دستگیره MagSafe برای عکس‌ها و ویدیوهای بهتر

زمان مطالعه: 8 دقیقه

 

مردی که ShiftCam SnapGrip را در دست دارد که از طریق MagSafe به Google Pixel 7 Pro با قاب Moment (M) Force متصل شده است.

 

دوربین‌های پرچمدار مدرن مانند Pixel 7 Pro، Galaxy S23 Ultra و iPhone 14 Pro هر روز به تجربه عکاسی یک دوربین مستقل مناسب نزدیک‌تر می‌شوند. با کنار گذاشتن فیزیک لنزها و حسگرهای کوچک، نمی‌توان انکار کرد که داشتن یک دوربین عالی در جیب شما فوق‌العاده است، اما اگر «حس» یک دوربین واقعی را هم بخواهید چه می‌کنید؟ خوب، بیایید لوازم جانبی MagSafe، عکاسی و Pixel 7 Pro – سه موضوع مورد علاقه من برای صحبت کردن – را در نظر بگیریم و آنها را با هم ترکیب کنیم. چیزی که ما دریافت می کنیم ShiftCam SnapGrip است، دستگیره MagSafe که به صورت مغناطیسی به تلفن شما متصل می شود و ارگونومی شبیه DSLR به آن می دهد.

درباره این بررسی ShiftCam SnapGrip: من ShiftCam SnapGrip Creator Kit را به مدت دو هفته آزمایش کردم. این واحد توسط ShiftCam ارائه شد، اما ShiftCam هیچ حرفی در جهت یا محتوای منتشر شده نداشت.

دستگیره MagSafe راحت با چند وسیله اضافی

ShiftCam SnapGrip از طریق MagSafe به Google Pixel 7 Pro با قاب Moment (M) Force، نمای جانبی متصل شده است.

 

Pixel 7 Pro من اغلب در یک قاب Moment (M) Force قرار می گیرد که دنیای کاملی از لوازم جانبی MagSafe مانند SnapGrip را به روی من باز می کند. حتی اگر من این کیس را نداشتم، ShiftCam یک آداپتور فلزی برای هر گوشی ارائه می دهد. فقط آن را روی گوشی یا کیف خود بچسبانید و آماده هستید. آیفون من برای استفاده از دستگیره نیازی به آداپتور ندارد، اما قاب آیفون MagSafe به تقویت پیوند مغناطیسی و محافظت از تلفن کمک می کند.

هر زمان که می‌خواهم از دستگیره استفاده کنم، آن را به پشت پیکسل یا آیفون خود نزدیک می‌کنم و آهن‌رباهای MagSafe آن را در جای خود محکم می‌کنند. ساده و آسان. بهتر از آن، هیچ پورت یا دکمه ای را بر روی تلفن ها مسدود نمی کند، برخلاف سایر دستگیره ها که به طرفین بسته می شوند و در نهایت صفحه نمایش را خاموش می کنند یا صدا را به هم می ریزند.

آره. تنها چیزی که نیاز دارید یک آداپتور MagSafe است که می تواند یک پلاک فلزی گرد نازک باشد یا در یک قاب تلفن مغناطیسی سازگار با MagSafe ادغام شود. Moment، Mous و Pitaka برخی از این قاب‌های MagSafe را برای گوشی‌های Samsung Galaxy و Google Pixel می‌سازند، اما برندهای بیشتری از قاب‌ها در حال افزایش هستند.

هر آداپتوری که انتخاب می کنید، باید بتوانید لوازم جانبی MagSafe را به صورت مغناطیسی به تلفن اندرویدی خود وصل کنید و در صورتی که گوشی شما از آن پشتیبانی می کند، از شارژ بی سیم استفاده کنید.

در آینده، این ممکن است یک سوال بحث برانگیز باشد زیرا Qi2 یک استاندارد را برای شارژ و آهنرباها نوید می دهد و می دانیم که باید با لوازم جانبی و تلفن های قدیمی MagSafe نیز کار کند.

ShiftCam SnapGrip سمت پایین با پورت USB-C و سوراخ پین ریست

 

به نظر می رسد که دستگیره آن از یک دوربین DSLR یا بدون آینه قطع شده است. این یک برآمدگی بزرگ دارد که دست شما به خوبی در اطراف آن قرار می گیرد و جایی طبیعی برای قرار دادن انگشت اشاره شما قرار می گیرد و اجازه می دهد حداقل دو یا سه انگشت دیگر دور پشت بپیچند. نگه داشتن آن برای مدت طولانی بسیار ارگونومیک است – بسیار بیشتر از چنگ زدن یک صفحه گوشی هوشمند نازک است.

من دست های عکاسی فوق العاده ثابتی دارم (سالها گرفتن عکس های واضح 2 مگاپیکسلی از جزوه های پزشکی برای مطالعه در خانه به من کمک کرد تا آن را توسعه دهم)، اما با این حال، من عاشق این آزادی هستم که نگران تعادل گوشی خود نباشم در حالی که روی دکمه شاتر روی صفحه ضربه می زنم. . در عوض، من فقط می‌توانم دکمه شاتر را در زیر شاخصم در SnapGrip فشار دهم و عکس بگیرم! شما نمی توانید با آن نوع بازخورد لمسی بحث کنید.

شما نمی توانید با ارگونومی دسته دوربین و بازخورد لمسی فشار دادن دکمه فیزیکی شاتر بحث کنید.

ناراحتی اصلی من؟ هر بار که از دستگیره دوربین استفاده می کردم، آرزو می کردم ای کاش دکمه های زوم داشت. با توجه به اینکه لنز تلسکوپی Pixel 7 Pro چقدر عالی است، برای کادربندی بهتر بیشتر عکس‌هایم به زوم آن تکیه می‌کنم. جابجایی به صفحه نمایش لمسی برای تنظیم آن و سپس بازگشت به چنگال، غیرواقعی و مختل کننده است. دکمه‌های بزرگ‌نمایی/خارج‌کردن لمسی این کار را برای قهرمانان زوم اندروید در جهان بسیار بهتر می‌کند – کمتر برای آیفون.

در آزمایش‌هایم، من دوست داشتم که کل تنظیمات چقدر استحکام داشته باشد، حتی اگر دستگیره و تلفن دو نهاد مجزا هستند که توسط آهنرباهای MagSafe در کنار هم قرار گرفته‌اند. من به گرفتن Pixel 7 Pro خود بر روی پل، بدنه آب متحرک یا هر فضای خالی خطرناکی اعتماد ندارم، اما از آن در عکاسی روزمره استفاده کردم. خیابان ها، گردشگری، پارک ها، نمایشگاه ها، رویدادهای سرگرم کننده؛ می تواند برای همه آنها عالی باشد. اگر حیوانات خانگی یا بچه هایی دارید و دنبال آنها می دوید، این ایده آل خواهد بود. فقط باید یک بار آن را از طریق بلوتوث جفت کنید و هر بار که آن را روشن می کنید به طور خودکار متصل می شود.

اما دستگیره چیزی بیشتر از اینکه فقط به شما درک بهتری از تلفنتان بدهد انجام می دهد. این می تواند یک پایه عمودی یا افقی خوب باشد. همچنین دارای یک پاوربانک 3200 میلی آمپر ساعتی است که می تواند گوشی را در حین اتصال به صورت بی سیم شارژ کند. چراغ های LED باتری باقی مانده را نشان می دهد.

ShiftCam SnapGrip همچنین به عنوان یک پایه و یک پاوربانک بی سیم عمل می کند و در هنگام عکس گرفتن و ضبط ویدیو، عمر باتری بیشتری به شما می دهد.

شارژدهی به 5 وات محدود شده است، اما این کافی بود تا وقتی که در اطراف راه می‌رفتم و عکس می‌گرفتم، Pixel من را روشن نگه داشت. باز هم، 10 وات یا بیشتر در اینجا بهتر است، اما ایده این است که به جای شارژ کامل تلفن خود، از تخلیه سریع باتری خودداری کنید.

لوازم جانبی MagSafe بیشتر

کیت سازنده ShiftCam SnapGrip، همه لوازم جانبی MagSafe در پس‌زمینه سفید

 

اگر کیت Creator را انتخاب کنید، سه لوازم جانبی دیگر با ShiftCam SnapGrip دریافت خواهید کرد. همه آنها را می توان به تنهایی یا با هم در هر نوع ترکیبی برای حداکثر تطبیق پذیری استفاده کرد. باز هم زیبایی و سادگی آهنرباها.

مورد علاقه من یک چراغ و آینه LED گرد MagSafe است که باز می شود و به شما امکان می دهد آن را به سمت هرکسی که از او عکس می گیرید نشانه بگیرید، آن را برای گرفتن سلفی به سمت خود بچرخانید، یا آن را روی هر سطح فلزی یا سه پایه بچسبانید. منبع نور اضافی فقط یک پورت USB-C برای شارژ و یک دکمه برای تغییر روشنایی LED بین پنج سطح مختلف دارد.

چراغ LED MagSafe با شارژ USB-C و پنج سطح شدت مختلف یک ابزار کوچک عالی است.

آینه یک افزونه جزئی اما نابغه است که به افراد کمک می کند قبل از اینکه از آنها عکس بگیرید، خود را قاب بندی کرده و بررسی کنند. امتیاز دیگر: شما یک کیف برای حمل هر دو دسته و نور با خود دریافت می کنید.

زنی در حال گرفتن سلفی در Google Pixel 7 Pro با نگه داشتن آن با ShiftCam SnapGrip و SnapLight ظاهر شده

 

یک سه پایه رومیزی پلاستیکی کوچک نیز وجود دارد که این کار را روی سطوح نسبتاً صاف انجام می دهد، اما من از آن در محیط های ناپایدار استفاده نمی کنم، به علاوه یک نگهدارنده سه پایه MagSafe که به شما امکان می دهد تلفن، نور یا هر دو را ببندید. من این را برای عکاسی در شب و نجوم عالی یافتم زیرا مهم نیست که چقدر دستان من ثابت هستند، آنها به اندازه سه پایه تلفن برای عکس های نوردهی طولانی پایدار نیستند.

بررسی ShiftCam SnapGrip: آیا باید آن را بخرید؟

انعطاف پذیری همه این عناصر چیزی است که این تنظیمات را جالب می کند، به خصوص به این دلیل که تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را به هم بچسبانید. بدون دوشاخه، گیره، پیچ، یا هر چیز وقت گیر. این آنها را در میان بهترین لوازم جانبی عکاسی گوشی هوشمند برای من قرار می دهد.

آهنربا کل این تنظیمات را بسیار انعطاف پذیر می کند. استفاده از همه چیز به طور جداگانه یا ترکیب دو یا چند عنصر با هم آسان است.

من از SnapGrip به تنهایی با تلفنم گاهی و با نور استفاده کرده ام. من از نگهدارنده سه پایه برای نگه داشتن گوشی خود با و بدون نور استفاده کرده ام. و من از نور روی سه پایه برای روشن کردن صحنه ای که با گوشیم روی دسته عکس می گرفتم استفاده کرده ام. قابلیت چرخش نور را برای عکس‌های سلفی و معمولی، سپس پایه و شارژ بی‌سیم را اضافه کنید، و یک راه‌اندازی همه‌کاره خواهید داشت که به عکاسی و فیلم‌برداری خلاقانه در حین حرکت از خیابان گرفته تا مردم، طبیعت و… کمک می‌کند. astro.

ShiftCam SnapGrip از طریق MagSafe به Google Pixel 7 Pro با قاب Moment (M) Force، نمای بالا، در کنار ShiftCam SnapLight متصل شده است.

ریتا الخوری / Android Authority

aa2020 توصیه می شود

دو نگرانی بزرگ من در مورد ShiftCam SnapGrip قیمت و خودانگیختگی است. شما یا باید از قبل برنامه ریزی کنید و این دستگیره MagSafe را با خود حمل کنید، زمانی که می دانید عکاسی زیادی انجام خواهید داد، یا باید همیشه آن را همراه خود داشته باشید. هنگامی که ما شروع به اضافه کردن این تعداد لوازم جانبی به تلفن های خود می کنیم، ممکن است به جای آن یک دوربین بدون آینه نیز حمل کنیم، درست است؟

قیمت نیز برای آنچه که در هسته آن است بسیار گران به نظر می رسد: یک پاوربانک بی سیم به شکل دستگیره با یک عنصر مغناطیسی دایره ای و یک دکمه شاتر بلوتوث. 70 دلار برای آن و 120 دلار برای کیت Creator با نور، سه پایه و کیسه مانند یک کشش است. مالیات اپل بسیار واقعی است، اما هی، شما چندین محصول را در یک محصول دریافت می کنید، که می تواند به توجیه سرمایه گذاری کمک کند.

کیت ایجاد کننده Snapgrip Shiftcamکیت ایجاد کننده Snapgrip Shiftcam

کیت ایجاد کننده Snapgrip Shiftcam

دسته ارگونومیک • شارژر بی سیم • مجموعه لوازم جانبی همه کاره

دستگیره دوربین MagSafe که با هر گوشی آیفون یا اندرویدی به همراه چندین لوازم جانبی اضافی کار می کند

ShiftCam Snapgrip یک دستگیره دوربین MagSafe برای آیفون و گوشی های اندرویدی است که یک دسته ارگونومیک DSLR مانند با دکمه شاتر فیزیکی به شما می دهد. همچنین می تواند به عنوان پایه و شارژر بی سیم قابل حمل عمل کند. لوازم جانبی اضافی در کیت Creator Kit (نور و سه پایه) تطبیق پذیری بیشتری را برای همه عکاسی و فیلمبرداری شما ایجاد می کند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/DSq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *