سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور نتفلیکس در سراسر جهان در حال انجام است –

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

پروفایل های نتفلیکس

Adam Birney / Android Authority

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • نتفلیکس اکنون محدودیت های اشتراک گذاری رمز عبور را در سراسر جهان اعمال می کند.
  • مشترکین یک ایمیل از شرکت دریافت خواهند کرد که آنها را از تغییر مطلع می کند.
  • نتفلیکس در بسیاری از کشورهایی که برنامه‌هایش ارزان هستند و ضریب نفوذ آن کم است، گزینه عضو اضافی ارائه نمی‌کند.

نتفلیکس با سرکوب جدید به اشتراک گذاری رمز عبور خود در حال گسترش است. از امروز، محدودیت‌ها برای تقریباً همه کشورهای باقی‌مانده که این پلتفرم در آن‌ها فعالیت می‌کند، اعمال خواهد شد.

این شرکت می گوید در سه ماهه دوم سال جاری پس از به اشتراک گذاری رمز عبور پولی در بیش از 100 کشور، 5.9 میلیون مشترک اضافه کرده است. بقیه جهان، از جمله بازارهایی مانند هند، اکنون وارد معرکه خواهند شد. نتفلیکس شروع به ارسال ایمیل به مشترکین این مناطق در مورد محدودیت های جدید اشتراک گذاری رمز عبور خواهد کرد. بنابراین اگر در کشوری زندگی می‌کنید که اشتراک رمز عبور هنوز مجاز است، ممکن است بخواهید برای اخبار بد از نتفلیکس مراقب صندوق ورودی خود باشید.

در بسیاری از کشورها حساب فرعی وجود ندارد

بدتر از همه، نتفلیکس گفته است که برنامه‌های حساب فرعی جدیدی را در بسیاری از کشورها ارائه نخواهد کرد. در بازارهایی مانند ایالات متحده و کانادا، مشترکین نتفلیکس می توانند پرداخت کنند و یک عضو اضافی به حساب خود اضافه کنند.

در این بازارها، با توجه به اینکه اخیراً قیمت‌ها را در تعداد زیادی از این کشورها کاهش داده‌ایم (مثلاً اندونزی، کرواسی، کنیا و هند)، گزینه عضو اضافی را ارائه نمی‌کنیم و نفوذ در این کشورها هنوز نسبتاً کم است. بسیاری از آنها بنابراین ما باندهای زیادی بدون ایجاد پیچیدگی اضافی داریم. این شرکت گفت: خانوارهایی که از نتفلیکس وام می گیرند، می توانند پروفایل های موجود را به حساب های جدید و موجود منتقل کنند.

اساساً، نتفلیکس می‌گوید اگر در کشوری زندگی می‌کنید که در آن خدمات نسبتاً ارزان‌تر از سایر نقاط جهان است، گزینه اضافه کردن یک عضو اضافی به حساب نتفلیکس خود را نخواهید داشت، حتی اگر مشکلی ندارید. کمی بیشتر برای تسهیلات اگر فردی خارج از خانواده شما در حال حاضر در طرح نتفلیکس شما است، به سادگی باید یک حساب کاربری جدید برای خود ایجاد کند یا نمایه خود را به حساب موجود دیگری که در آن زندگی می کند منتقل کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yVeJig
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *