حساب کاربری و رمز عبور مایکروسافت خود را از کجا پیدا کنم؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی حساب کاربری و رمز عبور مایکروسافت خود را از کجا پیدا کنم؟ همراه ما باشید

بازیابی رمز عبور حساب مایکروسافت آسان است. با این حال، اگر آدرس ایمیل یا نام کاربری خود را فراموش کرده باشید، همه چیز می تواند چالش برانگیز باشد. شما فقط راه های محدودی برای پیدا کردن آدرس ایمیل خود و سپس بازیابی آن دارید. بنابراین، از کجا می توانم حساب و رمز عبور مایکروسافت خود را پیدا کنم؟

برای کمک به شما در این زمینه، چند روش را توضیح داده ایم که می توان از آنها برای بازیابی حساب ایمیل و رمز عبور خود استفاده کرد. ابتدا اجازه دهید در مورد دریافت اکانت مایکروسافت بحث کنیم و سپس رمز عبور فراموش شده را کشف خواهیم کرد.

حساب و رمز عبور مایکروسافت را پیدا کنید

حساب مایکروسافت خود را از کجا پیدا کنم؟

چند راه برای بازیابی حساب مایکروسافت وجود دارد. اگرچه این روش ها نرخ موفقیت 100٪ را تضمین نمی کنند، اما هنوز ارزش امتحان کردن را دارند:

  1. گوشی و لپ تاپ رو چک کن
  2. برنامه مایکروسافت را در تلفن و رایانه شخصی خود بررسی کنید
  3. نام کاربری مایکروسافت را بازیابی کنید

1] تلفن و لپ تاپ خود را بررسی کنید

 

به عنوان یک کاربر سرویس ایمیل مایکروسافت، ممکن است رایانه Windows خود را با استفاده از همان آدرس ایمیل تنظیم کرده باشید یا از آن برای برنامه Outlook در دستگاه تلفن همراه خود استفاده کرده باشید. بنابراین، بررسی هر دو گوشی و لپ تاپ باید اولین گزینه شما باشد.

  • اگر برنامه Microsoft Outlook را نصب کرده اید و آن را روی گوشی خود راه اندازی کرده اید، روی عکس نمایه کلیک کنید و باید بتوانید آن را ببینید.

برنامه Outlook حساب ایمیل مایکروسافت

  • به همین ترتیب، می توانید برای بررسی آدرس ایمیل خود در رایانه ویندوز خود به تنظیمات ویندوز بروید. یا می توانید برنامه Mail را برای دیدن آدرس ایمیل خود راه اندازی کنید.

حساب مایکروسافت ویندوز کامپیوتر

  • همچنین این احتمال وجود دارد که با استفاده از حساب مایکروسافت خود در مرورگر خود وارد سیستم شوید . بنابراین سعی کنید از outlook.live.com دیدن کنید تا آدرس ایمیل خود را بررسی کنید.

ثبت نام در مرورگر حساب مایکروسافت

2] کنسول بازی خود را بررسی کنید

از کنسول بازی ایکس باکس نیز می توان برای یافتن آدرس ایمیل خود استفاده کرد. به عنوان مثال، اگر یک کنسول بازی دارید، می توانید آدرس ایمیل خود را از طریق تنظیمات پیدا کنید.

  1. دکمه Xbox را فشار دهید   تا راهنما باز شود.
  2. نمایه و سیستم  >  تنظیمات  >  حساب  >  ورود به سیستم، امنیت و پین را انتخاب کنید  .
  3. در قسمت  نمایش در صفحه اصلی ، ایمیل یا شماره تلفنی را که برای ورود به سیستم استفاده می‌کنید، می‌بینید. اگر این تنظیم را فعال کنید، این اطلاعات حساب در صفحه اصلی شما نمایش داده می‌شود.

حساب ایمیل Xbox Home

3] نام کاربری مایکروسافت را بازیابی کنید

اگر حساب مایکروسافت خود را از طریق مراحل بالا پیدا نکردید، مایکروسافت با ابزاری به شما کمک می کند. برای استفاده از این، مراحل زیر را دنبال کنید:

نام کاربری حساب مایکروسافت را بازیابی کنید

  • سپس یک آدرس ایمیل یا شماره تلفن جایگزین مرتبط با حساب مایکروسافت خود وارد کنید.
  • سپس، کد امنیتی دریافت شده توسط آدرس ایمیل یا شماره تلفن جایگزین خود را وارد کنید.
  • پس از اتمام، باید بتوانید حساب مایکروسافت خود را ببینید.

رمز عبور حساب مایکروسافت خود را از کجا پیدا کنید

بازیابی رمز عبور حساب مایکروسافت نسبتاً آسان است و می توانید روش های زیر را امتحان کنید:

  1. مدیریت رمز عبور یا مرورگر را بررسی کنید
  2. رمز عبور حساب مایکروسافت خود را بازیابی کنید

1] مدیریت رمز عبور یا مرورگر را بررسی کنید

احتمال زیادی وجود دارد که رمز عبور مایکروسافت خود را در مدیریت رمز عبور مرورگر ذخیره کرده باشید. بنابراین پیش بروید و رمزهای عبور ذخیره شده در مرورگر خود را بررسی کنید و ببینید آیا می توانید آن را پیدا کنید.

مکان مدیر رمز عبور در مرورگرهای مختلف متفاوت است. با این حال، می توانید در تنظیمات مرورگر عباراتی مانند گذرواژه ها و تکمیل خودکار را جستجو کنید.

بخوانید: نحوه غیرفعال کردن Password Manager داخلی در مرورگرهای Chrome & Edge

2] رمز عبور حساب مایکروسافت خود را بازیابی کنید

از طرف دیگر، همیشه می توانید رمز عبور حساب مایکروسافت خود را با کلیک کردن روی رمز عبور بازیابی کنید. با این حال، برای این کار، باید آدرس ایمیل بازیابی یا شماره تلفن مرتبط با آدرس ایمیل خود را بدانید.

رمز عبور حساب مایکروسافت را بازیابی کنید

اگر این جزئیات را دارید، به صفحه بازیابی رمز عبور بروید و مراحل روی صفحه را دنبال کنید.

بخوانید:  راهنمای کامل نحوه بازیابی حساب مایکروسافت.

نتیجه

این چند راه سریع برای بازیابی حساب مایکروسافت و رمز عبور شما بود. مورد دیگری که می توانید برای یافتن حساب مایکروسافت خود امتحان کنید، بررسی حساب های رسانه های اجتماعی خود برای آدرس ایمیل ثبت شده است.

آیا رمز عبور مایکروسافت رمز عبور ایمیل من است؟

رمز عبور Outlook.com و رمز عبور حساب مایکروسافت شما یکسان است. برای تغییر آن، به امنیت حساب مایکروسافت بروید و Password security را انتخاب کنید. ممکن است لازم باشد هویت خود را با یک کد امنیتی تأیید کنید.

آیا رمز لپ تاپ با اکانت مایکروسافت یکی است؟

اگر از یک حساب مایکروسافت برای ورود به ویندوز استفاده می کنید، رمز عبور حساب مایکروسافت شما نیز رمز عبور ویندوز شما خواهد بود. با این حال، اگر یک پین یا احراز هویت بیومتریک تنظیم کنید، رمز عبور حساب را درخواست نمی کند.

امیدواریم از این مقاله حساب کاربری و رمز عبور مایکروسافت خود را از کجا پیدا کنم؟ مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/msMBgm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *