بهترین معاملات Amazon Prime Day 2023

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Amazon Prime Day 2023

Amazon Prime Day 2023 بالاخره فرا رسید. همراه با بلک فرایدی، این یکی از بزرگترین رویدادهای فروش سال است و شانس شما برای پس انداز زیادی در بسیاری از بهترین دستگاه های موجود در بازار است. همه چیز از گوشی های هوشمند گرفته تا رخت آویز در فروش خواهد بود و شما بهترین تبلیغات را در آمازون خواهید یافت. اما ما می دانیم که ممکن است وقت کافی برای بررسی هزاران پیشنهاد موجود نداشته باشید، بنابراین آنچه را که بهترین معاملات Amazon Prime Day 2023 می دانیم جمع آوری کرده ایم.

یکی از ویژگی‌های پرایم دی این است که برای باز کردن بسیاری از معاملات باید عضو آمازون پرایم باشید. اگر قبلاً ثبت نام نکرده اید، ممکن است واجد شرایط استفاده از یک دوره آزمایشی 30 روزه رایگان باشید. این به شما امکان می‌دهد از همه تخفیف‌های برتر Prime Day استفاده کنید، از برخی دیگر از مزایای عضویت Prime لذت ببرید و قبل از پایان دوره آزمایشی آن را لغو کنید.

بهترین معاملات Amazon Prime Day 2023

در حالی که امروز هزاران معامله کاهش یافته است، برخی از آنها بسیار بهتر از دیگران هستند. ما آن را کوتاه نگه می داریم و بر بهترین تخفیف ها برای مطلوب ترین دستگاه ها در چهار دسته زیر تمرکز می کنیم:

به صفحه اصلی ما نیز توجه داشته باشید، زیرا ما اعلامیه های بهترین پیشنهادهای Prime Day 2023 را که در طول فروش دو روزه پیدا می کنیم، منتشر خواهیم کرد.

معاملات گوشی های هوشمند

Samsung Galaxy S23 Ultra در مقابل Google Pixel 7 Pro

رابرت تریگز / Android Authority

یک گوشی هوشمند جدید یکی از بزرگترین خریدهایی است که بسیاری از مردم انجام می دهند و Prime Day بهترین روز برای خرید آن است. با تخفیف تقریباً بر روی همه تلفن‌های پرچمدار از برندهای برتر که امروز فرود می‌آیند، این فرصتی عالی است که به جای متعهد شدن به یک قرارداد طولانی مدت برای صرفه‌جویی، یک تلفن بدون قفل را از بازار آنلاین دریافت کنید.

در اینجا منتخب از معاملات گوشی های هوشمند امروز است.

هدفون و هدفون

Google Pixel Buds Pro در مقابل Apple AirPods Pro نسل دوم در Amazon Prime Day 2023

لیلی کاتز / Android Authority

پیشرفت‌های انجام شده در فناوری هدفون در سال‌های اخیر تنها با نشانه‌گذاری قیمت‌های خرده‌فروشی در فناوری صوتی مطابقت دارد. با توجه به اینکه برخی از بهترین هدفون‌های موجود در بازار به قیمت 400 دلار به فروش می‌رسند، نمی‌توانید از خرید قوطی‌ها یا جوانه‌های بعدی شما در روز پرایم غافل شوید.

در اینجا نکات برجسته ما از بسیاری از معاملات موجود در این دسته است:

قرص

صفحه نمایش Apple iPad Pro M2 2022 1

الیور کرگ / Android Authority

تبلت‌ها به اندازه‌ای قدرتمند هستند که بتوانند جایگزین لپ‌تاپ شما در عصر مدرن شوند، و ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که بهترین نشانه‌گذاری‌ها را می‌شناسید که می‌توانید در این دوره نخست روز لذت ببرید. ما تعدادی پیشنهاد خوب برای تبلت داریم، از جمله برخی از بهترین دستگاه‌های اپل و سامسونگ

ساعت های هوشمند و ردیاب های تناسب اندام

اپل واچ سری 7 و گلکسی واچ 5 پرو در Amazon Prime Day 2023

Kaitlyn Cimino / Android Authority

با تکمیل خریدهای اکوسیستمی خود، Prime Day زمان بسیار خوبی برای انتخاب یک ساعت هوشمند شیک یا ردیاب تناسب اندام و استفاده حداکثری از تابستان است. در اینجا برخی از بهترین معاملات ساعت هوشمندی که تا کنون مشاهده کرده ایم آورده شده است.

اینها در حال حاضر معاملات مورد علاقه ما در Prime Day 2023 هستند، اما از طریق فروش به این صفحه بازگردید زیرا با کاهش آنها از بزرگترین پیشنهادهای فناوری مطلع می شویم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lSA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *