نتفلیکس ویژگی جدیدی را برای قربانیان سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور اعلام می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چه چیزی را در نتفلیکس تماشا کنیم

ادگار سروانتس / Android Authority

TL; DR

  • اکنون می توانید پروفایل Netflix خود را به هر حسابی منتقل کنید.
  • قابلیت انتقال پروفایل در نتفلیکس دیگر نیازی به حساب کاربری جدید ندارد.
  • این ویژگی جدید به ویژه برای افرادی که تحت تأثیر محدودیت‌های اشتراک‌گذاری حساب کاربری جدید این پلتفرم قرار گرفته‌اند، سود می‌برد.

نتفلیکس یک ویژگی جدید انتقال پروفایل را برای کسانی که ممکن است قربانی سرکوب اخیر به اشتراک گذاری رمز عبور این پلتفرم شده باشند، اعلام کرده است. کاربران اکنون می توانند پروفایل های Netflix خود را به جای نیاز به یک حساب جدید به یک حساب موجود منتقل کنند.

بنابراین اگر در حال احیای یک حساب قدیمی نتفلیکس هستید زیرا با اعمال محدودیت های اشتراک گذاری رمز عبور از حساب دوست خود خارج شده اید، اکنون می توانید تمام اطلاعات نمایه خود را به آن حساب قدیمی منتقل کنید. حتی اگر حساب قدیمی ندارید، می توانید نمایه خود را به حساب شخص دیگری انتقال دهید.

این آخرین ویژگی افزوده‌ای به قابلیت انتقال Proile است که قبلاً اعلام شده بود که به کاربران امکان می‌دهد با تمام اطلاعات نمایه خود به یک حساب جدید منتقل شوند. تنها تفاوت این است که اکنون، می‌توانید پروفایل خود را به هر حساب نتفلیکس منتقل کنید.

اطلاعاتی که با نمایه نتفلیکس شما منتقل می شود شامل توصیه های شخصی، سابقه مشاهده، فهرست تماشا، بازی های ذخیره شده و سایر تنظیمات است.

برای انتقال یک نمایه، هنگامی که ماوس را روی نماد نمایه خود در منوی کشویی در صفحه اصلی نگه می دارید، به گزینه “Transfer Profile” بروید — سپس دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lAX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *