ویژگی تشخیص گفتار Google Assistant به Google Maps می رود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی Assistant speech recognition feature heads to همراه ما باشید

جدیدترین  به‌روزرسانی Google Maps ویژگی‌های تشخیص گفتار Assistant را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. با این کار، کسانی که به دنبال مسیر هستند می‌توانند به برنامه بگویند که کجا می‌خواهند بروند، و به آن‌ها مسیری پیشنهاد می‌دهد که باید بروند. بله، درست خواندید، اکنون می‌توانید به برنامه Google Maps بگویید کجا می‌خواهید بروید و مسیرها را دریافت کنید.

خوب، در چند سال گذشته، این برنامه ناوبری برخی از عملکردهای گفتاری را به کاربران ارائه کرده است. با این حال، این عملکرد گفتاری در حد فناوری موجود نیست و استفاده از آن برای اکثر کاربران استرس زا است. این نیاز به تغییر دارد، تغییری که عملکردهای گفتاری را در برنامه Google Maps بدون دردسر و مفیدتر می کند.

گوگل اکنون  دستیار صوتی خود را  برای استفاده یکپارچه در برنامه Maps ادغام می کند. بنا به دلایلی، این ویژگی در چند سال گذشته در گوگل مپ گم شده است. اکنون، کاربران می‌توانند به برنامه Maps بگویند که کجا می‌خواهند بروند و مسیرهای مورد نظر خود را دریافت کنند.

Google Maps با ادغام ویژگی تشخیص گفتار دستیار بهتر می شود

به‌روزرسانی اخیر به  برنامه Google Maps  ویژگی‌های دستیار و تشخیص صدا را به ارمغان می‌آورد. با این کار، کاربران می توانند با برنامه صحبت کنند و بازخورد صحیح و دقیق برای درخواست های خود دریافت کنند. با توجه به اینکه Maps یک برنامه ناوبری است، همه مکالمات باید با دریافت مسیر مرتبط باشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ذخیره مسیرها در Google Maps

قبل از شروع استفاده از این ویژگی، نیازی به نصب به‌روزرسانی جدید برنامه Maps ندارید. نشستن در نوار جستجو یک نماد میکروفون است که با آن کاربران می توانند به ویژگی های فرمان صوتی دسترسی داشته باشند. با ضربه زدن روی این آیکون میکروفون، یک رابط نمایش داده می‌شود که در آن کاربران این ویژگی را راه‌اندازی می‌کنند و به برنامه Maps اجازه دسترسی برای استفاده از میکروفون دستگاه را می‌دهند.

پس از راه‌اندازی، کاربران می‌توانند به برنامه Maps بگویند که دقیقاً کجا می‌خواهند بروند. همانطور که کاربر صحبت می کند، می تواند کلمات خود را به متن بر روی صفحه نمایش مشاهده کند و هر اشتباهی را تشخیص دهد. این ویژگی برای رانندگانی که نیاز به راهنمایی دارند مفید خواهد بود، بنابراین نیازی نیست قبل از دریافت مسیر، مقصد خود را تایپ کنند.

اکنون، با ضربه زدن روی نماد میکروفون در نوار جستجو، کاربران می‌توانند دقیقاً به برنامه Maps بگویند که کجا می‌خواهند بروند. میلیون‌ها کاربر Google Maps در سراسر جهان از این ویژگی گفتار دستیار هنگام جستجوی مسیرها استفاده می‌کنند. به برنامه Google Maps در تلفن خود بروید تا این ویژگی جدید را برای خود تجربه کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UdgWWk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *