مانیتور ViewFinity 5K سامسونگ قیمت گذاری می شود، می تواند تنظیمات را با تلفن تغییر دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

مطبوعات ViewFinity S9 dl6 1

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • گفته می شود مانیتور با وضوح 5K 50 درصد بزرگتر از سایر مانیتورهای UHD است.
  • ویژگی «همکاری هوشمند» به کاربران امکان می دهد تنظیمات را با به طور دقیق کنترل کنند.
  • این مانیتور 1599 دلار قیمت دارد و در ماه آگوست در دسترس خواهد بود.

در نمایشگاه CES 2023، سامسونگ جدیدترین مانیتور خود یعنی ViewFinity S9 را به ما معرفی کرد. با این حال، این شرکت در مورد قیمت و در دسترس بودن سخت صحبت کرد. حالا سامسونگ جزئیات نهایی را که منتظرش بودیم ارائه کرده است.

ViewFinity S9 به عنوان یک آیتم در سطح مشتری به بازار عرضه می شود که “بالاترین عملکرد و بهترین تجربه را برای حرفه ای ها در صنایع خلاق و بصری ارائه می دهد.” و به نظر می رسد که قیمت مناسبی خواهد داشت و به قیمت 1599 دلار به فروش می رسد. این باعث می شود که تقریباً همان قیمت اولیه استودیو نمایشگر اپل باشد.

با این قیمت گزاف، مانیتور جدید سامسونگ یک صفحه نمایش 27 اینچی با وضوح 5K (5120 در 2880) ارائه می دهد. این غول فناوری ادعا می کند که این فضای کاری بیش از 50 درصد بزرگتر از سایر مانیتورهای UHD است. علاوه بر وضوح بالا، مانیتور دارای ورودی های Thunderbolt 4 و mini DisplayPort و همچنین پشتیبانی از USB-C است. کاربران همچنین می‌توانند هنگام استفاده از Thunderbolt 4 دستگاه‌های تا 90 وات را شارژ کنند و داده‌ها را با سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه انتقال دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ ممکن است به همین دلیل در بخش دوربین عقب بماند

یکی از ویژگی‌های منحصربفرد مانیتور، قابلیتی به نام «همکاری هوشمند» است. طبق بیانیه مطبوعاتی، Smart Collaboration به شما این امکان را می دهد که به جای تکیه بر تجهیزات پیچیده کالیبراسیون، صفحه نمایش ViewFinity S9 را برای تنظیمات دقیق با گوشی هوشمند شخصی سازی کنید.

ViewFinity S9 از ویژگی کالیبراسیون هوشمند کنترل شده با گوشی های هوشمند استفاده می کند، که اولین مورد در صنعت است، و کاربران می توانند هر زمان که بخواهند به راحتی صفحه نمایش ViewFinity S9 را برای تنظیمات دقیق بدون تجهیزات کالیبراسیون گران قیمت و پیچیده سفارشی کنند. با استفاده از برنامه SmartThings، کاربران می توانند برای تنظیم سریع و آسان تعادل رنگ سفید و تنظیمات گاما، کالیبراسیون را در حالت پایه انتخاب کنند، یا می توانند از حالت حرفه ای برای کنترل کامل دمای رنگ، درخشندگی، فضای رنگ و تنظیمات گاما استفاده کنند. کاربران می توانند این فرآیند را به سادگی با قرار دادن دوربین گوشی هوشمند خود به سمت صفحه نمایش ViewFinity S9 شروع کنند و پس از کالیبره کردن، می توانند گزارشی از جزئیات تنظیمات انجام شده و دقت رنگ دلتا E را مشاهده کنند.

ViewFinity S9 همچنین دارای یک وب کم داخلی 4K است. این وب کم از طریق پین pogo بدون کابل یا تجهیزات اضافی متصل می شود. در نهایت، بلندگوهای داخلی برای صدا دارد و با برنامه های هوشمند از قبل بارگذاری شده است.

اگر می خواهید این مانیتور را در اختیار داشته باشید، در ماه آگوست در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. شما می توانید یکی از آنها را از وب سایت سامسونگ و سایر خرده فروشان سفارش دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Exec سامسونگ مشخص می کند که چه چیزی برای Galaxy Unpacked 2023 می آید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TQBZAQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *