در این لپ تاپ های بازی از Acer، ASUS، MSI و غیره صرفه جویی زیادی کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی معمولاً با مبلغ ناچیزی عرضه نمی‌شوند، بنابراین همیشه ارزش دارد که در هنگام فروش به برخی از آنها نگاهی بیندازید، و در حال حاضر برای روز پرایم، معاملات بسیار خوبی برای لپ‌تاپ‌های بازی از Acer، ASUS، Alienware، پیدا خواهید کرد. MSI و بیشتر.

قیمت ها به طور گسترده ای متفاوت است، اما برخی از آنها صدها کمتر از هزینه معمولی خود خواهند بود. به عنوان مثال ASUS ROG Strix G16 (2023) را در نظر بگیرید. به طور معمول با قیمت 1999.99 دلار به فروش می رسد اما برای Prime Day با قیمت 1699.99 دلار به فروش می رسد. 15 درصد تخفیف. این بدان معناست که شما 300 دلار صرفه جویی می کنید و یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند برای نشان دادن آن تهیه می کنید. از آنجایی که این مدل 2023 است، دارای یک پردازنده گرافیکی سری جی فورس RTX 40، به ویژه RTX 4070 است. همچنین دارای یک پردازنده مرکزی Intel Core i9-13980HX در داخل آن است. همراه با 16 گیگابایت رم DDR5 و یک ترابایت SSD.

با این حال، این تنها گزینه خوب برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ در فروش برای Prime Day نیست. برای کسانی که به دنبال هزینه کمتر هستند مدل Acer Nitro 5 AN515-58-57Y8 را در نظر بگیرید. این دستگاه دارای پردازنده گرافیکی NVIDIA RTX 3050 Ti، پردازنده مرکزی Intel Core I5-12500H، 16 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت SSD است. قیمت 779.99 دلار از 899.99 دلار کاهش یافته است.

اگر واقعاً می خواهید به دنبال چیزی قدرتمند باشید، به Alienware X16 R1 نگاه کنید. این یکی از گران‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ در فروش است. با این حال، کاهش قیمت زیادی نیز دارد. کاهش از 3299.99 دلار به 2769.99 دلار بله، هنوز مقدار زیادی است، اما شما در اینجا یک لپ‌تاپ مخصوص بازی می‌خرید. با پردازنده گرافیکی جی فورس RTX 4080، 32 گیگابایت رم DDR6 و یک ترابایت SSD. آخرین لپ‌تاپ‌های بازی Alienware یکی از بهترین‌های موجود در بازار بوده‌اند. و X16 R1 دقیقاً با آنها مطابقت دارد. تمام آنچه گفته شد، شما گزینه های خوب زیادی در اینجا دارید.

لپ تاپ های بازی Prime Day

چرا باید یکی از این لپ تاپ های بازی را بخرید؟

  • قیمت – قیمت در اینجا عامل مهمی است. همانطور که در بالا ذکر شد لپ تاپ های بازی ارزان نیستند. بهترین ها معمولاً گران هستند، بنابراین هر گونه پس انداز ارزش توجه دارد.
  • کارایی – اکثر یا نه همه گزینه های موجود در فروش، مشخصات بسیار خوبی دارند. بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که از هر لپ تاپی که انتخاب می کنید عملکرد مناسبی داشته باشید. و بدون توجه به نوع بازی هایی که انجام می دهید، عملکرد خوبی می خواهید.
  • مارک های خوب – لپ تاپ های بازی زیادی از برندهای مختلف وجود دارد. اما آنهایی که برای Prime Day به فروش می‌رسند از برندهای برتر هستند. ASUS، Acer، Alienware، MSI، Dell و Lenovo. همه آن‌ها سال‌هاست که لپ‌تاپ می‌سازند و برخی از بهترین‌هایی را می‌سازند که پیدا می‌کنید.

لپ تاپ های بازی Prime Day

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/geq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *