پادکست های YouTube Music در سطح بین المللی راه اندازی می شوند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برای اکثر مردم زمان زیادی می گذرد. YouTube Music شروع به پر کردن کفش‌های Google Play Music کرده است. دومی پادکست‌ها را آورد و ما منتظریم YouTube Music نیز همین کار را انجام دهد. به گفته 9To5Google، پادکست‌های YouTube Music پس از راه‌اندازی در ایالات متحده مدتی قبل در سطح بین‌المللی منتشر می‌شوند.

Google Play Music حدود دو سال و نیم پیش تعطیل شد، و YouTube Music پس از آن زمان ظاهر شد. این انتقال با انبوهی از انتقادات مواجه شد، اما همچنان یکی از برترین سرویس‌های پخش موسیقی است. اکنون، ما همچنان منتظر چندین ویژگی برای رسیدن به YouTube Music هستیم، مانند توانایی انتخاب و جابجایی چندین آهنگ در یک لیست پخش – شاید یک روز.

پادکست‌های YouTube Music در سطح بین‌المللی راه‌اندازی می‌شوند

YouTube Music می‌تواند فروشگاه تکی بعدی شما برای گوش دادن به پادکست‌های مورد علاقه‌تان باشد. اگر در ایالات متحده هستید، از قبل باید بتوانید در برنامه یا رایانه خود به آنها گوش دهید.

یک تراشه برای پادکست ها در بالای صفحه به همراه بقیه حالات خود مانند Energize، Workout، Relax و غیره خواهید دید. وقتی روی آن دکمه ضربه می زنید، شما را به صفحه ای با لیستی از پادکست ها می برد. که قبلا تماشا/گوش کرده اید. این فهرست شامل نمایش هایی است که در YouTube به آنها گوش داده اید.

همراه با نمایش های خود، و این نباید تعجب آور باشد، توصیه هایی خواهید دید. ابتدا، توصیه‌هایی برای قسمت‌های جداگانه از نمایش‌ها خواهید دید. تحت آن، فهرستی طولانی از دسته بندی پادکست ها را مشاهده خواهید کرد که به شما کمک می کند برنامه مورد علاقه بعدی خود را کشف کنید.

این دسته ها عبارتند از کمدی، جامعه و فرهنگ، هنر و داستان، علم و فناوری، جنایت واقعی، بازی، سلامت و تندرستی، تاریخ، موسیقی، مذهب و معنویت، تلویزیون و فیلم، ورزش، تفسیر سیاسی، و تجارت. بنابراین، دسته بندی های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

اگر در خارج از ایالات متحده زندگی می کنید، باید انتظار داشته باشید که در هفته های آینده پادکست هایی را در منطقه خود مشاهده کنید. فقط مراقب آن باشید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zkrZYU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *