مخلوط کن کثیف قدیمی خود را دور بریزید و با 45 درصد تخفیف یک ویتامیکس دریافت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مخلوط‌کن‌های Vitamix کرم محصول هستند و اگرچه می‌توانند هزینه زیادی داشته باشند، اما می‌توانید یکی از آن‌ها را هم‌اکنون در روز پرایم تا 45 درصد تخفیف تهیه کنید. در مورد معاملات، این یک معامله است که ارزش آن را برای محصول دارد، زیرا مخلوط‌کن‌های Vitamix به شما کمک می‌کنند تا بازی آشپزخانه خود را بیش از چند راه ارتقا دهید و فروش Prime Day در آنها باعث دسترسی بیشتر به آن‌ها می‌شود.

اینها مخلوط‌کن‌های حرفه‌ای هستند، با ویژگی‌ها، مواد با کیفیت و تیغه‌هایی که ویتامیکس می‌گوید تا سال‌های آینده و در عین حال که سخت‌ترین مواد را مدیریت می‌کند، دوام خواهند آورد. یکی از بهترین ویژگی ها حالت خود تمیز شوندگی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری آب به ظرف مخلوط کن اضافه کنید، یک یا دو قطره صابون ظرفشویی بریزید و خود تمیز شونده را اجرا کنید. در کمتر از یک دقیقه مخلوط کن شما تمیز می شود. سپس شما به سادگی باید آن را با آب بشویید و شما آماده هستید.

مخلوط کن های ویتامیکس

نیازی به انداختن ظرف در ماشین لباسشویی و شستن آن با دست با اسفنج یا برس نیست. این به تنهایی دلیل کافی برای خواستن یکی از اینهاست. با این حال آنها قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. اما این مخلوط کن ها ویژگی های خوب دیگری نیز دارند. مانند ده تنظیم سرعت متغیر برای ترکیب تقریباً هر چیزی که فکرش را بکنید.

اما ویژگی مورد علاقه ما توانایی درست کردن سوپ داغ است. بگویید که برای ناهار سوپ پنیر و گوجه کبابی می خواهید. هیچ سوپ گوجه فرنگی آماده ای ندارید اما گوجه فرنگی، ریحان، نمک، فلفل و چند ماده دیگر دارید که ممکن است بخواهید استفاده کنید. همه را در ویتامیکس بریزید و مخلوط کنید. تیغه های یک Vitamix آنقدر سریع می چرخند که حرارت اصطکاک ایجاد می کنند و در حدود شش دقیقه سوپ داغ می شود. خیلی باحال.

چرا باید مخلوط کن Vitamix بخرید؟

  • تمیز کردن – حالت خود تمیز شونده و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی. چرا بعد از درست کردن غذا چیزهای بیشتری به خودتان بدهید تا تمیز کنید.
  • تقریباً هر چیزی را مخلوط کنید – همه مخلوط کن ها یکسان ساخته نمی شوند. یک Vitamix تقریباً هر ماده‌ای را که ممکن است برای یک وعده غذایی استفاده کنید، ترکیب می‌کند.
  • تجهیزات جانبی – ظرف بزرگ 64 اونسی به این معنی است که می توانید مقدار زیادی را به یکباره در آن قرار دهید، و برای موادی که مخلوط کردن آنها سخت تر است، Vitamix دارای یک دستکاری برای فشار دادن آن مواد برای مخلوط کردن آسان تر است.

مخلوط کن های ویتامیکس

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HtS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *