سایز گلکسی واچ 6 از طریق یک پوستر رسمی تایید شد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی سایز گلکسی واچ 6 از طریق یک پوستر رسمی تایید شد
همراه ما باشید

اطلاعات بیشتر در مورد سری گلکسی واچ 6 در آستانه رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ در هفته آینده منتشر شده است. پوستری منتشر شده توسط Funshop، یکی از شرکای رسمی سامسونگ، اندازه و انواع اتصال ساعت های هوشمند جدید را نشان می دهد. همچنین به تاریخ عرضه و پیشنهادات عرضه برای خریداران در کره جنوبی اشاره می کند.

پوستر رسمی که اولین بار توسط کاربر توییتر مشاهده شد @BullsLab، شایعات مبنی بر عرضه دو مدل گلکسی واچ 6 سامسونگ در سال جاری را تایید می کند. مدل پایه در سایزهای 40 و 44 میلی متری عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، گلکسی واچ 6 کلاسیک در اندازه های 43 و 47 میلی متری عرضه خواهد شد. این شرکت هر دو مدل را در نسخه های بلوتوث و LTE عرضه خواهد کرد.

صفحه وب حاوی این پوستر می گوید که سامسونگ بلافاصله پس از عرضه در تاریخ 26 ژوئیه، پیش خریدهای سری گلکسی واچ 6 را باز می کند. پیش خرید آن تا 7 آگوست انجام می شود و فروش عمومی آن از 11 آگوست آغاز می شود. کسانی که ساعت های جدید را قبلا رزرو کرده اند. راه اندازی هدایایی به ارزش 10000 KRW در هنگام خرید دستگاه دریافت می کند.

توجه داشته باشید که این جزئیات از طرف یکی از شرکای سامسونگ آمده است، اما نه خود شرکت. برخی از این تاریخ ها ممکن است در بازارهای دیگر تغییر کنند. این شرکت کره ای احتمالاً هدایای بیشتری از طرف خود ارائه خواهد کرد. و این محدود به این نیست مجموعه گلکسی واچ 6. سایر محصولاتی که در رویداد هفته آینده معرفی می‌کند، از جمله تبلت‌ها و تاشوهای جدید، باید جدول زمانی عرضه و عرضه مشابهی داشته باشند.

سری Galaxy Watch 6 نشان دهنده بازگشت قاب چرخان سامسونگ است

قاب چرخان یکی از ویژگی های امضاکننده ساعت های هوشمند سامسونگ بوده است. اما حلقه گودی نمادین سال گذشته در هر دو مدل گلکسی واچ 5 وجود نداشت. خوشبختانه، شرکت در حال حاضر آن را بازگرداند. گلکسی واچ 6 کلاسیک دارای یک قاب فیزیکی است که پیمایش صفحات طولانی و کنترل عملکردهای مختلف را آسان می کند.

هرچند این تنها تغییر نیست. انتظار می رود سری گلکسی واچ 6 نیز دارای پردازنده بهبود یافته باشد. Exynos W930 در مقایسه با Exynos W920 که مدل‌های Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 5 را تامین می‌کند، پردازنده سریع‌تری و سایر ارتقاء عملکرد را به همراه خواهد داشت. ساعت‌های جدید ممکن است صفحه نمایش کمی بزرگ‌تر و باتری‌های بزرگ‌تر داشته باشند. اگرچه ممکن است سرعت شارژ بدون تغییر باقی بماند.

همانطور که قبلاً گفته شد، دو گلکسی واچ 6 با گوشی های تاشو جدید سامسونگ (Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5) و همچنین تبلت ها (سری Galaxy Tab S9) همراه خواهند شد. تا زمان عرضه رسمی در 26 ژوئیه، می‌توانید منتظر نشت، شایعات و تیزرهای بیشتری در مورد این دستگاه‌ها باشید. رویداد Galaxy Unpacked در ساعت 7:00 صبح ET/4:00 صبح PT/12:00 بعد از ظهر به وقت محلی آغاز می‌شود.

انواع پوستر گلکسی واچ 6



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dUQLCF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *