بهترین صفحه کلیدهای گیمینگ سری Steel – جولای 2023

زمان مطالعه: 7 دقیقه

برخی از بهترین کیبوردهای بازی از SteelSeries می آیند، شرکتی که سال هاست در صنعت لوازم جانبی بازی در این مقطع حضور داشته است. اما مانند اکثر برندهای لوازم جانبی بازی، فقط یک یا حتی سه گزینه را ارائه نمی دهد. بیش از چند مورد دارد.

و شاید از خود بپرسید که کدام یک از صفحه کلیدهای SteelSeries بهترین کیبوردهایی هستند که باید در نظر بگیرید؟ خوب، ما راهنمای خریداران مفیدی را گردآوری کرده ایم تا به شما در انتخاب مورد مناسب کمک کند. فرقی نمی‌کند به دنبال چیزی با اندازه کامل، بدون tenkey یا مینی باشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم.

هنگام خرید یک صفحه کلید بازی خوب، چیزی می خواهید که برای شما احساس راحتی کند. اما شما همچنین می خواهید چیزی با لیست ویژگی های مناسب به شما کمک کند تا بهترین استفاده را از تجربه بازی خود ببرید. برای برخی ممکن است به معنای کلیدهای ماکرو اختصاصی باشد و برای برخی دیگر ممکن است به معنای راه اندازی بی سیم باشد. ما بهترین صفحه کلیدهایی را که SteelSeries ارائه می دهد گردآوری کرده ایم تا در صورتی که SteelSeries برندی است که مد نظر شماست، انتخاب خود را محدود کنید.

بهترین کیبوردهای بازی SteelSeries

SteelSeries Apex Pro TKL Wireless (2023)

کیبورد گیمینگ سری جدید Apex Pro TKL

در شروع این لیست، مدل Apex Pro TKL Wireless (2023) را در جلو و وسط قرار می دهیم. این گران ترین صفحه کلید در این لیست است، اما همچنین یکی از بهترین گزینه ها و مورد علاقه شخصی است. این روزها صفحه کلیدهای بی سیم از نظر تاخیر بسیار خوب شده اند. بنابراین نباید نگرانی در مورد مشکلات تاخیر وجود داشته باشد زیرا صفحه کلید بی سیم را به جای صفحه کلیدی که مستقیماً به رایانه شخصی شما وصل می شود انتخاب کرده اید. و از آنجایی که بی سیم است، میز شما را از درهم ریختگی آزاد می کند زیرا یک کابل کمتر وجود دارد.

همانطور که گفته شد، صفحه کلیدهای بی سیم نیز در بسیاری از موارد گران تر هستند. و ما می دانیم که 249.99 دلار برای یک صفحه کلید بازی بسیار است. اما اگر قیمت در حد بودجه شما است و به SteelSeries نگاه می کنید، این کار به شدت توصیه می شود. از سوئیچ های قابل تنظیم OmniPoint 2.0 برای زمان پاسخگویی سریعتر و فعال سازی سریعتر استفاده می کند. و وقتی صحبت از اتصال بی سیم به میان می آید، از فناوری بی سیم Quantum 2.0 SteelSeries استفاده می کند. این از یک دانگل 2.4 گیگاهرتز برای اتصال استفاده می کند تا بتوانید بازی های خود را بدون تاخیر انجام دهید.

آنچه واقعاً خوب است، قابلیت برنامه ریزی دو عمل مختلف برای یک کلید واحد است. بهترین مثال برای این کار استفاده از یک پرس سبک برای راه رفتن کاراکتر است، سپس با فشار دادن کامل کلید می‌تواند کاراکتر شما را بدود. و شما می توانید این را برای همه انواع اقدامات درون بازی تنظیم کنید.

این صفحه‌کلید همچنین دارای نور پس‌زمینه RGB، یک صفحه‌نمایش هوشمند کوچک OLED برای همه چیز از آمار عمر باتری گرفته تا جزئیات درون بازی است، و با یک استراحتگاه مچی مغناطیسی همراه است. به طور کلی، اگر چیزی بی سیم را ترجیح می دهید و می خواهید چیزی که فضای کمتری روی میز شما اشغال کند، یک صفحه کلید بازی فوق العاده محکم است.

Apex Pro TKL Wireless (2023)

SteelSeries Apex 9 Mini

SteelSeries Apex 9 Mini

اگر صفحه‌کلیدهای TKL به اندازه کافی برای فضای میز یا ترجیحات شما کوچک نیستند، Apex 9 Mini را وارد کنید. جدیدترین برداشت SteelSeries از صفحه کلید 60% بازی.

به اندازه‌ای کوچک است که فضای بیشتری را روی سطح میز به شما بدهد که به نوبه خود فضای بیشتری برای حرکت ماوس به شما می‌دهد. همچنین دارای قابلیت فعال سازی 2 نقطه ای است تا بتوانید بین یک محرک سریع رعد و برق 1 میلی متری یا یک ضربه کلید کامل 1.5 میلی متری استانداردتر جابجا شوید. شما می توانید با هر کدام بازی کنید، بنابراین هر کدام را که برای شما مناسب تر است انتخاب کنید.

پایه های قابل تنظیم ارتفاع در پایین به شما کمک می کند تا زاویه مناسبی برای راحتی و عملکرد داشته باشید. اگرچه باید آن ها را در تک تک این کیبوردها نیز پیدا کنید. این کیبورد سیمی است اما دارای کابل USB-C قابل جدا شدن است. بنابراین اگر زمانی نیاز به بسته بندی آن دارید، انجام این کار را آسان می کند. همچنین هیچ عملکردی را از دست نمی دهید. اگرچه صفحه‌کلید کوچک‌تر است، اما هر عملکردی که کلید خود را ندارد در کناره‌های کلیدهای دیگر چاپ می‌شود. در نهایت، قیمت 129.99 دلار احتمالاً با برخی از کاربران کمی سازگارتر است.

Apex 9 Mini

SteelSeries Apex 3

SteelSeries Apex 3

همه نمی خواهند یا به مجموعه ای از ویژگی ها برای صفحه کلید بازی خود نیاز دارند. و این کاملاً خوب است. و برخی از مردم نمی توانند یک تن هزینه کنند، و این نیز خوب است. اما فقط به این دلیل که در حال بازی با بودجه هستید یا نمی‌خواهید بیش از مقدار مشخصی هزینه کنید، به این معنی نیست که باید ویژگی‌ها را به طور کامل از دست بدهید. یا برای این موضوع کیفیت را از دست می دهد.

اینجا جایی است که SteelSeries Apex 3 وارد می شود. با قیمت 36 دلار، شما ارزش بسیار خوبی در صفحه کلید بازی دارید که چیزهای زیادی برای ارائه به شما دارد. اما شما هم از بعضی چیزها صرف نظر می کنید. به عنوان مثال، غشای کاربران Apex 3 به جای مکانیکی سوئیچ می شود. اما آنها فوق العاده ساکت هستند، بنابراین این یک مزیت بزرگ است. همچنین اگر این جنبه را دوست دارید، همچنان با RGB عرضه می‌شود، و SteelSeries حتی در جای جای مچ مغناطیسی قرار می‌گیرد که صادقانه، با این قیمت یک برد بزرگ است.

صفحه کلید همچنین ضد آب IP32 است و دارای کنترل های رسانه ای اختصاصی و همچنین دکمه غلتکی برای تنظیم آسان صدا و موارد دیگر است. این بی‌سیم نیست و دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای نیست، اما اگر یک صفحه‌کلید بازی مناسب با قیمت پایین‌تر می‌خواهید، واقعاً نمی‌توانید در اینجا اشتباه کنید.

آپکس 3

سوئیچ قرمز اپکس 7 سری SteelSeries

سوئیچ قرمز اپکس 7 سری SteelSeries

اگر در میانه راه می خواهید، Apex 7 با سوئیچ های خطی قرمز گزینه خوبی است. بسیاری از ویژگی‌ها را در اینجا در یک راه‌اندازی سیمی دریافت می‌کنید که خیلی شما را عقب نمی‌اندازد. مانند صفحه نمایش هوشمند OLED که عملکرد کمی دارد. می تواند اعلان های Discord، عمر باتری و حتی اطلاعات برخی از بازی های شما را نمایش دهد. SteelSeries همچنین برای راحتی بیشتر مچ دست هنگام تایپ یا بازی، در جای جای مچ لمسی نرم مغناطیسی بسته بندی شده است، و شما آن دکمه غلتکی فوق العاده را دریافت می کنید.

مانند همه کیبوردهای اخیر سری فولادی، این کیبورد نیز با قاب آلومینیومی درجه یک هواپیما ساخته شده است، بنابراین بادوام نیز می باشد. اگرچه ما آزمایش دوام آن را به طور عمدی توصیه نمی کنیم. یکی دیگر از نکات جالب، مسیر کابل سه طرفه در پایین است تا وسایل را تا حد امکان زیبا و مرتب نگه دارد. اگر باید یک صفحه کلید سیمی داشته باشید، ممکن است صفحه کلیدی داشته باشید که به شما امکان می دهد همه چیز را روی سطح میز خود مرتب نگه دارید.

علاوه بر این، سوئیچ ها برای 50 میلیون فشار کلید هستند، بنابراین این صفحه کلید قطعا مدتی دوام خواهد آورد.

Apex 7 – سوئیچ قرمز

SteelSeries Apex Pro

SteelSeries Apex Pro

  • قیمت: از 151.99 دلار
  • از کجا بخریم: بهترین خرید

به طور معمول ما Apex 7 را در بالا قرار نمی دادیم زیرا قیمت آن با Apex Pro برابر است. اما Apex Pro معمولاً 199.99 دلار قیمت دارد. بنابراین ما هر دو را در لیست نگه داشتیم در صورتی که قیمت این یکی دوباره افزایش یابد. با این حال، اگر در حالی که این کیبورد هنوز در حال فروش است از SteelSeries خرید می‌کنید، به جای Apex 7 به سراغ Apex Pro بروید. ویژگی‌های بیشتری دریافت می‌کنید و چون در حال حاضر با قیمت 151.99 دلار به فروش می‌رسد، شما پول کمتری هم می پردازم

یکی از بزرگترین دلایل سوئیچ OmniPoint 2.0 است. این به شما امکان می‌دهد دو عمل را برای هر کلید انجام دهید همانطور که در مدل Apex Pro TKL Wireless (2023) در بالا توضیح داده شد. یک فشار ملایم برای یک عمل و یک ضربه کامل کلید برای دیگری. که برای بازی چند نفره و رقابتی بسیار مفید است.

اگر بسیاری از ویژگی‌های Apex Pro TKL (2023) را دوست دارید اما صفحه‌کلید سیمی می‌خواهید، این مدل را نادیده نگیرید.

Apex Pro

SteelSeries Apex 9 TKL

SteelSeries Apex 9

Apex 9 TKL یکی دیگر از گزینه‌های خوب است اگر می‌خواهید برخی از ویژگی‌های پیشرفته‌تر و همچنین قیمت پایین‌تر و فضای کمتری داشته باشید. این مدل دارای سوئیچ های OmniPoint است و نه OmniPoint 2.0. بنابراین شما دو عمل در هر کلید را دریافت نخواهید کرد. اما با زدن کلید سریعتر و زمان پاسخگویی فوق العاده سریع 0.2 میلی ثانیه را به شما می دهد.

همچنین سوئیچ‌های کاملاً قابل تعویض فقط در صورت نیاز به تعویض، یک کابل USB-C قابل جدا شدن برای ذخیره‌سازی آسان در طول سفر، و ویژگی‌های اساسی‌تر مانند روشنایی RGB و پایه‌های قابل تنظیم ارتفاع دریافت می‌کنید. حتی یک محفظه کوچک ذخیره سازی منظم در قسمت زیرین برای کیبورد برای کشنده کلاهک وجود دارد. در اطراف یکی از بهترین کیبوردهای بازی که SteelSeries می سازد.

Apex 9 TKL

SteelSeries Apex 5

SteelSeries Apex 5

اگر می‌خواهید کمی بیشتر از ویژگی‌ها صرف نظر کنید، می‌توانید کمی بیشتر از برچسب قیمت بتراشید. Apex 5 با قیمت کمتر از 100 دلار عرضه می شود و شما هنوز هم چیزهایی مانند صفحه نمایش هوشمند OLED، دکمه غلتکی و مچ بند مغناطیسی قابل جدا شدن را دارید.

همچنین از سوئیچ‌های آبی مکانیکی ترکیبی استفاده می‌کند تا حس ضربه‌ای لمسی و بادوام را همراه با یک ضربه کلید نرم‌تر داشته باشید.

آپکس 5

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ozCppD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *