وقتی پستی را در اینستاگرام آرشیو می کنید چه اتفاقی می افتد؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی وقتی پستی را در آرشیو می کنید چه اتفاقی می افتد؟ همراه ما باشید

این را تصور کنید: پروفایل اینستاگرام شما حاوی پست های قدیمی است که به حساب شما مرتبط نیستند. به طور معمول، شما به فکر حذف چنین پست هایی هستید. اما ممکن است تعجب کنید که آیا راهی برای مخفی کردن پست ها در اینستاگرام بدون حذف آنها وجود دارد؟ اینجاست که آرشیو اینستاگرام به تصویر کشیده می شود. بیایید یاد بگیریم وقتی یک پست در اینستاگرام را بایگانی می کنید چه اتفاقی می افتد و چگونه پست های اینستاگرام را آرشیو کنید.

 

 

 

 

ما توضیح داده‌ایم که پس از بایگانی کردن پست‌ها چه اتفاقی می‌افتد، لایک‌ها، نظرات، جایگاه آن‌ها در فید و موارد دیگر. شروع کنیم.

وقتی پست اینستاگرام را بایگانی می کنید چه اتفاقی می افتد

آرشیو در اینستاگرام به معنای مخفی کردن پست یا استوری است. وقتی پستی را در اینستاگرام آرشیو می کنید، برای عموم قابل مشاهده نخواهد بود. اینستاگرام آن را به بخش Archived منتقل می کند که فقط برای شما قابل دسترسی است. بایگانی کردن با حذف یک پست متفاوت است، جایی که پست برای همیشه حذف می شود. لغو آرشیو یک پست به معنای نمایش مجدد پست در پروفایل اینستاگرام است.

اکنون که معنای آرشیو کردن پست‌ها را فهمیده‌اید، بیایید بررسی کنیم که با آرشیو کردن یک پست با جزئیات چه اتفاقی می‌افتد.

قابلیت مشاهده پست ها

بایگانی کردن یک پست آن را از شبکه نمایه شما پنهان می کند. یعنی فالوورهای شما وقتی از پروفایل اینستاگرام شما بازدید می کنند نمی توانند پست را ببینند. با این حال، شما می توانید به راحتی پست های آرشیو شده را در بخش آرشیو پروفایل خود مشاهده کنید که به جز شما برای هیچ کس دیگری قابل دسترسی نیست. بنابراین، اگر از خود پرسیده اید، “آیا دیگران می توانند پست های آرشیو شده در اینستاگرام را ببینند؟” پاسخ منفی است.

پست های آرشیو اینستاگرام که می توانند ببینندپست های آرشیو اینستاگرام که می توانند ببینند

لایک، نظر و کپشن

وقتی یک پست اینستاگرام را بایگانی می کنید، لایک ها، نظرات و کپشن آن حفظ می شود. می توانید آنها را در زیر هر پست آرشیو شده از بخش آرشیو بررسی کنید. علاوه بر این، هنگامی که یک پست را در اینستاگرام از آرشیو خارج می کنید، هر سه آن دوباره در پست ظاهر می شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بیش از 30 ایده بیو اینستاگرام عکاسی برای کپی و چسباندن

نکته: چگونه پست هایی را که در اینستاگرام لایک کرده اید ببینید

در فید قرار دهید

هنگامی که یک پست اینستاگرام را از حالت آرشیو خارج می کنید، بدون ارسال مجدد یا انتشار مجدد در فید شما، دوباره در موقعیت اصلی خود در فید شما ظاهر می شود. یعنی پست در سکوت دوباره ظاهر می شود. لطفاً به یاد داشته باشید که پست به عنوان یک پست جدید در بالای صفحه نمایش داده نمی شود.

به عنوان مثال، اگر پستی را از ژانویه 2019 بایگانی کنید، به ترتیب زمانی نمایش داده می شود، یعنی بین پست های دسامبر 2018 و فوریه 2019.

نکته: بیاموزید که چگونه پست‌های اینستاگرام را بدون حذف آن‌ها مرتب کنید.

آیا می توانید پست های آرشیو شده اینستاگرام را به اشتراک بگذارید

نه، شما نمی توانید پست های آرشیو شده را با دیگران به اشتراک بگذارید. ابتدا باید آن را از حالت آرشیو خارج کنید تا به اشتراک بگذارید.

چه اتفاقی برای Insights می افتد

اگر یک حساب کاربری تجاری یا حرفه ای در اینستاگرام دارید، بایگانی بینش خود را نیز حفظ خواهد کرد. مانند موارد دیگر، حتی زمانی که پست را بایگانی می کنید، می توانید بینش ها را بررسی کنید. و پس از لغو بایگانی پست، اطلاعات بینش از همان معیارها به روز می شوند.

پست‌های آرشیو اینستاگرام بینش را مشاهده می‌کنندپست‌های آرشیو اینستاگرام بینش را مشاهده می‌کنند

وقتی یک ریلز را بایگانی می کنید چه اتفاقی می افتد

آرشیو کردن یک ریلز مشابه آرشیو کردن یک پست اینستاگرام است. یعنی Reel از نمایه شما مخفی می شود و به قسمت Archived می رود. دیدگاه‌ها، نظرات، لایک‌ها و زیرنویس‌های آن حفظ خواهند شد. با این حال، به غیر از آن، اینستاگرام ریمیکس‌های Reel شما را حذف می‌کند و با استفاده از صدای Reel، هر Reel را بی‌صدا می‌کند. وقتی Reel را از حالت آرشیو خارج کنید، این موارد بازیابی می‌شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مدیر عامل اینستاگرام می گوید Threads برای اخبار و سیاست نیست

نکته: با نحوه ساخت ریلز با عکس در اینستاگرام آشنا شوید.

نحوه آرشیو کردن پست های اینستاگرام در اندروید یا آیفون

مرحله 1: به پست اینستاگرامی که می‌خواهید بایگانی کنید بروید.

مرحله 2: روی نماد سه نقطه ضربه بزنید و بایگانی را از منو انتخاب کنید.

آرشیو پست اینستاگرام اندروید آیفونآرشیو پست اینستاگرام اندروید آیفون

پست بلافاصله از نمایه شما ناپدید می شود.

نحوه آرشیو کردن پست های اینستاگرام در دسکتاپ

مرحله 1: وب سایت اینستاگرام را باز کنید و روی More در پایین کلیک کنید. فعالیت خود را از منو انتخاب کنید.

کامپیوتر فعالیت اینستاگرامکامپیوتر فعالیت اینستاگرام

مرحله 2: گزینه Photos and Videos را انتخاب کرده و روی انتخاب کلیک کنید.

اینستاگرام Activity PC را بررسی و انتخاب کنیداینستاگرام Activity PC را بررسی و انتخاب کنید

مرحله 3: پست‌های اینستاگرامی را که می‌خواهید پنهان کنید انتخاب کنید.

مرحله 4: روی آرشیو در پایین کلیک کنید.

پست های آرشیو اینستاگرام کامپیوترپست های آرشیو اینستاگرام کامپیوتر

توجه: می‌توانید راهنمای ما را بررسی کنید تا یاد بگیرید چگونه یک پست در اینستاگرام را بایگانی کنید تا مراحل را ببینید.

سوالات متداول

1. چگونه چندین پست اینستاگرام را آرشیو می کنید؟

برای آرشیو چندین پست اینستاگرام به طور همزمان، به پروفایل اینستاگرام خود بروید و روی نماد سه نوار > فعالیت خود را و به دنبال آن پست ها > روی انتخاب > پست هایی را که می خواهید بایگانی کنید انتخاب کنید > برای آرشیو چندین پست در اینستاگرام روی Archive ضربه بزنید.

2. آیا می توانید استوری های اینستاگرام را بایگانی کنید؟

استوری‌های اینستاگرام به‌صورت پیش‌فرض بایگانی می‌شوند، مشروط بر اینکه Save to Archive فعال باشد. با ضربه زدن روی نماد تنظیمات در صفحه دوربین، آن را پیدا خواهید کرد. سپس به استوری بروید و مطمئن شوید که «ذخیره داستان در بایگانی» فعال است.

3. مدت زمان آرشیو در اینستاگرام چقدر است؟

پست های بایگانی شده تا زمانی که آنها را به صورت دستی از بایگانی خارج یا حذف نکنید، بایگانی می مانند. پست های بایگانی شده به طور خودکار از نمایه شما حذف یا حذف نمی شوند.

4. آیا می توانم پست های آرشیو شده شخصی را در اینستاگرام ببینم؟

نه. شما نمی توانید پست های بایگانی شده دیگران را ببینید. این ناعادلانه خواهد بود و به این معنی است که شخص دیگری می تواند شما را ببیند.

مخفی کردن پست ها در اینستاگرام

آرشیو کردن یک راه عالی برای سازماندهی فید اینستاگرام شما ارائه می دهد. امیدواریم متوجه شده باشید که با آرشیو کردن پست‌ها در اینستاگرام چه اتفاقی می‌افتد. قبل از رفتن، بدانید که چگونه همه پست های اینستاگرام را حذف کنید.

امیدواریم از این مقاله وقتی پستی را در اینستاگرام آرشیو می کنید چه اتفاقی می افتد؟ مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://8pic.ir/mag/%d9%88%d9%82%d8%aa%db%8c-%d9%be%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a2%d8%b1%d8%b4%db%8c%d9%88-%d9%85%db%8c-%da%a9%d9%86%db%8c/
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *