به روز رسانی اندروید 14 بتا 4 برخی از باگ های اصلی را رفع می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

14 در افق است زیرا گوگل بالاخره به‌روزرسانی اندروید 14 بتا 4 را برای دستگاه‌های پیکسل واجد شرایط منتشر کرد، که آخرین نسخه اصلی را قبل از آماده شدن نسخه پایدار برای مصرف عمومی نشان می‌دهد. علاوه بر این، به‌روزرسانی از Pixel Fold و Pixel Tablet مورد انتظار نیز پشتیبانی می‌کند و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌های خود را برای این دستگاه‌های جدید آزمایش و بهینه‌سازی کنند.

به‌روزرسانی اندروید 14 بتا 4، با شماره ساخت UPB4.230623.005، شامل وصله امنیتی جولای است و حجم آن 200 مگابایت است که بسته به دستگاه متفاوت است. و اگرچه این به‌روزرسانی هیچ تغییر عمده‌ای ایجاد نمی‌کند، اما به عنوان دومین نسخه «پایداری پلتفرم» عمل می‌کند، بنابراین به توسعه‌دهندگان چراغ سبز نشان می‌دهد تا آزمایش‌های سازگاری برنامه‌ها، APIها، SDKها و کتابخانه‌های خود را آغاز کنند.

به روز رسانی اندروید 14 بتا 4 چه خبر است؟

این به روز رسانی علاوه بر تشویق توسعه دهندگان برای شروع آزمایش نهایی خود، شامل چندین رفع اشکال قابل توجه است. این اصلاح‌ها مشکلاتی را برطرف می‌کنند که باعث ناپدید شدن اعلان‌ها می‌شوند، کاشی‌های تنظیمات سریع کار نمی‌کنند تا زمانی که دستگاه دوباره راه‌اندازی شود، عنوان آهنگی که در حال پخش در حال پخش است با اطلاعات دیگر جایگزین می‌شود، و برنامه‌های VoIP ضبط صدا را زمانی که صفحه قفل است یا برنامه در پس زمینه بود علاوه بر این، این شرکت همچنین یک مشکل سیستمی را حل کرده است که از شارژ شدن دستگاه‌ها جلوگیری می‌کرد و باعث از کار افتادن سرویس هوشمند سیستم اندروید می‌شد.

علاوه بر این، گوگل یک تخم مرغ عید پاک با تم فضایی را در اندروید 14 بتا 4 قرار داده است که کاربران می توانند با رفتن به تنظیمات > درباره تلفن > نسخه اندروید و ضربه زدن مکرر بر روی بخش نسخه اندروید، آن را مشاهده کنند. و با انجام این کار، لوگوی اندروید 14 ظاهر می شود، شناور در محیطی شبیه به فضا و نگه داشتن روی لوگو، شبیه سازی پرواز فضایی را آغاز می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه گیمینگ اندروید با بیت کوین تراز می شود؟

در حالی که گزارش‌ها نشان می‌دهند که به‌روزرسانی در حال انتشار است، بسته به دستگاه و اپراتورشان، ممکن است مدتی طول بکشد تا به همه کاربران برسد. همچنین می توانید به صورت دستی بررسی کنید که آیا به روز رسانی برای دانلود در دسترس است یا خیر. اگر در اعلان های شما ظاهر نشود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jqP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *