تاریخ انتشار، شایعات، مشخصات، قیمت و لیست علاقه مندی ها

زمان مطالعه: 9 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

عکس خانوادگی سری گلکسی اس 23 سامسونگ

Dhruv Bhutani / Android Authority

به‌روزرسانی، 17 ژوئیه 2023 (04:35 PM ET): هاب شایعات سامسونگ گلکسی اس 24 را با شایعه ای در مورد باتری و سرعت شارژ اس 24 پلاس و اولترا به روز کرده ایم.


مقاله اصلی: هر ساله طرفداران گوشی های هوشمند مشتاقانه منتظر جدیدترین گوشی های پرچمدار اندرویدی سامسونگ هستند. در سال 2023، این پرچمداران در سری گلکسی اس 23 قرار داشتند. با این حال، سال آینده انتظار داریم سری گلکسی اس 24 سامسونگ را ببینیم. ما می دانیم که فاصله زیادی داریم، اما شایعات پیرامون این گوشی ها در حال افزایش است!

در زیر، آخرین شایعات معتبر پیرامون گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا را خواهید دید. ما همچنین فهرستی از آرزوها را قرار داده ایم که از چیزهایی تشکیل شده است که امیدواریم ببینیم اما هنوز هیچ مدرکی برای آن نداریم.

آیا سامسونگ گلکسی اس 24 وجود خواهد داشت؟

اگرچه در دنیای فناوری هیچ چیز قطعی نیست، اما احتمال اینکه سامسونگ سری گلکسی اس 24 را عرضه کند، بسیار زیاد است. این شرکت در 13 سال گذشته هر سال گوشی های گلکسی اس سامسونگ را عرضه کرده است. ما هیچ دلیلی نمی بینیم که چرا اکنون متوقف شود.

البته، سامسونگ قبلاً ما را به انحنا انداخته است. برای مثال، در سال 2020، با پرش مستقیم از گلکسی اس 10 به گلکسی اس 20، استراتژی نامگذاری گوشی ها را تغییر داد. این شرکت این کار را انجام داد تا نام گوشی ها مطابق با سال عرضه آنها باشد. با این حال، ما هیچ مدرکی نداریم که نشان دهد سامسونگ در راه است استراتژی نامگذاری خود را تغییر داده است. به این ترتیب، ما کاملاً انتظار داریم که در سال 2024 شاهد عرضه گلکسی S24 باشیم.

تاریخ عرضه گلکسی اس 24 چه زمانی خواهد بود؟

Samsung Galaxy S23 Ultra در مقابل Galaxy S23 در دست

Dhruv Bhutani / Android Authority

  • معرفی گلکسی اس 21: 29 ژانویه 2021
  • عرضه گلکسی S22: 25 فوریه 2022
  • عرضه گلکسی S23: 1 فوریه 2023

در چند سال گذشته، سامسونگ سری جدید گلکسی اس را در ماه اول یا دوم سال عرضه کرده است. برای یافتن راه اندازی که در ژانویه یا فوریه اتفاق نیفتاده است (گلکسی S8 در مارس 2017 عرضه شد) باید تمام راه را به گلکسی S8 برگردید. با در نظر گرفتن این موضوع، پول ما روی سامسونگ است که سری گلکسی اس 24 را در ژانویه یا فوریه 2024 عرضه کند.

در گذشته، سامسونگ از رویدادهای مهم فناوری برای عرضه گوشی های گلکسی اس خود استفاده می کرد که مهم ترین آن کنگره جهانی موبایل بود. با این حال، این شرکت از این موضوع فاصله گرفته است و اخیراً رویدادهای خود را به طور خاص برای عرضه Galaxy S ایجاد کرده است. ما انتظار داریم که این شرکت در سال 2024 همین کار را انجام دهد. به عبارت دیگر، منتظر یک رویداد پر زرق و برق خاص سامسونگ با حضور صدها نفر در برخی از شهرهای بزرگ جهانی باشیم.

سری گلکسی اس 24 چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

ما هنوز در چرخه انتشار سری گلکسی S23 خیلی زود هستیم. بنابراین، هنوز شایعات قابل اعتماد زیادی در اطراف وجود ندارد. با این حال، مطمئناً چند شایعه قابل توجه وجود دارد که تاکنون شنیده‌ایم، و همیشه می‌توانیم بر اساس کارهایی که سامسونگ در گذشته انجام داده است، حدس‌های درستی بزنیم.

سری گلکسی اس 24 چند مدل خواهد داشت؟

دوربین های سری گلکسی s23 سامسونگ

رایان هاینز / Android Authority

از زمان سری گلکسی اس 20، در هر خانواده گلکسی اس سه مدل وجود داشته است: یک مدل استاندارد، یک نوع پلاس و مدل قدرتمند اولترا. ما انتظار داریم سامسونگ در سال 2024 به این فرمول ادامه دهد. تقریباً مطمئناً سامسونگ گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا وجود خواهد داشت.

با این حال، شایعه‌ای وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ می‌تواند گلکسی اس 24 پلاس را کنار بگذارد. این شایعه از یک فاش کننده نسبتا ناشناخته سرچشمه گرفته و توسط سایر افشاگران برجسته تر حذف شده است. خیلی دور از ذهن به نظر نمی رسد، با توجه به اینکه مدل پلاس معمولا ضعیف ترین فروشنده در این سری است. با این حال، در حال حاضر، ما فکر می کنیم سامسونگ به سیستم آزمایش شده و واقعی خود برای راه اندازی سه دستگاه Galaxy S24 پایبند خواهد بود.

طرح

منوی تنظیمات samsung galaxy s23 روی صندلی

رایان هاینز / Android Authority

در سال 2023، سامسونگ برای اولین بار در دو سال گذشته ظاهر سری گلکسی اس را تغییر داد. اکنون، همه گوشی‌های این خانواده کاملاً شبیه به هم هستند، با کناره‌های مربعی، بریدگی‌های لنز دوربین در پشت، و رنگ‌های مشابه.

ما شک داریم که سامسونگ در سال 2024 همه چیز را خیلی تغییر دهد. مطمئناً، ممکن است تغییرات ظریفی ایجاد شود، اما مانند سامسونگ نیست که سال به سال تغییرات اساسی ایجاد کند. تا زمانی که شاهد لو رفتن برخی از رندرهای قابل اعتماد نباشیم، فرض می کنیم که گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا بسیار شبیه همتایان S23 خود خواهند بود.

مشخصات

صفحه اصلی سامسونگ گلکسی s23 ultra و قلم s

رایان هاینز / Android Authority

در سال 2023، سامسونگ کاری را انجام داد که برای مدت طولانی انجام نداده بود: تمام دستگاه های گلکسی اس 23 را با چیپست یکسان، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه کرد. پیش از این، دو نوع گوشی گلکسی اس وجود داشت: یک مدل کوالکام اسنپدراگون. و یک مدل اگزینوس سامسونگ. مدل‌های اسنپدراگون معمولاً در ایالات متحده، کره جنوبی و سنگاپور عرضه می‌شوند، در حالی که بقیه جهان مدل‌های اگزینوس را خواهند دید. به نظر می رسد که این مسئله چندان مهم نیست، به جز اینکه مدل های اسنپدراگون به طور جهانی برتر از مدل های اگزینوس بودند.

آیا سامسونگ در سال 2024 به این استراتژی پایبند خواهد بود؟ امیدواریم این اتفاق بیفتد، اما شواهد نشان می‌دهد که انواع اگزینوس می‌توانند در برخی ظرفیت‌ها بازگردند. حال، اگر در کشوری هستید که معمولاً مدل‌های اگزینوس را می‌بینید، هنوز چنگال خود را کاملاً نگیرید. سامسونگ و کوالکام قراردادی دارند که این شایعه را بعید به نظر می‌رسد، حداقل در مورد عرضه‌های گسترده این گوشی‌ها. با این وجود، کاملاً ممکن است برخی از مدل‌های بسیار خاص گلکسی اس 24 بتوانند چیپست اگزینوس داشته باشند، به خصوص وقتی گزارش‌های مالی دردسرساز سامسونگ را در اواخر سال گذشته در نظر بگیرید.

در مورد سایر مشخصات گوشی‌ها، شاهد تغییرات قابل توجهی در سامسونگ نیستیم. می توانید پیش بروید و انتظار داشته باشید که هر سه گوشی گلکسی اس 24 دارای مشخصات مشابه یا بهتری با همتایان گلکسی اس 23 خود باشند. این به معنای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به عنوان پایه، حداقل 8 گیگابایت رم در همه مدل ها و غیره است.

با این حال، شایعه ای که در ماه جولای از RGcloudS در توییتر پیشنهاد کرد که S24 Ultra (و احتمالاً S24 Plus) می تواند یک باتری انباشته داشته باشد. همراه با ژل خنک کننده جدید، RGcloudS ادعا می کند که این تلفن(ها) می توانند سرعت شارژ 65 وات داشته باشند. علاوه بر این، افشاکننده ادعا می کند که S24 Plus و Ultra دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهند بود. توجه به این نکته مهم است که کارشناس اطلاعات می گوید: “این نهایی نیست، فقط یک نمونه اولیه است.” ما با سوابق این افشاگر آشنا نیستیم، بنابراین در نظر گرفتن این اطلاعات عاقلانه خواهد بود.

دوربین ها

Samsung Galaxy S23 Ultra Black رنگ در دست

عامر صدیقی / Android Authority

تا کنون، بزرگترین تغییراتی که شنیده ایم که احتمالاً می تواند در سری گلکسی S24 رخ دهد، دوربین ها را احاطه کرده است. وحشیانه ترین شایعه می گوید که گلکسی اس 24 اولترا می تواند یکی از دو لنز تله فوتو خود، به ویژه لنز اپتیکال 3 برابر را ارتقا دهد. شایعه می گوید که این لنز به یک لنز 5x تبدیل می شود. با این حال، تیتر ریوگنوس این شایعه را رد کرد که می‌گوید دوربین 3x باقی می‌ماند و تنها تغییر، بهبود سنسور 10x خواهد بود.

علاوه بر این، سایر لنزهای تله فوتو می توانند از طراحی پریسکوپ 10 برابری به یک لنز “تاشده” متغیر ارتقا پیدا کنند. از نظر تئوری، این لنز می تواند زوم بدون افت را در هر سطحی از 5 برابر تا 10 برابر ارائه دهد.

لنزهای گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس احتمالاً ثابت خواهند ماند.

در همین حال، یک افشاکننده برجسته نشان می‌دهد که سامسونگ در مورد نرم‌افزار دوربین، ارتقاهای بزرگی را برای سری گلکسی S24 در نظر گرفته است. یوگش برار می گوید که این تغییرات “عظیم” خواهد بود، اگرچه او در مورد اینکه این تغییرات ممکن است چه باشد، مشخص نبود. هر اتفاقی که بیفتد، انتظار داشته باشید که آنها طبق معمول بهترین تلفن های دوربین دار را به چالش بکشند.

قیمت گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ چقدر خواهد بود؟

دوربین های سامسونگ گلکسی سری s23 سفید

رایان هاینز / Android Authority

  • Galaxy S21، S21 Plus، S21 Ultra: 799 دلار، 999 دلار، 1199 دلار
  • Galaxy S22، S22 Plus، S22 Ultra: 799 دلار، 999 دلار، 1199 دلار
  • Galaxy S23، S23 Plus، S23 Ultra: 799 دلار، 999 دلار، 1199 دلار

همانطور که از لیست بالا می بینید، سامسونگ برای سه سال متوالی استراتژی قیمت گذاری Galaxy S خود را در ایالات متحده تغییر نداده است. با این حال، این را نمی توان برای بقیه جهان گفت. در واقع، امسال، سری گلکسی اس 23 در بسیاری از مکان‌های برجسته، از جمله بریتانیا و بیشتر کشورهای اروپایی، جهش قیمتی داشت.

به این ترتیب، ما فقط می توانیم فرض کنیم که جهش قیمت ها به زودی برای ایالات متحده در کار است. میزان جهش یک راز است، همچنین این که آیا هر سه مدل افزایش می‌یابند یا نه فقط نوع Ultra.

البته، می‌توانیم شگفت‌زده شویم و ببینیم که سامسونگ با همان قیمتی که در سه دوره گذشته استفاده می‌کرده، می‌شود. با نزدیک شدن به سال 2023، ایده بهتری از این موضوع خواهیم داشت.

سری گلکسی اس 24 سامسونگ: آنچه می خواهیم ببینیم

سامسونگ همیشه چیزهای جدیدی را برای جدیدترین گوشی های هوشمند خود به ارمغان می آورد. با این حال، گاهی اوقات مواردی را که برایمان مهم نیست به‌روزرسانی می‌کند یا مواردی را که می‌خواهیم ثابت شوند به‌روزرسانی نمی‌کند. در زیر، سه مورد را خواهید دید که امیدواریم با سری گلکسی اس 24 شاهد آن باشیم. ما هیچ مدرکی برای حمایت از این اتفاقات نداریم، اما امید ما زیاد است.

شارژ سریعتر برای همه

قلم و پورت های سامسونگ گلکسی s23 s

رایان هاینز / Android Authority

در ایالات متحده، OnePlus 11 با 80 وات شارژ می شود. این به اندازه کافی سریع است تا در کمتر از 30 دقیقه از صفر به کامل شارژ شود.

متأسفانه ما انتظار نداریم که سامسونگ در مورد سرعت شارژ در سری گلکسی S24 به آن ارتفاعات برسد. علیرغم کار خوب سامسونگ با شارژ 45 واتی گلکسی اس 23 اولترا، گلکسی اس 23 معمولی همچنان در 25 وات گیر کرده است. با در نظر گرفتن این موضوع، امیدواریم شاهد پیشرفت هایی از سوی سامسونگ در این زمینه باشیم.

از لحاظ تاریخی، سامسونگ در زمینه افزایش سرعت شارژ در پایان کندتر بوده است. این احتمال وجود دارد که این ناراحتی طولانی مدت مربوط به خرابی پیرامون سری گلکسی نوت 7 باشد (این گوشی به دلیل معیوب بودن باتری در معرض خطر انفجار قرار داشت). ما نمی‌توانیم این شرکت را به خاطر محافظه‌کاری در پاسخ به آن سرزنش کنیم، اما رقبا در مورد شارژ کردن، واقعاً بازار را می‌کشند و سامسونگ نمی‌تواند برای مدت طولانی راکد بماند.

خوشبختانه، یک شایعه اولیه نشان می‌دهد که می‌توانیم سرعت شارژ سریع‌تری را در Ultra و احتمالاً مدل پلاس مشاهده کنیم. این خوب خواهد بود، اما در صورت امکان می‌خواهیم سرعت بیشتری را در همه دستگاه‌ها ببینیم.

همه کوالکام در همه جا

تنظیمات Samsung galaxy s23 روی میز

رایان هاینز / Android Authority

پیش از این در این مقاله، شایعه‌ای مبنی بر اینکه سامسونگ می‌تواند حداقل در برخی از گوشی‌های گلکسی اس 24 از پردازنده‌های اگزینوس استفاده کند، صحبت کردیم. این بسیار غم انگیز خواهد بود، زیرا سال 2023 اولین سالی است که پس از مدت طولانی، با تقسیم اسنپدراگون و اگزینوس در سراسر جهان مواجه نشده ایم.

البته می دانیم که سامسونگ و کوالکام قراردادی در این زمینه دارند. این قرارداد باید به این معنی باشد که تمام گوشی‌های گلکسی اس باید در آینده قابل پیش‌بینی از اسنپدراگون استفاده کنند. با این حال، گزارش‌های مالی ضعیف اخیر سامسونگ تقریباً همگی به مشکلات تولید چیپست آن مربوط می‌شوند، بنابراین ممکن است این شرکت برای جابجایی موجودی ناامید باشد. روزگار ناامیدانه نیاز به اقدامات ناامیدانه دارد.

صرف نظر از این موضوع، همه ما در سرتاسر جهان یک گلکسی اس 24 مبتنی بر اسنپدراگون دریافت می کنند، درست مانند آنچه در سال 2023 دیدیم.

قیمت گذاری مشابه

Samsung Galaxy S23 پشت رنگ سبز در دست

رابرت تریگز / Android Authority

دوستان ما در اروپا و بریتانیا مطمئناً امسال با افزایش قیمت گلکسی اس 23 شوک برچسبی دریافت کردند. در دانمارک، گلکسی اس 23 اولترا جهش قیمتی 3300 کرون داشت که حدود 480 دلار است. این افزایش قابل توجهی است.

در سال 2024، ما امیدواریم که سامسونگ بتواند این کار را ادامه دهد. این شرکت می تواند با افزایش قیمت گلکسی اس 24 اولترا کنار بیاید، به خصوص اگر همانطور که شایعه شده است، دوربین را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. اما ما امیدواریم که مدل پایه، گلکسی S24، همان قیمت باقی بماند. این قیمت 799 دلاری بهترین نقطه برای ارزش است و ما دوست نداریم مصرف کنندگان آن را از دست بدهند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dwiHxH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *