع آوری میلیاردها اندازه گیری هر روز از 100 میلیون دستگاه در سراسر جهان انجام می دهد. در این سه ماه، ما گزارشی داریم که بر تجربیات 5G برای مشتریان ایالات متحده در سه شرکت بزرگ: Verizon، AT&T و T-Mobile تمرکز دارد.

اگرچه تغییرات زیادی در این حوزه نسبت به سه ماهه قبلی تغییر نکرده است، این گزارش جدید یک نتیجه را به ما می‌رساند: پوشش T-Mobile 5G در ایالات متحده در رتبه دوم قرار دارد.

ابتدا، اجازه دهید در مورد مهمترین جنبه 5G صحبت کنیم: دسترسی. در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که چگونه هر یک از سه گروه بزرگ در مورد درصد زمانی که مشتریان به خدمات 5G دسترسی دارند، مقایسه می‌کنند.

پوشش opensignal 5g در دسترس بودن 5g

آن خط سرخابی مطمئناً طولانی است. با انجام محاسبات، T-Mobile به قدری از Verizon و AT&T جلوتر است که اگر شبکه های این دو اپراتور را با هم ترکیب کنید، T-Mobile همچنان در مورد پوشش 5G تقریبا دو برابر قابل اعتمادتر خواهد بود.

بدیهی است که پوشش 5G همه چیز نیست. بسیاری از مواقع وجود دارد که اتصال به شبکه 5G کارایی کمتری نسبت به اتصال 4G در همان نقطه دارد. با این حال، اگر اتصال 5G برای شما مهم است، تنها یکی از سه بزرگ در این مرحله ارزش سرمایه گذاری را دارد.

پوشش T-Mobile 5G: داده های دیگر

T-Mobile همچنین در مورد سرعت دانلود 5G بر رقابت غالب است. برای مشاهده میانگین سرعت دانلود کاربران Opensignal در Verizon، AT&T و T-Mobile، نمودار زیر را بررسی کنید:

opensignal 5g 5g دانلود 5g

بار دیگر، اگر سرعت دانلود فوق سریع 5G برای شما مهم است، T-Mobile بهترین انتخاب شماست.

در جای دیگر گزارش، T-Mobile، AT&T و Verizon را اساساً گردن و گردن می بینیم. در تجربه‌های ویدیویی، ویدیویی زنده، بازی و برنامه‌های صوتی، T-Mobile تنها یک یا دو نقطه با Verizon که پیشتاز است فاصله دارد. قابل توجه است که Verizon برای سرعت آپلود 5G پیشتاز است، اما T-Mobile را تنها با 0.3 مگابیت در ثانیه شکست می دهد، بنابراین آنها اساساً یکسان هستند.

این داده ها به توضیح اینکه چرا تقریباً تمام تبلیغات T-Mobile بر پیشروی 5G آن نسبت به رقبا متمرکز است کمک می کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eLUQwq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *