هر چند وقت یکبار برنامه های استفاده نشده را از تلفن خود مرور و حذف نصب می کنید –

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

اپلیکیشن های سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا

رایان هاینز / Android Authority

آیا دوست دارید یک خانه تمیز نگه دارید؟ منظور ما این است که آیا گوشی شما مملو از برنامه هایی است که به ندرت از آنها استفاده نمی کنید یا اصلاً استفاده نمی کنید؟ یا کسی هستید که به طور منظم برنامه های استفاده نشده را حذف نصب می کنید؟

مدیریت برنامه های بلااستفاده در اندروید بسیار ساده است. شما همچنان باید آنها را به صورت دستی حذف کنید، اما مجبور نیستید به دنبال برنامه هایی باشید که استفاده نمی کنید. شما به سادگی می توانید به تنظیمات > برنامه ها و از قسمت Unused Apps برنامه های قدیمی و اضافی را که نیاز ندارید پاک کنید. همین امر در مورد افرادی که از آیفون استفاده می کنند نیز صدق می کند. آی او اس دارای ویژگی Offload Unused Apps داخلی است که به طور خودکار برنامه هایی را که مدتی است استفاده نکرده اید حذف می کند.

خلاص شدن از شر برنامه‌های بلااستفاده نه تنها برای آزاد کردن فضای ذخیره‌سازی تلفن شما یک تمرین خوب است، بلکه با گذشت زمان، برخی از برنامه‌ها که به طور فعال در حال توسعه نیستند، می‌توانند آسیب‌پذیری‌های قابل سوءاستفاده پیدا کنند، بنابراین حذف برنامه‌های قدیمی نیز شما را از چنین تهدیداتی نجات می‌دهد.

هر چند وقت یکبار برنامه های استفاده نشده را از گوشی خود مرور و حذف نصب می کنید؟

15 رای

با در نظر گرفتن این موضوع، سوال ما این است – چند وقت یکبار برای بررسی و حذف برنامه های استفاده نشده از تلفن خود وقت می گذارید؟ در نظرسنجی بالا شرکت کنید و نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/DIt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *