هدست Apple Vision Pro ممکن است فقط بر اساس قرار قبلی در دسترس باشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

از زمان معرفی، هدست اپل ویژن پرو، تا حدی به لطف اجرای محاسبات فضایی و تجربه فراگیر AR توسط این شرکت، توجه عمومی گسترده ای را به خود جلب کرده است. در نتیجه، با وجود قیمت بالای 3500 دلار در مقایسه با سایر محصولات متا، بسیاری از کاربران همچنان به دنبال دستیابی به دستگاه هستند. با این حال، طبق گزارش جدیدی از افشاکننده مشهور اپل، مارک گورمن، این شرکت هدست ویژن پرو را تنها بر اساس هر قرار ملاقات در دسترس قرار خواهد داد.

اگر اپل ویژن پرو را می خواهید، به یک قرار ملاقات نیاز دارید

گورمن بیان می کند که این تصمیم بر این واقعیت استوار است که Apple Vision Pro نیازهای خاص افراد را برآورده می کند، زیرا افراد بینایی و شکل سر متفاوتی دارند. علاوه بر این، این رویکرد به مشتریان اجازه می‌دهد تا هدست را در بخش‌های مشخص شده در فروشگاه‌های منتخب اپل، از جمله آن‌هایی که در لس‌آنجلس و نیویورک هستند، امتحان کنند، تجربه‌ای منحصر به فرد و شخصی‌شده را به مشتریان ارائه می‌دهد. اگرچه این تجربه در فروشگاه به تدریج به سایر مکان‌ها در ایالات متحده گسترش می‌یابد، اما در دسترس بودن بین‌المللی در پایان سال 2024 آغاز می‌شود و از کشورهایی مانند بریتانیا و کانادا و سپس اروپا و آسیا شروع می‌شود.

در طول این قرارها، اپل ابتدا اطمینان حاصل می کند که هدست به درستی روی سر کاربر قرار می گیرد و در صورت تجویز، این شرکت درج لنز را ارائه می دهد. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که قیمت این لنزها 300 دلار است. علاوه بر این، این شرکت همچنین در حال توسعه یک برنامه آیفون و یک دستگاه اسکن فیزیکی است که از تناسب مناسب برای هر اندازه سر اطمینان حاصل می کند و از تداخل نور خارجی با میدان دید کاربر جلوگیری می کند.

مسائل مربوط به تولید همچنان یکی از دغدغه های اصلی است

اگرچه دلیل اعلام شده اپل پشت در دسترس بودن مبتنی بر قرار ملاقات، برآوردن نیازهای خاص افراد است، دلیل واقعی ممکن است به مشکلات تولید پیرامون هدست اپل ویژن پرو نسبت داده شود. این به این دلیل است که این شرکت با چالش های تولیدی قابل توجهی مواجه است، به ویژه با ویژگی EyeSight، که از دوربین های داخلی برای تکرار چشم های کاربر در جلوی هدست استفاده می کند. علاوه بر این، دو نمایشگر میکرو OLED ویژن پرو که توسط سونی و TSMC تولید شده‌اند نیز بازده پایینی را تجربه می‌کنند که این فرآیند را پیچیده‌تر می‌کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZUd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *