نحوه خرید و گوش دادن به کتاب های صوتی در Spotify

زمان مطالعه: 8 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه خرید و گوش دادن به در همراه ما باشید

چیزی که ما را به اشتراک Spotify نگه می‌دارد این است که به ما امکان می‌دهد در یک برنامه به موسیقی و پادکست گوش دهیم. علاوه بر این، Spotify اخیراً یک کتابخانه وسیع از کتاب های صوتی اضافه کرده است. در این مقاله می خواهیم نحوه خرید و گوش دادن به کتاب های صوتی در Spotify را به شما نشان دهیم.

کتاب های صوتی در Spotify

شما می توانید به کتاب های صوتی گوش دهید، چه با استفاده از نسخه رایگان یا پریمیوم Spotify. در نسخه پریمیوم، 15 ساعت زمان گوش دادن به کتاب صوتی در ماه را دریافت می کنید. اگر تمام شد، می توانید ده ساعت دیگر شارژ کنید. در نسخه رایگان، می توانید کتاب های صوتی خریداری کنید و به کتابخانه شما اضافه می شوند. هر زمان که بخواهید می توانید به آن گوش دهید.

همانطور که مطالعه می کنید، متوجه خواهید شد که چگونه می توانید به این کتاب های صوتی دسترسی داشته باشید یا بسته به اشتراک خود و تعداد کتاب های صوتی که می توانید در Spotify Premium یا رایگان به آن ها گوش دهید.

چگونه کتاب های صوتی را در Spotify پیدا کنیم

کتاب‌های صوتی در Spotify در چند منطقه منتخب در دسترس هستند. اینها شامل ایالات متحده، بریتانیا، نیوزلند، استرالیا، کانادا و ایرلند می شود. بنابراین، تنها در صورتی می‌توانید کتاب‌های صوتی را در برنامه Spotify پیدا کنید که حساب شما خارج از کشورهای فوق باشد.

کتاب‌های صوتی در Spotify را می‌توانید در بخش Browse پیدا کنید. می توانید روی نماد جستجو ضربه بزنید و کتاب های صوتی را در بخش توصیه پیدا کنید. اگر نه، در بخش Browse All به پایین بروید و کتاب های صوتی را پیدا کنید.

Spotify کتاب های صوتی را با همان رابطی که برای موسیقی و پادکست استفاده می کند ارائه می دهد. کتاب‌های صوتی را می‌بینید که بر اساس ژانرها، نویسندگان، محبوبیت و آخرین نسخه‌ها گروه‌بندی شده‌اند. می‌توانید کتاب‌های صوتی را به کتابخانه یا فهرست پخش خود اضافه کنید، و همه چیزهای دیگر مانند موسیقی و پادکست‌ها کار می‌کنند. علاوه بر این، Spotify بیش از 200000 کتاب را در کتابخانه اضافه کرده است و می توانید انتظار داشته باشید که همه نسخه های محبوب و جدید را پیدا کنید.

مجموعه کتاب های صوتی Spotify

نحوه دسترسی شما به این کتاب های صوتی به اشتراک شما بستگی دارد. اگر از نسخه رایگان Spotify استفاده می کنید، باید یک کتاب صوتی بخرید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه حل برتر برای عکس های اپل که چهره را در آیفون تشخیص نمی دهند

نحوه خرید کتاب های صوتی در طرح رایگان Spotify

اگر از نسخه رایگان Spotify استفاده می کنید، تنها راه برای گوش دادن به کتاب های صوتی خرید آن است. پس از خرید یک کتاب صوتی، می توانید برای همیشه به آن گوش دهید و آن را به کتابخانه خود اضافه کنید. شما می توانید هر تعداد کتاب صوتی را که دوست دارید خریداری و ذخیره کنید. متأسفانه، شما فقط می توانید کتاب های صوتی را با استفاده از نسخه وب Spotify خریداری کنید.

پس از خرید کتاب صوتی، می توانید آن را در هر دستگاهی گوش دهید. می توانید آن را به لیست پخش اضافه کنید یا به صورت آفلاین یا هر زمان که بخواهید به کتاب گوش دهید.

مرحله 1: نسخه وب Spotify را باز کنید و با اطلاعات کاربری خود وارد شوید.

گام 2: کتاب صوتی را که می خواهید بخرید پیدا کنید و روی نماد خرید کلیک کنید.

مرحله 3: اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید، کتاب صوتی را در کتابخانه خود خواهید داشت.

خرید کتاب صوتی در Spotify رایگان

اگر نمی‌خواهید پولی بپردازید اما همچنان می‌خواهید به کتاب‌های صوتی در برنامه گوش دهید، چه؟ معلوم می شود کاری وجود دارد که می توانید انجام دهید.

آیا می توانم به صورت رایگان به کتاب های صوتی در Spotify گوش کنم؟

تعداد زیادی از کاربران از این موضوع مطلع نیستند، اما Spotify همیشه دارای کتابخانه وسیعی از کتاب های صوتی رایگان بوده است. این کتاب‌های صوتی در مالکیت عمومی در دسترس هستند و هیچ محدودیتی برای کپی رایت ندارند. بنابراین، چندین کاربر و حساب کاربری آنها را به عنوان پادکست آپلود کرده اند که می توانید به آنها گوش دهید.

کتاب های صوتی را در Spotify جستجو کنید و به بخش “پادکست” بروید. در اینجا، تعداد زیادی کتاب کلاسیک و عمومی را پیدا خواهید کرد که می‌توانید به صورت رایگان به آنها گوش دهید.

همچنین بخوانید: 4 بهترین برنامه رایگان کتاب صوتی برای آیفون و

اگر اشتراک ممتاز Spotify دارید، در اینجا نحوه گوش دادن به کتاب‌های صوتی آورده شده است.

نحوه گوش دادن به کتاب های صوتی در اشتراک Spotify Premium

Spotify شامل 15 ساعت زمان گوش دادن به کتاب صوتی در هر ماه با اشتراک ممتاز شما است. بنابراین، می توانید هر کتاب صوتی را انتخاب کنید و شروع به گوش دادن به آن کنید. مانند موسیقی و پادکست، می‌توانید کتاب‌های صوتی را به کتابخانه یا فهرست پخش اضافه کنید یا آن‌ها را برای گوش دادن آفلاین دانلود کنید.

اگر پانزده ساعت از زمان گوش دادن را کامل کنید، می توانید ده ساعت دیگر شارژ کنید. ساعات شارژ در صورت عدم استفاده به ماه بعد منتقل می شود و برای 12 ماه اعتبار دارد. با این حال، هر ساعت استفاده نشده در 15 ساعت پایه به ماه بعد منتقل نمی شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه نصب EmuDeck در Steam Deck

نحوه شارژ کردن ساعات کاری در Spotify Premium

شما فقط می توانید در نسخه وب Spotify یک شارژ خریداری کنید. در اینجا به این صورت است:

مرحله 1: Spotify را در مرورگر وب خود باز کنید. با اعتبار خود وارد شوید.

گام 2: روی نماد نمایه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. حساب را انتخاب کنید.

روی Account 3 کلیک کنید

گام 2: روی طرح خود کلیک کنید

حساب 4 را انتخاب کنید

مرحله 3: اکنون روی «مدیریت زمان شنیدن کتاب صوتی» کلیک کنید.

زمان گوش دادن به کتاب صوتی خود را مدیریت کنید

مرحله 4: در اینجا، زمان باقیمانده گوش دادن خود را بررسی کنید و در صورت نیاز شارژ کنید. برای خرید ساعات اضافی بر روی Top up کلیک کنید.

بالا

مرحله 5: در حال حاضر، می توانید ده ساعت شارژ با قیمت 12.99 دلار خریداری کنید. بر روی دکمه خرید کلیک کنید، جزئیات پرداخت خود را اضافه کنید و خرید را انجام دهید.

خرید Topup

به همین ترتیب می توانید کتاب های صوتی را در Spotify دریافت کنید. اما اگر شنونده باتجربه کتاب صوتی هستید، به احتمال زیاد دارای اشتراک Audible هستید. آیا Spotify چیز جدیدی برای ارائه دارد؟ آیا باید سوئیچ را انجام دهید؟ بیایید دریابیم که آنها چگونه با یکدیگر مقایسه می شوند.

Spotify Audiobooks vs Audible: آیا تاج و تخت آمازون در خطر است

آمازون در فضای کتاب های الکترونیکی از انحصار برخوردار است و برای اکثریت گزینه اصلی است. هیچ رقابت شایسته ای برای مجموعه کتاب ها و تجربه کاربری پیشرفته ای که آمازون در Kindle یا Audible ارائه می دهد وجود ندارد.

با این حال، به دو دلیل، نشانه هایی از تهدید این سلطه با افزودن کتاب های صوتی توسط Spotify وجود دارد. اعضای Spotify Premium می‌توانند بدون هزینه اضافی به کتاب‌های صوتی گوش دهند و اکثر کاربران با استفاده از یک برنامه و یک اشتراک برای تمام نیازهای شنیداری خود راحت هستند.

گفته شد – Audible مجموعه بهتری از کتاب‌ها دارد و کتابخانه شامل بیش از 700000 عنوان است. بنابراین، می‌توانید انتظار داشته باشید که تقریباً هر کتاب صوتی مورد نظر خود را پیدا کنید. علاوه بر این، جدیدترین کتاب‌های صوتی احتمالاً قبل از هر پلتفرم دیگری ابتدا روی Audible عرضه می‌شوند. در اینجا یک مقایسه سریع بین این خدمات وجود دارد.

قابل شنیدن Spotify
قیمت گذاری مدل 7.95 دلار در ماه: شامل گوش دادن نامحدود برای مجموعه ای از کتاب ها است.

14.95 دلار در ماه: شامل گوش دادن نامحدود برای مجموعه ای از کتاب ها است. به‌علاوه، با استفاده از آن کتاب دلخواه خود را در اختیار دارید، ماهانه ۱ اعتبار دریافت می‌کنید.

کتاب های صوتی را می توان به صورت جداگانه و بدون اشتراک خریداری کرد.

10.99 دلار در ماه: Spotify Premium شامل 15 ساعت گوش دادن در ماه است.

12.99 دلار در ماه: ده ساعت اضافی برای 12 ماه اعتبار دارد.

کتاب های صوتی را می توان به صورت جداگانه در نسخه رایگان Spotify خریداری کرد.

تعداد کتاب های موجود بیش از 700000 کتاب صوتی بیش از 200000 کتاب صوتی
دستگاه های پشتیبانی شده اندروید، آی او اس، ویندوز، مک و وب اندروید، آی او اس، ویندوز، مک و وب
مناطق پشتیبانی شده در 180 کشور موجود است. موجود در ایالات متحده، بریتانیا، AU، CA و IE.
گوش دادن آفلاین پشتیبانی پشتیبانی

همچنین بخوانید: نحوه استفاده از Amazon Audible

برنامه پخش جریانی All-In-One بهتر شد

امیدواریم این مقاله به شما در خرید و گوش دادن به کتاب های صوتی در Spotify کمک کند. Spotify اکنون تمام نیازهای گوش دادن شما را در یک برنامه برآورده می‌کند – به آن برتری نسبت به سایر برنامه‌های پخش جریانی می‌دهد. با این حال، امیدواریم Spotify حجم کتابخانه کتاب های صوتی خود را افزایش دهد و به زودی آن را در همه مناطق در دسترس قرار دهد.

امیدواریم از این مقاله نحوه خرید و گوش دادن به کتاب های صوتی در Spotify مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xceeoN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *