مرورگر Arc برای رایانه شخصی ویندوز

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی Arc برای شخصی ویندوز
همراه ما باشید

مرورگر Arc برای کامپیوتر هست یک نرم افزار رایگان مرورگر وب طراحی شده برای ابداع اصول اولیه مرور. این یک رابط کاربری تمیز و صیقلی، یک نوار کناری که تمام برگه‌های شما را در سمت چپ سنجاق نگه می‌دارد، یک نوار فرمان برای ناوبری، و بسیاری ویژگی‌های جالب دیگر که آن را از سایر مرورگرهای وب متمایز می‌کند، ارائه می‌دهد.

مرورگر Arc برای بررسی کامپیوتر

Arc اولین بار توسط استارتاپی به نام برای مک و آی او اس راه اندازی شد شرکت مرورگر. اکنون به سیستم عامل ویندوز () می رسد. رویکرد Arc برای برآورده کردن و پیش‌بینی نیازهای کاربر، آن را به یک رقیب قدرتمند در بازار مرورگر تبدیل می‌کند.

بررسی Arc Browser for Windows PC

قوس است بر اساس Chromium، موتور رندر که بسیاری از مرورگرهای محبوب مانند Google Chrome و Microsoft Edge را تامین می کند. استفاده می کند گوگل به عنوان آن موتور جستجوی پیش فرض، اما می توانید به موتورهای جستجوی دیگر مانند Bing، Yahoo، DuckDuckGo و غیره بروید. برای لذت بردن از قابلیت های جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی در حین مرور وب.

دانلود Arc Browser برای کامپیوتر

Arc UI

مرورگر را می توان از وب سایت رسمی Arc با استفاده از این لینک دانلود کرد. پس از دانلود، چند ثانیه طول می کشد تا نصب شود و آماده استفاده شود. Arc از کاربران می‌خواهد که از مرورگر برای ثبت نام حساب کاربری با آدرس ایمیل استفاده کنند. این حساب برای همگام سازی داده ها و تنظیمات ذخیره شده در دستگاه ها استفاده می شود.

Arc یک رابط کاربری مشابه ویندوز 11 ارائه می دهد و از حافظه بسیار کمتری نسبت به سایر مرورگرهای محبوب استفاده می کند، حتی با چندین تب باز.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چرا کامپیوتر همیشه قبل از شروع به کار در ویندوز 11/10 دو بار بوت می شود ( رفع این مشکل )

ویژگی های کلیدی Arc Browser برای کامپیوتر

طراحی کاربر محور: این مرورگر دارای طراحی منحصر به فردی است که بسیار عالی است قابل تنظیم و سرشار از ویژگی ها. به طور یکپارچه برنامه ها را با مرور وب ادغام می کند تا یک تجربه چندوظیفه ای جامع را ارائه دهد.

مدیریت برگه عمودی: برخلاف مرورگرهای سنتی، Arc برگه های خود را به صورت عمودی در یک نوار کناری جمع شونده و به صورت سلسله مراتبی مرتب می کند. برگه ها می توانند باشند پین شده یا به عنوان علامت گذاری شده است موارد دلخواه. در حالی که برگه‌های پین‌شده مختص فضای خود هستند، برگه‌های دلخواه در همه فضاها در دسترس باقی می‌مانند (پس از مدتی در مورد Spaces بیشتر توضیح می‌دهیم). هنگامی که یک برگه را ببندید، دریافت می شود بایگانی شد به جای بسته شدن Arc نیز به شما این امکان را می دهد تغییر نام دهید برگه های خود را به راحتی شما.

مدیریت برگه ها در Arc

فضاها و نمایه ها: Arc مفهوم جدیدی به نام 'فضاها'. اینها مناطق مرور مجزا هستند که برای جداسازی زمینه های مختلف ایجاد شده اند. هر فاصله به شما این امکان را می دهد که a را اختصاص دهید مشخصات به آن، که بخش پین شده خود را دارد (برای پین کردن برگه هایی که اغلب استفاده می کنید)، بخش بدون پین، تم تصویری، و نمادی برای شناسایی سریع. Spaces و Profiles به شما کمک می کند حساب های شخصی خود را از حساب های کاری خود جدا کنید.

Split View برای Multitasking: نمای تقسیم به شما امکان می دهد چندین تب را به طور همزمان (حداکثر 4 برگه) در یک پنجره مرورگر مشاهده کرده و با آنها تعامل داشته باشید. اگر نیاز به مقایسه داده‌های چندین وب‌سایت دارید یا در حین مرور، به راحتی به موارد مهم دسترسی دارید، این ویژگی ایده‌آل است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آموزش تصویری پاک کردن کش ویندوز 10 windows

تقسیم نمای در قوس

نوار فرمان: در حالی که قبلاً یک نوار جستجو در Arc وجود دارد، دارای یک نوار فرمان است که از مجموعه ای از دستورات داخلی برای ساده کردن گردش کار شما پشتیبانی می کند.

نوار فرمان در Arc

میانبرها: میانبرهای صفحه کلید برای افزایش کارایی مرور و تجربه کاربری شما طراحی شده اند. آنها می توانند به طور قابل توجهی سرعت تعامل شما با مرورگر را افزایش دهند و در نتیجه تجربه مرور یکپارچه تر و بصری تر را به همراه داشته باشند.

همه چیز در مورد آن است! من امیدوارم این برات مفید باشه.

خواندن: لیست بهترین مرورگرهای وب جایگزین برای ویندوز 11

آیا Arc یک مرورگر امن است؟

Arc سود را بر حریم خصوصی ترجیح نمی دهد. به گفته بنیانگذاران، کاربران را در سراسر وب ردیابی نمی کند یا عبارات جستجوی آنها را برای فروش داده های آنها به تبلیغ کنندگان ثبت نمی کند. داده های شخصی را برای بهبود محصول، محافظت در برابر تقلب و اجرای اقدامات امنیتی اضافی جمع آوری می کند. همچنین به کاربران این امکان را می دهد که کوکی ها را کنترل کنند و سایر تنظیمات حریم خصوصی و امنیتی را برای بهبود تجربه مرور آنلاین خود تغییر دهند.

آیا مرورگر وب Arc خوب است؟

Arc بدون شک امیدوار کننده است. نحوه تعامل ما با اینترنت را دوباره تعریف می کند و با مرورگرهایی که در حال حاضر استفاده می کنیم بسیار متفاوت است. و از آنجایی که بسیار متمایز و منحصر به فرد است، ممکن است مدتی طول بکشد تا کاربران یاد بگیرند که چگونه از آن استفاده کنند یا با آن آشنا شوند. پس فی نفسه هم خوب است و هم بد. به طور کلی، اگر به دنبال آزمایش یک مرورگر جدید هستید که کارایی و سازماندهی را در اولویت قرار می دهد، Arc ارزش دیدن دارد.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://8pic.ir/mag/%d9%85%d8%b1%d9%88%d8%b1%da%af%d8%b1-arc-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2/
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *