به‌روزرسانی جدید دوربین Google یکی از ویژگی‌های کلیدی پیکسل را برای تلفن‌های قدیمی‌تر احیا می‌کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

محفظه دوربین های سری 6 و 5 گوگل پیکسل

 

  • به‌روزرسانی Google Camera 8.7 اکنون برای گوشی‌های قدیمی‌تر پیکسل ارائه می‌شود.
  • این به‌روزرسانی اپلیکیشن دوربین، ویژگی Recurring faces گوگل را که قبلاً غیرفعال شده بود، احیا می‌کند.

به‌روزرسانی Google Camera 8.7 مدتی است که در دستگاه‌های سری Pixel 7 در دسترس است و چندین ترفند و یک ویژگی گمشده را به همراه دارد. اکنون، به نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی بالاخره در پیکسل‌های قدیمی‌تر نیز ارائه می‌شود (h/t: 9to5Google).

به طور خاص، این به‌روزرسانی ویژگی چهره‌های مکرر  ( Recurring faces )را در پیکسل‌های قدیمی‌تر پس از غیرفعال شدن در اوایل امسال احیا می‌کند. گوگل بی سر و صدا این گزینه را در ماه می غیرفعال کرد و منابع شرکت متعاقباً تأیید کردند Android Authority که این به دلیل یک اشکال بود.

«چهره‌های مکرر» چهره افرادی را که اغلب در عکس‌ها می‌گیرید، شناسایی می‌کند و متعاقباً عکس‌های بهتری از عکس‌های برتر را توصیه می‌کند. همچنین همراه با ویژگی Real Tone Pixel Line برای ثبت دقیق تر رنگ پوست استفاده می شود. گوگل می گوید داده های چهره در دستگاه ذخیره می شود و گوشی شما را ترک نمی کند.

چه چیز دیگری باید انتظار داشته باشید؟

همچنین چند ویژگی دیگر Google Camera 8.7 در پیکسل‌های قدیمی‌تر وجود دارد. برای اولین بار، به شما امکان می دهد دوبار روی منظره یاب ضربه بزنید تا بین 1x و 2x جابجا شوید. این ویژگی همیشه در سری پیکسل 4 موجود بود، اما 9to5Google گزارش می دهد که در ابتدا از Pixel 4a به بعد و در تلفن های Pixel 5 و Pixel 6 حذف شد. در نهایت، می‌توانید نمادی را که آخرین عکس شما را نشان می‌دهد فشار طولانی دهید تا انتخاب کنید که آیا تصاویر در پوشه گالری پیش‌فرض شما ذخیره می‌شوند یا یک پوشه قفل شده خصوصی.

یکی از ویژگی‌های Google Camera 8.7 برای تلفن‌های Pixel 7 که در دستگاه‌های قدیمی‌تر موجود نیست، امکان انتخاب حداقل یا حداکثر زمان عکاسی برای Night Sight (متغیر بین خاموش و شش ثانیه) است. با این وجود،  ما در تیم مجله هشت پیک خوشحالیم که گوگل پس از ماه‌ها بدون استفاده از گوشی‌های قدیمی‌تر پیکسل، «چهره‌های مکرر Recurring faces» را دوباره فعال کرد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZnR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *