نحوه بازی Unblocked Weebly Games

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه بازی Unblocked Weebly Games
همراه ما باشید

بازی‌های Weebly را رفع انسداد کرد به ویژه مدارس، کالج‌ها و دفاتری که به وب‌سایت‌های خاصی دسترسی ندارند، هدف قرار می‌گیرند. این به این دلیل است که دولت وب‌سایت‌هایی را که فکر می‌کنند ممکن است دانش‌آموزان یا کارمندان را پرت کنند مسدود می‌کند. با این حال، وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که هزاران بازی بدون انسداد را ارائه می‌دهند و برخی از بهترین سایت‌ها در Weebly.com میزبانی می‌شوند.

بازی های Weebly را برای مدرسه بازی کنید

Weebly یکی از بهترین سایت های میزبانی وب شخصی رایگان است که به ارائه یک سازنده وب سایت با استفاده آسان کمک می کند. بنابراین، شما می توانید وب سایت بازی خود را با صدها محتوای رفع انسداد در عرض چند دقیقه ایجاد کنید.

در حالی که بازی‌های Weebly بهترین راه فرار برای یک کارمند هستند، اما همچنین مهارت‌های سرگرم کننده و یادگیری را برای دانش‌آموزان مدرسه ارائه می‌دهد. ما یک راهنمای کوتاه برای شما ایجاد کرده‌ایم تا بفهمید چگونه بازی‌های Weebly را برای سرگرمی بازی کنید.

بازی های آنبلاک چیست؟

بازی‌های Unblocked بازی‌هایی هستند که مسدود یا محدود نشده‌اند و می‌توان به روش معمول در وب‌سایت‌ها به آن‌ها دسترسی داشت. برخی از محبوب‌ترین بازی‌های بدون انسداد عبارتند از 1v1 Retro Bowl، Pac-Man 3D، Angry Birds، Sticky Road، Funny Shooter 2 و غیره. از آنجایی که این وب سایت ها اغلب از طریق سایت های پروکسی اینترنتی برای دور زدن فیلترها قابل دسترسی هستند، می توانید این بازی ها را در هر کجای دنیا انجام دهید.

چگونه بازی های Unblocked Weebly را بازی کنیم؟

انجام بازی‌های Weebly بدون انسداد در مدارس، کالج‌ها یا ادارات بسیار آسان است. با این حال، قبل از آن، مطمئن شوید که به اتصال اینترنت دسترسی دارید. در اینجا چند راه سریع وجود دارد که به شما کمک می کند بازی تیراندازی سوم شخص مورد علاقه خود مانند Alen Attack Team 2 را روی رایانه یا Candy Crush در تلفن هوشمند خود انجام دهید.

  1. از فلش درایو استفاده کنید
  2. از گوشی هوشمند خود استفاده کنید
  3. جستجو برای بازی های فلش
  4. از شبکه وای فای محافظت نشده استفاده کنید

1]از فلش درایو استفاده کنید

بازی های Weebly را رفع انسداد کرد

اگر رایانه‌های محل کار یا مؤسسه شما قفل هستند، بهترین راه برای اجرای برخی از بازی‌های Weebly رفع انسداد جذاب این است که آنها را روی یک درایو فلش بیاورید. چند بازی فلش یا بازی های آرکید را روی درایو USB دانلود کنید و همراه داشته باشید.

اگر نمی‌توانید بازی‌های فلش را بازی کنید، ممکن است بخواهید نحوه کارکرد فلش در کروم، اج و فایرفاکس را بیاموزید.

خواندن: بهترین بازی های مرورگر HTML5 اکنون که Adobe Flash مرده است

2]از گوشی هوشمند خود استفاده کنید

بازی های Weebly را برای مدرسه انجام دهید

همچنین می‌توانید به بازی‌های Weebly رفع انسداد برای مدرسه دسترسی داشته باشید یا آنها را در محل کار، در تلفن هوشمند خود بازی کنید. در حالی که می‌توانید بازی‌های آنلاین رایگانی را که نیازی به دانلود ندارند در تلفن هوشمند خود بازی کنید (اگر در مؤسسات مجاز باشد)، همچنین می‌توانید برخی از برنامه‌های بازی رایگان را برای اجرای بازی‌های مورد علاقه خود در حال حرکت نصب کنید. یا می توانید به سادگی از گوگل یا مرورگر تلفن خود برای جستجوی بازی های مسدود نشده استفاده کنید.

3]بازی های فلش را جستجو کنید

بازی های Weebly برای مدرسه

اگر نمی توانید بازی های Weebly را برای مدرسه یا دفتر خود دانلود کنید، می توانید برخی از بازی های فلش را در موتور جستجو جستجو کنید. اگر استفاده از گوگل و سایت مورد نظر مسدود شده است، می توانید صفحه کش آن را دانلود کنید. Google معمولاً مسدود نمی شود، بنابراین در بیشتر موارد باید کمک کند.

خواندن: Adobe Flash Player مسدود شده است. چگونه آن را رفع انسداد کنیم؟

4]به دنبال گزینه های دیگر اتصال به اینترنت باشید

بازی های Weebly برای مدرسه

اما، اگر در مؤسسه خود به اینترنت دسترسی نداشته باشید، یا اگر مسدود شده باشد چه؟ در چنین مواردی، ممکن است به دنبال یک شبکه WiFi محافظت نشده باشید. گاهی اوقات، شما ممکن است خوش شانس باشید که یکی از آنها را در داخل موسسه دریافت کنید. چنین شبکه هایی هیچ محدودیتی ندارند و از این رو، می توانید هر بازی آنلاین را به صورت رایگان انجام دهید.

با این وجود، می‌توانید برای دسترسی به بازی‌های آنلاین، وب‌سایت‌های مسدود یا محدود شده را رفع انسداد کنید و به آن‌ها دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال، استفاده از مرورگر Tor یا تغییر تنظیمات DNS برخی از گزینه‌هایی هستند که می‌توانند به شما در دسترسی به وب‌سایت‌های بازی بلوک در هر کجا کمک کنند.

چگونه هر بازی مسدود شده را در مدرسه انجام دهیم؟

در حالی که درخواست دسترسی به وب سایت بازی ساده ترین راه است، می توانید از نرم افزار رایگان VPN بازی نیز برای رفع انسداد سایت استفاده کنید. استفاده از افزونه های VPN برای کروم یا فایرفاکس نیز یک ایده هوشمندانه است. از طرف دیگر، ممکن است به یک هات اسپات تلفن همراه در دستگاه خود وصل شوید، شاید از طرف دوستتان. یا از نرم افزار پراکسی رایگان برای رفع انسداد بازی ها یا محتوای مسدود شده استفاده کنید.

چرا مدارس بازی ها را مسدود می کنند؟

مدارس اغلب سایت‌های بازی خاصی را مسدود می‌کنند، زیرا نمی‌خواهند دانش‌آموزان تمرکز خود را روی درس‌های خود از دست بدهند. آنها می خواهند که آنها در طول کلاس بازده بیشتری داشته باشند. همچنین، برخی از بازی‌ها خشن، پر از کلاهبرداران هستند و ممکن است حاوی محتوای نامناسب باشند. از این رو، دولت این گونه بازی‌ها را مسدود می‌کند تا محیط آموزشی امن‌تری را تضمین کند.

با این حال، بازی‌های Weebly برای مدارس ایمن هستند و به کودکان شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های یادگیری خود را افزایش دهند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه بازی‌های Weebly را در مدارس، کالج‌ها یا محیط‌های اداری اجرا کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vIghmj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *