بهترین تخفیف‌های تبلت Prime Day 2023

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر به دنبال خرید یک تبلت جدید هستید، قطعاً روز پرایم آمازون زمان خوبی برای انجام این کار است. تعداد زیادی تخفیف عالی برای تبلت‌های سامسونگ، لنوو، اپل و حتی آمازون وجود دارد. چیزی است که در این پست گردآوری خواهیم کرد.

مانند بسیاری از جمع‌آوری‌های Prime Day که انجام داده‌ایم، این مورد به‌طور دوره‌ای در سراسر Prime Day به‌روزرسانی می‌شود که در ساعت 11:59 بعد از ظهر PT در 12 ژوئیه به پایان می‌رسد. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که بهترین معاملات تبلت ممکن را دریافت می‌کنید.

بهترین تخفیف‌های تبلت Prime Day 2023

آمازون معاملات بسیار خوبی را برای تبلت های خود برای Prime Day دارد. این شامل تبلت های کودکان آنها نیز می شود. جایی که می توانید تبلت Fire HD 10 Kids Pro را با قیمت 119 دلار به فروش برسانید. این 80 دلار از قیمت معمولی آن کمتر است. همچنین تبلت Fire HD 8 Kids را با قیمت 104.99 دلار در فروش خواهید یافت. که 75 دلار نیز تخفیف دارد.

همچنین در حال حاضر برخی از معاملات عالی برای تبلت های سامسونگ وجود دارد، از جمله Galaxy Tab S8+ که اکنون تنها با قیمت 899 دلار به فروش می رسد. تبدیل آن به یک معامله بسیار شیرین و کاهش آن به پایین ترین قیمت تمام دوران. چیزی کمی ارزان تر می خواهید؟ خوب Galaxy Tab S7 FE نیز با قیمت 429 دلار به فروش می رسد. این 100 دلار از قیمت معمولی آن تخفیف دارد. ما در واقع از جمعه سیاه نوامبر گذشته شاهد چنین قیمت هایی نبودیم.

همچنین iPad را در فروش خواهید یافت. این شامل آی پد (نسل دهم) می شود که اکنون فقط 399 دلار است. این 50 دلار کمتر از قیمت معمولی آن است. بدیهی است که به نظر نمی‌رسد این موضوع خیلی کم باشد، اما محصولات اپل به ندرت تخفیف می‌گیرند، بنابراین این یک معامله بسیار خوب است. به خصوص که این جدیدترین مدل iPad آنهاست.

اینها تنها تعدادی از معاملات تبلت‌های متعددی هستند که در حال حاضر برای Prime Day می‌بینیم. به یاد داشته باشید، ما در تمام طول هفته به به روز رسانی آن ادامه خواهیم داد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Gqm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *