بهترین معاملات T-Mobile در جولای 2023

زمان مطالعه: 8 دقیقه

آرم T Mobile روی عکس استوک گوشی

ادگار سروانتس / Android Authority

T-Mobile دومین اپراتور بزرگ بی سیم در ایالات متحده است که پس از ادغام با Sprint از رتبه سوم صعود کرد. رشد آن به لطف معاملات و پیشنهادات عالی T-Mobile است که برای مشتریان جدید و فعلی با تخفیف روی تلفن ها و سایر لوازم جانبی در دسترس است.

در زیر، بهترین معاملات T-Mobile موجود در حال حاضر را خواهید یافت. نگاهی بیندازید، شاید بتوانید هنگام خرید بعدی گوشی هوشمند، تبلت یا پوشیدنی خود، مقداری پول پس انداز کنید.

ما مطمئن خواهیم شد که این صفحه را به طور منظم با معاملات جدید T-Mobile به محض در دسترس قرار گرفتن، به روز نگه می داریم.

معاملات ویژه: یک Samsung Galaxy S23 رایگان بدون معامله دریافت کنید

Samsung Galaxy S23 Ultra T Mobile

Matt Horne / Android Authority

همه اپراتورهای بزرگ برای حفظ امنیت سفارشی شما، معاملات معلقی را روی طیف جدید Samsung Galaxy S23 انجام می دهند، و پیشنهادات T-Mobile از بهترین آنهاست. وقتی خط جدیدی را به طرح Go5G Plus اضافه می‌کنید، می‌توانید Galaxy S23 را به صورت رایگان دریافت کنید. معامله در دستگاه قدیمی شما می تواند حتی بیشتر در مورد نوع ذخیره سازی بالاتر یا سایر مدل های S23 صرفه جویی کند.

همین معامله برای سایر دستگاه‌های خانواده S23 تا 800 دلار صرفه‌جویی می‌کند و همه معاملات شامل ارتقای فضای ذخیره‌سازی رایگان در دوره پیش‌سفارش می‌شوند. در اینجا تغییرات پیشنهادی وجود دارد:

  • Galaxy S23: رایگان با خط جدید Go5G Plus یا معامله در آن. تا 400 دلار تخفیف در سایر طرح ها.
  • Galaxy S23 Plus: 800 دلار تخفیف با خط جدید Go5G Plus یا رایگان با معامله. تا 500 دلار تخفیف در سایر طرح ها.
  • Galaxy S23 Ultra: 800 دلار تخفیف با Go5G Plus جدید یا 1000 دلار تخفیف با معامله. تا 600 دلار تخفیف در سایر طرح ها.

طیف وسیعی از معاملات را از طریق لینک زیر بررسی کنید.

بهترین معاملات T-Mobile

یادداشت ویراستار: ما مرتباً این لیست از بهترین معاملات T-Mobile را به‌روزرسانی می‌کنیم، زیرا تبلیغات جدید منتشر می‌شوند.

1. T-Mobile را به مدت سه ماه به صورت رایگان امتحان کنید

مجوز شبکه T Mobile در معاملات T-Mobile در معاملات T-Mobile

T-Mobile از انقلاب eSIM استفاده می کند تا یک پیشنهاد فوق العاده را به شما ارائه دهد. این شرکت در حال ارائه یک ویژگی جدید به نام Network Pass است که به طور باورنکردنی، سرویس T-Mobile را به مدت سه ماه به شما رایگان می دهد. این سرویس نیز نامحدود است، بدون محدودیت داده خارج از حد معمول 50 گیگابایت.

هیچ نکته آشکاری برای این معامله وجود ندارد – T-Mobile می خواهد شما را متقاعد کند که تغییر دهید. می‌توانید این سرویس را بدون ترک ارائه‌دهنده فعلی خود امتحان کنید، و اگر تصمیم به انجام این کار دارید، مشوق‌های زیادی در این صفحه وجود دارد. در حال حاضر فقط در آی او اس در دسترس است، اما اندروید به زودی در دسترس است.

برای کسب اطلاعات بیشتر دکمه زیر را فشار دهید.

2. یک Google Pixel 7a رایگان دریافت کنید یا 500 دلار در محدوده Pixel 7 پس انداز کنید

جعبه بسته بندی google pixel 7a - بهترین گوشی های ارزان قیمت

ریتا الخوری / Android Authority

این معامله از شما می‌خواهد که ۲۴ پرداخت ماهانه را به عنوان بخشی از طرحتان انجام دهید، و تمام ارزش خرده‌فروشی تلفن Google به صورت اعتبار صورت‌حساب در آن دوره به شما بازگردانده می‌شود. اگر از قبل یک خط واجد شرایط دارید، می توانید با معامله در دستگاه قدیمی خود 300 دلار پس انداز کنید، به این معنی که فقط 149.99 دلار در مانده پرداخت می کنید.

اگر جدیدترین پیکسل را می‌خواهید، می‌توانید در آن‌ها نیز صرفه‌جویی کنید. اگر مشتری فعلی هستید، یک خط جدید اضافه کنید یا با آن معامله کنید، می تواند 500 دلار در Pixel 7 یا Pixel 7 Pro صرفه جویی کند.

3. با تجارت تا 830 دلار در محدوده آیفون 14 صرفه جویی کنید

پشتی های سری آیفون 14 اپل

رابرت تریگز / Android Authority

با رفتن به T-Mobile و معامله در دستگاه قدیمی خود می توانید چندین گوشی را به صورت رایگان یا تخفیف قابل توجهی دریافت کنید. محدوده آیفون 14 در این دسته قرار می‌گیرد، با تخفیف 830 دلاری برای گوشی جدید اپل.

برای دریافت رایگان این آیفون‌ها، باید به طرح Go5G T-Mobile بروید. این طرح شامل داده های نامحدود در یک شبکه 5G، یک حساب رایگان Netflix، و تا 4K UHD است. اگر می‌خواهید طرح فعلی T-Mobile خود را حفظ کنید، همچنان می‌توانید تا 200 دلار تخفیف برای یک آیفون جدید با یک معامله واجد شرایط دریافت کنید.

پس انداز شما بستگی به این دارد که چه تلفنی می خواهید و چه چیزی برای معامله دارید، اما برخی از تخفیف ها بسیار سنگین هستند. در اینجا خلاصه ای از میزان معامله در دستگاه قدیمی شما می تواند شما را نجات دهد:

همچنین می توانید در آیفون های نسل قبلی نیز صرفه جویی کنید:

همچنین در صورت خرید دو دستگاه و فعال کردن دو خط سرویس جدید، می توانید 700 دلار در هر یک از دستگاه ها صرفه جویی کنید.

4. تا 1000 دلار تخفیف برای تلفن گلکسی جدید بدون معامله دریافت کنید

Samsung Galaxy Z Flip 4 11

ادگار سروانتس / Android Authority

سامسونگ در دنیای فناوری تلفن همراه غول‌پیکر است و به لطف T-Mobile، گوشی‌های هوشمند ممتازی را تولید می‌کند که اکنون می‌توانید آن‌ها را با قیمتی بسیار کمتر از قیمت اولیه‌شان خریداری کنید. در نتیجه، با اضافه کردن خط جدید Go5G Plus، صرفه‌جویی زیادی در دستگاه‌های گلکسی تا 800 دلار کاهش می‌یابد.

تخفیف کامل 800 دلاری برای جدیدترین و بهترین گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ اعمال می‌شود: Galaxy Z Fold 4 و Z Flip 4. همچنین می‌توانید از طریق معامله در برخی از دستگاه‌ها صرفه‌جویی کنید.

لیست کامل گوشی هایی که در حال حاضر بخشی از تبلیغات سامسونگ هستند در اینجا آمده است:

  • Samsung Galaxy Z Fold 4 — با خط جدید در Go5G Plus 1000 دلار تخفیف دریافت کنید.
  • Samsung Galaxy Z Flip 4 — با خط جدید در Go5G Plus 1000 دلار تخفیف دریافت کنید.
  • Samsung Galaxy A54 5G – آن را با قیمت 99 دلار با یک خط جدید دریافت کنید
  • Samsung Galaxy S22 — با یک خط جدید در Go5G Plus آن را رایگان دریافت کنید
  • Samsung Galaxy S21 FE — با یک خط جدید در Go5G Plus آن را رایگان دریافت کنید.

5. هنگام جابجایی تلفن به صورت رایگان دریافت کنید

نمایشگر OnePlus Nord N20 در دست

اریک زمان / Android Authority

می‌توانید اکثر گوشی‌های پرچمدار برتر را با تخفیف‌های قابل توجه دریافت کنید، اما T-Mobile می‌تواند فقط برای ثبت‌نام، یک تلفن رایگان به شما متصل کند. این معامله تعداد زیادی OEM را پوشش می دهد و انتخاب با شماست.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک خط جدید را فعال کنید و 24 اعتبار صورتحساب برای هک کردن صورتحساب خود دریافت خواهید کرد. شما همچنین می توانید چند گوشی عالی مانند Samsung Galaxy A14 را فقط با تغییر به T-Mobile بدون هیچ هزینه ای تهیه کنید. بیشتر از گزینه های زیر را بررسی کنید:

  • Samsung Galaxy A14 — رایگان (228 دلار تخفیف)
  • Samsung Galaxy A13 — رایگان (258 دلار تخفیف)
  • OnePlus Nord N20 — رایگان (282 دلار تخفیف)
  • OnePlus Nord N300 — رایگان (228 دلار تخفیف)
  • Moto G Stylus 5G (2022) — رایگان (252 دلار تخفیف)
  • Moto G 5G (2022) — رایگان (222 دلار تخفیف)
  • TCL 30 XE — رایگان (168 دلار تخفیف)
  • TCL Stylus 5G — رایگان (258 دلار تخفیف)
  • T-Mobile Revvl 6 Pro 5G — رایگان (220 دلار تخفیف)
  • Sonim XP3 Plus — رایگان (210 دلار تخفیف)

6. معاملات ساعت هوشمند T-Mobile

سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو گالری اپلیکیشن خود را نمایش می دهد.

Kaitlyn Cimino / Android Authority

T-Mobile در حال حاضر قراردادی ارائه می دهد که به شما کمک می کند یک ساعت هوشمند به مجموعه فناوری پوشیدنی خود اضافه کنید. وقتی خطی اضافه می‌کنید، می‌توانید Samsung Galaxy Watch 5 را به‌طور رایگان تحویل بگیرید. طبق معمول، شما باید اولین دستگاه را به صورت اقساط در مدت 24 ماه خریداری کنید و T-Mobile در این مدت اعتبار به شما می دهد.

اگر بیشتر به ساعت‌های اپل علاقه دارید، T-Mobile برای ساعت‌های اپل نیز معاملاتی دارد، از جمله Apple Watch SE و Apple Watch Series 8. جزئیات را از طریق دکمه زیر بررسی کنید.

7. معاملات تبلت T-Mobile

Apple iPad Pro M2 2022 عقب 2

الیور کرگ / Android Authority

T-Mobile تعداد زیادی تلفن عالی در اختیار دارد، اما برخی از معاملات تبلت نیز وجود دارد. مانند معاملات تلفنی، برخی از تبلت ها در صورت فعال کردن یک خط سرویس جدید بسیار ارزان تر هستند، و T-Mobile برای تبلت های برتر، تخفیف های عالی ارائه می دهد، مانند 50٪ تخفیف برای iPad نسل نهم، Galaxy Tab A7 Lite رایگان با خط جدید، و بیشتر.

برای بررسی اینکه کدام تبلت‌ها در حال حاضر عرضه می‌شوند، دکمه زیر را فشار دهید.

8. یک سال اپل تی وی پلاس رایگان دریافت کنید

tmobileappletv
وقتی با T-Mobile برای Go5G Plus ثبت‌نام می‌کنید، نه تنها گوشی‌های رایگان یا تخفیف‌خورده‌ای که در بالا ذکر شد را دریافت می‌کنید، بلکه از یک سال کامل اپل تی‌وی پلاس بدون هزینه اضافی نیز لذت خواهید برد. این سرویس استریم خانه نسخه‌های انحصاری اپل است، مانند سریال‌های برنده جایزه امی Ted Lasso، See، و For All Mankind – که توصیه می‌کنیم ابتدا همه آنها را تماشا کنید.

اشتراک Apple TV Plus را می‌توان بین حداکثر پنج نفر نیز به اشتراک گذاشت، که استفاده از بزرگترین و سریع‌ترین شبکه 5G جهان را بسیار عالی می‌سازد. برای جزئیات بیشتر در مورد این پیشنهاد، دکمه زیر را فشار دهید.

9. اعضای خانواده را اضافه کنید و تا 50٪ صرفه جویی کنید

T-Mobile برای طرح های خانوادگی معامله می کند.

داشتن چندین باربری و خطوط مختلف برای هر یک از اعضای خانواده می تواند گیج کننده باشد، به خصوص با تعداد طرح های موجود امروز. بنابراین، T-Mobile در تلاش است تا با ارائه خطوطی به طرح‌های خانوادگی واجد شرایط، تا 50 درصد تخفیف را به شما کمک کند تا کارها را ساده‌تر کند و به شما کمک کند که پس‌انداز کنید.

طرح های خانوادگی از 30 دلار برای هر خط شروع می شود و دارای مزایای بسیار زیادی مانند داده های پرسرعت، مکالمه و متن نامحدود و غیره است. جزئیات معامله را با استفاده از دکمه زیر بررسی کنید.

10. به T-Mobile بروید و تا 800 دلار پس بگیرید

T-Mobile برای جابجایی به شبکه معامله می کند.

این معامله همچنین شامل حداکثر 800 دلار در قالب یک کارت اعتباری مجازی است تا به شما کمک کند تا هرگونه هزینه‌ای که ممکن است با تغییر اپراتور به همراه داشته باشد را پرداخت کنید. اگر به دنبال تغییر شرکت مخابراتی هستید، برای اطلاع از جزئیات بیشتر، روی پیوند زیر کلیک کنید.

11. گزینه های دیگر در شبکه T-Mobile

عکس استوک روباه موبایل نعناع در گوشی ۲

ادگار سروانتس / Android Authority

اگر به دنبال خرید بزرگی در شبکه T-Mobile هستید که لزوماً نام T-Mobile را ندارد، می توانید به دنبال MVNO نیز باشید. MVNO (اپراتور شبکه مجازی موبایل) یک حامل شخص ثالث است که برای پوشش به یک شبکه اصلی متکی است. در اینجا تعدادی از MVNO های مبتنی بر T-Mobile که توصیه می کنیم آورده شده است:


اینها همه از بهترین معاملات T-Mobile در حال حاضر هستند. با ما همراه باشید زیرا ما این صفحه را با تخفیف های بیشتری به روز می کنیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dTEBZr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *