هدف ویژگی‌های جدید Google Play بهبود خواندن برای کودکان است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به اینکه تابستان است و بچه ها در تعطیلات هستند، هدف از ویژگی های جدید Google Play کمک به والدین است. در حالی که کودکان از تعطیلات خود لذت می برند، همچنین مهم است که والدین مراقب مطالعه آنها باشند. برای کمک در این زمینه، گوگل محصولاتی را آماده کرده است که به والدین کمک می کند تا عادات مطالعه فرزندان خود را پیگیری کنند.

با این ویژگی‌ها، گوگل می‌گوید که والدین می‌توانند به فرزندان خود کمک کنند تا مهارت‌های خود را در تمام تابستان حفظ کنند. بنابراین زمانی که زمان بازگشت به مدرسه فرا می رسد، این بچه ها برای فعالیت های یادگیری آمادگی بیشتری خواهند داشت. این امر تا حدی به والدین نقش معتبری را که فناوری باید در آموزش فرزندشان ایفا کند نشان می دهد.

اگر والدین یا قیم هستید، ممکن است از قبل بپرسید که این ویژگی های جدید چیست و چگونه می توانید به آنها دسترسی داشته باشید. گوگل پنج مورد از آنها را تشریح می کند که می توانید از آن استفاده کنید و به کودکان خود کمک کنید حتی در تعطیلات تابستانی بخوانند. در این مقاله، این ویژگی ها و نحوه استفاده مناسب از آنها را شناسایی می کنید.

پنج ویژگی جدید Google Play برای نظارت بر مطالعه کودکان شما در تابستان

یکی از ویژگی های جدید به والدین کمک می کند تا مهارت های لازم برای خواندن و درک را ایجاد کنند. برای این کار والدین از تمرین خواندن استفاده می کنند که می توان در آن یافت گوگل پلی بخش کتاب ها این ویژگی به کودکان یاد می دهد که چگونه کلمات را به درستی تلفظ کنند و همچنین آنها را در هنگام خواندن راهنمایی می کند.

والدین و سرپرستان نیز می توانند در مورد عادات مطالعه کودک یا بخش خود ایده ای کسب کنند. با ویژگی بینش خواندن، والدین می توانند پیشرفت خواندن کودک را کنترل کنند. وقتی صحبت از پیشرفت شد، این می تواند به تعداد دفعات خواندن، آنچه می خوانند و سرعت خواندن آنها (چقدر سریع کتاب را تمام می کنند) مرتبط باشد.

گوگل همچنین پیشنهاد می کند تا چیزها را برای والدین مقرون به صرفه تر کند. اشتراک Google Play Pass پیشنهادی به والدین است تا به آنها کمک کنند تا مقداری پول نقد در برنامه ها و بازی ها برای فرزندان خود ذخیره کنند. علاوه بر این، با گوگل پلی، امتیاز همچنین می تواند خرید برنامه ها و بازی های آموزشی را برای والدین مقرون به صرفه تر کند.

بخشی از یادگیری شامل آشنایی با زبان و فرهنگ دیگران است. برای کمک به یادگیری کودکان در این زمینه، گوگل کتاب های زیادی را به زبان های مختلف در فروشگاه Play ارائه می دهد. ویژگی ترجمه همچنین ابزاری محکم برای کمک به کودکان برای درک مفهوم کلمات خارجی است.

برای دسترسی به کتاب‌ها برای همه کودکان یک خانواده، Google ویژگی «کتابخانه خانواده Play» را ارائه می‌کند. با این کار، والدین می توانند خریدهای فروشگاه Play خود را با حداکثر پنج نفر به اشتراک بگذارند. این باعث می‌شود بازی‌ها، کتاب‌ها و خیلی چیزهای دیگر در دسترس همه بچه‌های خانواده باشد.

همه این ویژگی‌ها از طریق فروشگاه Google Play قابل دسترسی هستند و برای بهبود یادگیری طراحی شده‌اند. حتی در طول تعطیلات تابستانی، کودکان می توانند به یادگیری ادامه دهند و والدین می توانند از آن استفاده کنند. اکثر مناطق در سراسر جهان به این ویژگی ها دسترسی دارند و می توانند در حین آموزش به فرزندان خود از آنها استفاده کنند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NGVCrm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *