بهترین معاملات جاروبرقی ربات iRobot Roomba برای ژوئیه 2023

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بهترین معاملات جاروبرقی ربات iRobot Roomba برای ژوئیه 2023
همراه ما باشید

اگر به دنبال جاروبرقی ربات جدیدی هستید، به جای درستی آمده اید. در اینجا، ما بهترین معاملاتی را که می توانید در جاروبرقی ربات iRobot Roomba پیدا کنید، فهرست می کنیم. چه به دنبال چیزی ارزان مانند iRobot Roomba i3 باشید یا چیزی گران قیمت مانند Roomba S9، همه چیزهایی که iRobot دارد در این لیست موجود است.

iRobot معمولاً جاروبرقی ربات‌های خود را تخفیف می‌دهد، بنابراین تقریباً همیشه می‌توانید نوعی معامله برای حداقل یکی از محصولات آنها پیدا کنید. البته، بهترین زمان برای خرید نزدیک به تعطیلات خرید مانند پرایم دی و جمعه سیاه است. اما هنوز هم می توانید آنها را در زمان های دیگر سال در فروش پیدا کنید.

بهترین تخفیف های جاروبرقی ربات iRobot Roomba

iRobot یکی از محبوب ترین شرکت های جاروبرقی ربات است. اینکه آیا آنها بهترین هستند یا خیر، قابل بحث است. همانطور که برخی از افراد ممکن است برند دیگری را به iRobot ترجیح دهند و برخی ممکن است iRobot را ترجیح دهند. اما مترادف ترین برند با جاروبرقی رباتی است.

در کمال تعجب iRobot نزدیک به 30 سال است که وجود دارد. و تمام مدت در حال ساخت جاروبرقی رباتی بوده است. بنابراین در مقایسه با رقبا، تجربه دارد.

خط تولید iRobot از i3 تا i9 متغیر است و حتی برخی دیگر مانند S9 در دسترس هستند. در حال حاضر iRobot یک سطل زباله خود خالی‌شونده ارائه می‌کند، اما با اکثر جاروبرقی‌های روباتی آن گنجانده نشده است. مدل‌های پلاس دارای سطل زباله‌های خود خالی‌شونده هستند، که آن را به یک مدل پلاس تبدیل می‌کند. پس حتما این را در اینجا در نظر داشته باشید. این سطل زباله که خود تخلیه می شود، آن را کمی گران تر می کند. اگر آنقدرها هم برای شما مهم نیست، می توانید همان مدل را بدون آن سطل زباله که خود خالی می شود تهیه کنید.

بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا بهترین معاملاتی است که می توانید در حال حاضر در جاروبرقی ربات iRobot Roomba پیدا کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GAGCUL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *