نحوه استفاده از Threads – راهنمای مبتدیان

زمان مطالعه: 7 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک نحوه استفاده از Threads – راهنمای مبتدیان
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

موضوعات یک برنامه جدید توسط Meta Platforms است و افزودنی به دنیای برنامه های متا مانند اینستاگرام، فیس بوک و واتس اپ است. این یکی دیگر از برنامه های رسانه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن نظرات و نظرات خود با دیگران و ارتباط با مردم در سراسر جهان است.

Threads به طور رسمی در 6 ژوئیه 2023 راه اندازی شد و در عرض سه روز بیش از 10 میلیون کاربر در سراسر جهان جذب کرده است. این موضوع بحث شهر است، به خصوص برای شبیه بودن به یکی دیگر از برنامه های میکروبلاگینگ برتر، یعنی توییتر. این یک اسپین آف و جایگزین برای توییتر در نظر گرفته می شود.

می توانید پیامی با حداکثر 500 کاراکتر پست کنید، رشته هایی برای ادامه یک پیام طولانی ایجاد کنید، پست های دیگران را کاوش کنید، افراد مورد علاقه خود را دنبال کنید، ببینید در سرتاسر جهان چه خبر است و به سادگی با مردم به صورت مجازی در ارتباط باشید.

از آنجایی که این یک برنامه جدید است، ممکن است نحوه استفاده از آن را بیابید. در این صورت، این پست برای شما جالب خواهد بود. در اینجا، نحوه ثبت نام در Threads و ایجاد پست در برنامه را به شما نشان خواهیم داد.

نحوه استفاده از Threads

اپلیکیشن Threads چگونه کار می کند؟

اپلیکیشن Threads یک اپلیکیشن میکروبلاگینگ و شبکه های اجتماعی است که اساساً پسوند اینستاگرام است. می توانید پیام های خود را در قالب تاپیک ارسال کنید. هر کاربر فعلی اینستاگرام می تواند از آن استفاده کند. آنها می توانند حساب اینستاگرام خود را به Threads پیوند دهند و شروع به استفاده از برنامه کنند.

موضوعات مربوط به حفظ حریم خصوصی

قبل از نصب Threads، باید این را بدانید. برنامه جدید متا اصرار دارد که به تمام داده های زیر در تلفن شما دسترسی داشته باشد-

اگر حساب Threads خود را حذف کنم چه اتفاقی می افتد؟

نکته دیگری که باید بدانید این است که اگر Threads را حذف کنید و اطلاعات خود را حذف کنید، حساب اینستاگرام خود را از دست خواهید داد. با این حال، غیرفعال کردن نمایه Threads داده‌های Threads شما را حذف نمی‌کند یا روی حساب اینستاگرام شما تأثیر نمی‌گذارد. این وضعیت امروز است و ممکن است در آینده همه چیز تغییر کند یا نکند.

چگونه در Threads ثبت نام کنیم؟

برنامه Threads در حال حاضر برای در دسترس است آی او اس و اندروید بستر، زمینه. می توانید این برنامه را بر روی آیفون یا گوشی هوشمند خود دانلود و نصب کنید، در آن ثبت نام کنید و سپس شروع به استفاده از آن کنید. در این پست، آموزش ثبت نام در اپلیکیشن Threads در گوشی اندرویدی را به اشتراک می گذاریم. بنابراین، اجازه دهید ما را بررسی کنیم!

در تلفن Android خود برای Threads ثبت نام کنید

در اینجا مراحل اساسی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید یک حساب کاربری در Threads در تلفن Android ثبت کنید و از آن استفاده کنید:

  1. Threads را از فروشگاه Play دانلود و نصب کنید.
  2. موضوعات را باز کنید.
  3. با اکانت اینستاگرام موجود خود ثبت نام کنید.
  4. نمایه Threads خود را تنظیم کنید.
  5. تنظیمات حریم خصوصی را پیکربندی کنید.
  6. اکانت ها را از اینستاگرام خود دنبال کنید.
  7. روی دکمه Join Threads کلیک کنید.

ابتدا باید اپلیکیشن Threads را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. برای انجام این کار، فروشگاه Play خود را باز کنید و عبارت ” را جستجو کنید.Threads، یک برنامه اینستاگرام

از نتایج، اپلیکیشن Threads را از Meta انتخاب کنید و بر روی دکمه Install کلیک کنید تا برنامه دانلود و نصب شود. پس از نصب برنامه، برنامه را اجرا کنید.

اکنون در صفحه ورود به سیستم از شما خواسته می شود با اینستاگرام وارد شوید. در اینجا اکانت فعال اینستاگرام گوشی شما را شناسایی کرده و نام اکانت را در کادر وارد می کند. برای ثبت نام و ورود به Threads می توانید روی نام حساب کلیک کنید.

اگر می خواهید از اکانت اینستاگرام دیگری خود استفاده کنید، دکمه را فشار دهید تغیر حساب کاربری را فشار دهید و سپس اکانت اینستاگرامی را که می خواهید برای ثبت حساب در Threads استفاده کنید انتخاب کنید.

توجه داشته باشید: اگر حساب اینستاگرام ندارید، نمی‌توانید از Threads استفاده کنید. بنابراین، باید اینستاگرام را نصب کرده و برای آن یک حساب کاربری ایجاد کنید. اینستاگرام را از پلی استور دانلود و نصب کنید، برنامه را باز کنید و با دنبال کردن دستورالعمل‌های خواسته شده برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید.

در مرحله بعد، Threads از شما می خواهد که نام، بیو و پیوندهای پروفایل خود را تنظیم کنید. در صورتی که می خواهید همان پروفایل اینستاگرام خود را حفظ کنید، می توانید دکمه را فشار دهید واردات از اینستاگرام دکمه. در صورت نیاز می توانید بعداً اطلاعات نمایه خود را تغییر دهید.

پس از آن، می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید حساب Threads خود را خصوصی یا عمومی نگه دارید و سپس روی آن کلیک کنید ادامه هید دکمه.

گام بعدی این است که چند اکانت را از پروفایل اینستاگرام خود دنبال کنید. می‌توانید موردی را که می‌خواهید در Threads دنبال کنید نیز انتخاب کنید یا آن را فشار دهید همه را دنبال کنید دکمه برای فالو کردن همه دوستان اینستاگرام در Threads نیز وجود دارد.

در نهایت می توانید دکمه را فشار دهید به موضوعات بپیوندید دکمه و voila – شما با موفقیت در Threads ثبت نام کرده اید.

با مراجعه به وب سایت threads.net می توانید لینک برنامه را برای گوشی های آیفون یا اندروید دریافت کنید.

چگونه از برنامه Threads استفاده کنیم؟

پس از ثبت نام در Threads، می توانید شروع به استفاده از آن و ایجاد پست های خود کنید. استفاده از آن پیچیده نیست. اگر به فیس بوک، توییتر و سایر برنامه های شبکه های اجتماعی عادت دارید، می توانید به سرعت با Threads آشنا شوید.

برای ایجاد یک پست در Threads، روی آن کلیک کنید پیش نویس نماد موجود در وسط در پایین صفحه برنامه.

بعد، می توانید شروع به تایپ پیامی کنید که می خواهید پست کنید.

اگر می خواهید تصاویری را به پست خود اضافه کنید، روی آن کلیک کنید گیره کاغذ را انتخاب کنید و به Threads اجازه دسترسی به گالری خود را بدهید. می‌توانید روی یک یا چند تصویر از گالری خود ضربه بزنید و انتخاب کنید که می‌خواهید در رشته خود قرار دهید. و سپس دکمه را فشار دهید انجام شده دکمه.

اکنون، می‌توانید انتخاب کنید چه کسی می‌تواند به پست شما در Threads پاسخ دهد. برای آن، بر روی ضربه بزنید هر کی میتونه جواب بده گزینه و سپس یکی را انتخاب کنید هر کسی، نمایه‌هایی که دنبال می‌کنید، و فقط ذکر شده است به کاربران اجازه دهید به موضوع شما واکنش نشان دهند.

در نهایت بر روی آن کلیک کنید پست دکمه ارسال پیام شما

حال، اگر می خواهید پیام را ادامه دهید و یک موضوع ایجاد کنید، آن را انتخاب کنید به موضوع اضافه کنید را وارد کنید و پیامی را که می خواهید پست کنید وارد کنید.

خودشه. اولین موضوع شما در Threads ایجاد می شود.

اگر بعداً می خواهید حساب را حذف کنید، می توانید دکمه منوی سه نقطه موجود در پست خود را فشار دهید. پس از آن بر روی آن کلیک کنید حذف دکمه حذف آن

Threads همچنین به شما امکان می‌دهد یک موضوع را دوست داشته باشید، آن را گزارش دهید، آن را نقل قول کنید، یا پست را در فید، استوری اینستاگرام، توییت کردن موضوع و غیره به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید حساب و نمایه خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

امیدوارم این آموزش به شما در شروع کار با Threads کمک کند.

حالا بخوانید: نکات و ترفندهایی را برای بهترین استفاده از آن درج کنید.

آیا برای استفاده از Threads به اینستاگرام نیاز دارید؟

بله، کاربران برای ثبت اکانت در Threads و استفاده از اپلیکیشن به یک اکانت اینستاگرام نیاز دارند. این خط مشی از هم اکنون تا زمانی که متا تصمیم به تغییر آن نداشته باشد قابل اجرا است. بنابراین، اگر اکانت اینستاگرام ندارید، باید یک اکانت اینستاگرام جدید بسازید و تنها پس از آن می توانید از Threads استفاده کنید. می توان گفت اپلیکیشن Threads افزونه ای از اینستاگرام است که به کاربران اجازه می دهد افکار خود را با وضوح بیشتری به اشتراک بگذارند.

چگونه حساب Threads خود را غیرفعال کنیم؟

  • به نمایه Threads خود بروید
  • روی سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید
  • روی گزینه Account کلیک کنید، Deactivate profile را انتخاب کنید
  • با ضربه زدن روی غیرفعال کردن نمایه Threads تأیید کنید.

خودشه!

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lLDJDO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *