نحوه ایجاد لینک واتس اپ – 3 راه

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه ایجاد لینک واتس اپ – 3 راه همراه ما باشید

از یک الگو برای ایجاد لینک واتساپ استفاده کنید. ایناهاش:

https://wa.me/12120000000

شماره تلفن خود را جایگزین اعداد قالب پیوند کنید. آن را در قالب شماره گیری بین المللی بدون “+”، خط تیره یا فاصله تایپ کنید.

از این پیوند واتس اپ که به تازگی ایجاد کرده اید استفاده کنید. بله، به همین سادگی است.

توصیه می کنیم یک لینک واتس اپ با یک پیام از پیش پر شده ایجاد کنید. پس از آن، کاربران مجبور نخواهند بود در مورد آن فکر کنند و خودشان آن را تایپ کنند. آنها هرگز برای این کار وقت ندارند.

یک متن پیام را به پیوند WhatsApp که ایجاد کرده اید اضافه کنید. بعد از شماره تلفن “/?text=” بنویسید. سپس متن را تایپ کنید. کلمات را با “%20” جدا کنید. در پایان یک اسلش اضافه کنید.

به مثال پیوندی با پیام از پیش پر شده “سلام! من می خواهم کوکی بخرم” نگاه کنید:

https://wa.me/12120000000/?text=سلام!%20I%20want%20to%20buy%20cookies./

اکنون که یک لینک واتس اپ با شماره تلفن خود ایجاد کرده اید، می توانید آن را در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

راه دوم برای ایجاد پیوند واتس اپ به یک چت خصوصی با شما این است که آن را در برنامه کپی کنید. اما شما می توانید این کار را فقط در برنامه WhatsApp Business انجام دهید. پس ابتدا آن را نصب کنید.

توجه داشته باشید، پیوند فقط زمانی کار می کند که از واتس اپ بیزینس استفاده می کنید. اگر شروع به استفاده از مسنجر کنید، به طور خودکار از Business خارج می شوید. و لینک نامعتبر می شود.

در اپلیکیشن WhatsApp Business:

  1. روی سه نقطه ضربه بزنید .
  2. به ابزار Business بروید .
  3. پیوند کوتاه را انتخاب کنید .
  4. در صورت تمایل، می توانید یک پیام از پیش پر شده اضافه کنید. روی گزینه Message ضربه بزنید تا سبز شود. سپس کلمات را در قسمت پیام تایپ کنید .
  5. برای کپی کردن لینک WhatsApp ایجاد شده در بالای صفحه ضربه بزنید.

پیوندی را که کپی کرده اید به نمایه های اجتماعی خود اضافه کنید.

بیایید به آخرین راه برای ایجاد پیوند واتس اپ برسیم. آن را در یک لینک در ابزار بیو دریافت کنید. فقط باید شماره تلفن خود را وارد کنید.

نحوه کار به این صورت است: یک پیوند در ابزار بیو یک صفحه را در اختیار شما قرار می دهد. قالب های پیوند در ابزار وجود دارد. شما قالب پیوند واتس اپ را انتخاب کرده و شماره تلفن خود را وارد کنید. لینک در صفحه شما ظاهر می شود.

می توانید چندین لینک را در صفحه خود به اشتراک بگذارید. می تواند چندین لینک واتس اپ وجود داشته باشد، به عنوان مثال، برای یک چت خصوصی با شما و برای یک چت گروهی. و اینها می توانند سایر پیوندهای برنامه های پیام رسان باشند، به عنوان مثال، پیوندهای پیام رسان FB یا Discord.

بیایید ببینیم چگونه پیوند واتس اپ خود را در ابزار پیوند در بیو ایجاد کنیم. ما از Taplink به عنوان مثال استفاده می کنیم.

اگر هنوز صفحه Taplink ندارید، همین الان آن را دریافت کنید یا ابتدا نحوه انجام این کار را بخوانید. می توانید از قالب صفحه ای که در این مقاله نشان می دهیم برای ایجاد سریع صفحه شخصی خود استفاده کنید. این قالب پس از ثبت نام در دسترس است. شما نیازی به ایجاد لینک واتس اپ ندارید، فقط باید آن را ویرایش کنید.

در اینجا نحوه ایجاد لینک واتس اپ و افزودن آن به صفحه آمده است:

  1. روی افزودن بلوک ضربه بزنید .
  2. برنامه پیام‌رسانی را انتخاب کنید .
  3. WhatsApp را انتخاب کنید .
  4. شماره تلفن خود را وارد کنید .
  5. در صورت تمایل، یک پیام پیش زمینه اضافه کنید .
  6. در صورت تمایل، پیوندهایی را برای چند پیام رسان دیگر اضافه کنید، روی + افزودن مورد جدید ضربه بزنید، پیام رسان را انتخاب کنید و شماره تلفن، نام کاربری یا پیوند نمایه خود را وارد کنید.
  7. روی ذخیره تغییرات ضربه بزنید .

اکنون صفحه شما دارای پیوندهای برنامه های پیام رسان است. فراموش نکنید که صفحه را در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و کاربران را به آن دعوت کنید. بنابراین، آنها می توانند به روشی که برای آنها راحت است با شما تماس بگیرند.

سه راه برای ایجاد پیوند واتس اپ به یک چت خصوصی با شما وجود دارد:

  • اگر می خواهید سریعاً با شماره تلفن خود پیوند واتس اپ ایجاد کنید، از یک قالب پیوند استفاده کنید.
  • اگر از WhatsApp Business استفاده می کنید، پیوند را در برنامه کپی کنید.
  • اگر می‌خواهید به کاربران اجازه دهید راه مناسبی برای تماس یا پیامک با شما انتخاب کنند، یک پیوند واتس‌اپ در ابزار پیوند در بیو ایجاد کنید.

از راهی که برای شما بهترین است استفاده کنید. و به یاد داشته باشید، اگر کاربران بتوانند به روشی راحت با شما تماس بگیرند، این کار را بیشتر انجام می دهند.

امیدواریم از این مقاله نحوه ایجاد لینک واتس اپ – 3 راه مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

5/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KNTFPZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *