ما مدت ها قبل از عرضه وان پلاس 12R به بیرون درز کرده ایم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی ما مدت ها قبل از عرضه وان پلاس 12R به بیرون درز کرده ایم
همراه ما باشید

نیم سال قبل از زمان عرضه وان پلاس 12، نشت قابل توجهی از وان پلاس 12 داشتیم. اکنون، ما به نشت نسخه مقرون به صرفه تر آن گوشی نگاه می کنیم. به لطف OnLeaks (از طریق Phone Arena)، ما یک نشت از OnePlus 12R داریم.

اگر می‌خواهید درباره لو رفتن OnePlus 12 بیشتر بدانید، می‌توانید اینجا کلیک کنید. می بینیم که این گوشی قرار است با بسته دوربین دایره ای خود شبیه وان پلاس 11 به نظر برسد. می بینیم که به جای سوراخی در سمت چپ صفحه، یک سوراخ پانچ در مرکز نصب شده است.

مشخصات فاش شده به استفاده از قدرتمندترین Snapdragon SoC اشاره دارد که در آن زمان در دسترس خواهد بود و تا 16 گیگابایت رم دارد. چیزهای بیشتری در این نشت وجود دارد، بنابراین حتما مقاله را بررسی کنید.

OnePlus 12R زودتر نشت پیدا کرد

درست مانند OnePlus 12، OnePlus 12R به نظر می رسد که همان طراحی OnePlus 11 را حفظ کند. می تواند با OnePlus 11 1:1 بدون تغییر محسوس به نظر برسد.

در مورد صفحه نمایش، این گوشی می تواند از یک صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز استفاده کند. رزولوشن آن را نمی دانیم، اما نشت به 1.5K بودن آن اشاره می کند. این چیزی بین 1080p و 1440p است.

در مورد قطعات داخلی، فاش شدن این گوشی به استفاده از Snapdragon 8 Gen 2 SoC اشاره دارد که همان تراشه ای است که OnePlus 11 را تامین می کند. ما مطمئن هستیم که مدل پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

با حرکت روی دوربین، OnePlus 12R می تواند با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین زوم 2 برابری 32 مگاپیکسلی عرضه شود. در جلو، می‌توانیم به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نگاه کنیم.

به نظر می رسد باتری این گوشی نیز تقویت می شود. OnePlus 12R می تواند یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد. این 10 درصد بزرگتر از ظرفیت استاندارد پرچمدار 5000 میلی آمپر ساعتی است.

تا اینجای کار، به نظر می‌رسد این گوشی جایگزین قدرتمندی برای جدیدترین گوشی‌های گلکسی اس، آیفون‌ها و گوشی‌های پیکسل خواهد بود که سال آینده عرضه می‌شوند. ما مطمئن نیستیم که قیمت این گوشی در زمان عرضه چقدر خواهد بود. با این حال، ما انتظار داریم که مقرون به صرفه تر از OnePlus 12 باشد.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HFkEYh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *