واتس اپ به شما امکان می دهد تماس های گروهی 2 برابر بزرگتر را شروع کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی واتس اپ به شما امکان می دهد تماس های گروهی 2 برابر بزرگتر را شروع کنید
همراه ما باشید

واتس اپ برقراری تماس های صوتی و تصویری گروهی بزرگتر را آسان تر می کند. آخرین نسخه بتا برنامه پیام‌رسانی متعلق به متا (نسخه 2.23.15.14 برای اندروید) به کاربران امکان می‌دهد تا تماس گروهی را با حداکثر 15 نفر شروع کنند. این بیش از دو برابر محدودیت قبلی هفت شرکت کننده در ابتدا است.

واتس‌اپ از آوریل سال گذشته امکان تماس‌های صوتی و تصویری گروهی را در گروه‌ها با حداکثر ۳۲ شرکت‌کننده فراهم کرده است. با این حال، از همان ابتدا محدودیت عجیبی برای تعداد افرادی که می توانند به یک تماس گروهی بپیوندند، ایجاد کرده است. شما فقط می توانید با حداکثر هفت عضو گروه تماس برقرار کنید. شما باید آن هفت شرکت کننده را از قبل انتخاب کنید (شما می توانید با شرکت کنندگان کمتری نیز ادامه دهید).

اگر می خواهید سایر اعضای گروه را به تماس اضافه کنید، باید بعداً به صورت دستی این کار را انجام دهید. این برای تماس در گروه های بزرگتر کمی دردسر است. واتس اپ با افزایش محدودیت به 15 نفر (از طریق WABetaInfo) آن را برطرف می کند. اکنون می توانید قبل از برقراری تماس صوتی یا تصویری حداکثر 15 عضو گروه را انتخاب کنید. مانند قبل، می توانید بعداً موارد بیشتری را اضافه کنید. محدودیت کلی شرکت‌کننده برای تماس‌های گروهی در واتس‌اپ هنوز 32 نفر است.

همانطور که قبلا گفته شد، واتس اپ در حال آزمایش این تغییر در بین کاربران بتا در اندروید است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، به‌روزرسانی باید به زودی به نسخه پایدار برنامه برسد. اما اگر نمی توانید برای آن صبر کنید، می توانید شانس خود را با ثبت نام در برنامه بتا در اینجا امتحان کنید. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید، ممکن است دسترسی زودهنگام به محدودیت تماس گروهی جدید در پلت فرم پیام رسانی متعلق به متا داشته باشید.

WhatsApp در حال کار بر روی ویژگی های جدیدتر است

در طول چند سال گذشته، متا واتس اپ را به یک ابزار ارتباطی و همکاری جامع تر تبدیل کرده است. در حالی که واتس اپ هنوز مانند گوگل میت و زوم از ویژگی های غنی برخوردار نیست، اما واتس اپ می تواند کارهای زیادی انجام دهد که دو مورد آخر نیز می توانند انجام دهند. علاوه بر این، متا اغلب ویژگی های جدیدی را به آن اضافه می کند. ویژگی هایی مانند اشتراک گذاری صفحه نمایش و تماس های ویدیویی گروهی از جمله این ویژگی ها هستند.

در آینده، واتس اپ قدرت بیشتری پیدا خواهد کرد. این شرکت در حال آزمایش توانایی ارسال پیام به شماره تلفن های جدید بدون ذخیره آن ها است. واتس اپ نیز اخیرا اپلیکیشنی را برای ساعت های هوشمند Wear OS راه اندازی کرده است. با ما همراه باشید تا بدانید متا در ماه‌های آینده چه چیزی را برای برنامه پیام‌رسانی خود در اختیار دارد. برای دانلود آخرین نسخه برنامه برای گوشی هوشمند اندرویدی خود می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

واتساپ را دانلود کنید

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QhIjIW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *