سامسونگ به انتشار عمومی به‌روزرسانی One UI 5.1.1 نزدیک می‌شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی به انتشار عمومی به‌روزرسانی One UI 5.1.1 نزدیک می‌شود
همراه ما باشید

سامسونگ به به‌روزرسانی پایدار One UI 5.1.1 نزدیک‌تر می‌شود. این شرکت اخیراً Good Guardians خود را به‌روزرسانی کرده است تا از نسخه جدید و منتشر نشده One UI پشتیبانی کند. در حال حاضر برنامه‌های بتای عمومی One UI 5.1.1 را برای سری Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Tab S8 اجرا می‌کند.

Good Guardians که قبلاً با نام Galaxy Labs شناخته می شد، یک برنامه شخص اول سامسونگ است که به کاربران گلکسی امکان دسترسی به ابزارهای مختلف مدیریت سیستم را می دهد. این یک ردیاب باتری را ارائه می دهد که در آن آمار دقیق باتری، نکاتی برای افزایش عمر باتری، تقویت کننده عملکرد برنامه، نمایشگر دما، ابزار حافظه، مدیر فایل رسانه و موارد دیگر را دریافت می کنید.

سامسونگ اخیراً این برنامه را به نسخه 4.5.06 به روز کرده است، اما ظاهراً هیچ تغییر قابل توجهی نداشته است. این به‌روزرسانی از طریق فروشگاه گلکسی منتشر می‌شود و تغییرات لاگ فقط یک خط دارد: پشتیبانی از One UI 5.1.1 (از طریق SamMobile). این باعث می شود Good Guardians برای کاربران گلکسی که نسخه جدید One UI را آزمایش می کنند قابل استفاده باشد. اما مهمتر از آن، این نشانه ای از انتشار عمومی نزدیک به به روز رسانی است.

Good Guardians اولین برنامه سامسونگ نیست که از One UI 5.1.1 پشتیبانی می کند. این شرکت قبلاً برنامه Nice Catch را که یک ماژول Good Lock است نیز به روز کرده بود. ممکن است چند مورد دیگر زیر رادار رفته باشند، یا بدون آن که لاگ تغییرات به One UI 5.1.1 اشاره کند. در مجموع، به نظر می‌رسد این غول کره‌ای آماده است تا نسخه جدید One UI را به زودی برای دستگاه‌های Galaxy سازگار عرضه کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین معاملات گلکسی سامسونگ در جولای 2023

در مورد دستگاه‌های سازگار، One UI 5.1.1 باید برای تمام تبلت‌های تاشوی اخیر و پرچم‌دار Galaxy در دسترس باشد. از آنجایی که سری گلکسی زد فولد 4 و گلکسی تب اس 8 در حال حاضر دارای برنامه‌های بتا هستند، آنها باید در مرحله اول قرار بگیرند. سامسونگ ممکن است آن را به گوشی‌های اخیر سری گلکسی اس نیز فشار دهد. برخی از ویژگی‌ها ممکن است برای انتخاب مدل‌های گلکسی A نیز کاهش یابد. زمانی که اطلاعات بیشتری به دست آوردیم به شما اطلاع خواهیم داد.

تبلت ها و تاشوهای آینده سامسونگ باید با One UI 5.1.1 عرضه شوند

سامسونگ در حال آماده شدن برای میزبانی یک رویداد بزرگ در هفته آینده است. Galaxy Unpacked در سئول، کره جنوبی، در 26 ژوئیه چندین محصول جدید را به ارمغان خواهد آورد. این شرکت تاشوهای Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5، تبلت‌های سری Galaxy Tab S9 و ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch 6 را آماده کرده است. اگر تاریخچه نشانه‌ای باشد، تبلت‌ها و تاشوهای جدید باید One UI 5.1.1 را خارج از جعبه اجرا کنند. ساعت های جدید باید با One UI 5 Watch بر اساس Wear OS 4 عرضه شوند. منتظر رویداد بزرگ چهارشنبه آینده باشید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WYJwZF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *