بهترین کشور برای پیشرفت فرزندان

زمان مطالعه: 5 دقیقه

 

بهترین کشور برای پیشرفت فرزندان

اگر قصد دارید به همراه همسر و فرزندان خود مهاجرت کنید، انتخاب بهترین کشور برای پیشرفت فرزندان اولویت زیادی پیدا می‌کند. برخورداری از سیستم خدمات آموزشی استاندارد، سیستم آموزشی رایگان، سیستم بهداشت و درمان مناسب و درآمد بالا مهم‌ترین نقش را در تصمیم‌گیری شما برای انتخاب مقصد مهاجرت می‌باشد. کشورهای زیادی در دنیا وجود دارد که می‌تواند به عنوان مقصد مهاجرت باشد، اما این که بتوانید به عنوان یک ایرانی مسیر همواری را برای مهاجرت طی کنید و راحت‌تر اقامت آن کشور به شما اعطا شود، گزینه‌ها محدود‌تر می‌شود.

حتی در سیستم های آموزشی مختلف نیز تعیین بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی اهمیت فراوانی دارد که در آینده فرزندان بسیار حائز اهمیت است.

 

پارامترهای مهم برای انتخاب بهترین کشور برای پیشرفت فرزندان

برای این که بتوانید بهترین کشور را برای پیشرفت فرزندان خود انتخاب کنید، باید پارامترهای مختلفی را مدنظر قرار دهید. از مهم‌ترین این پارامترها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توجه به حقوق بشر
  • توجه به خانواده
  • برابری جنسیتی
  • شادی مردم آن کشور
  • برابری درآمد
  • سطح امنیت
  • سیستم آموزشی استاندارد
  • برخورداری از سیستم بهداشت و درمان عالی
  • امکانات اجتماعی عالی
  • امنیت سیاسی و اجتماعی بالا

 

بهترین کشور برای پیشرفت فرزندان

در میان کشورهای مختلفی که برای مهاجرت به همراه خانواده انتخاب می‌کنید، اسامی مختلفی به چشم می‌آید. کانادا، استرالیا، دانمارک، سوئد، سوئیس و… از جمله کشورهای مناسب برای مهاجرت به همراه خانواده است و می‌توانید برای پیشرفت و آینده فرزندان خود، اهداف ایده آلی را در نظر بگیرید. (اینجا را ببینید)

اما اگر بخواهید به عنوان یک ایرانی بهترین کشور برای پیشرفت فرزندان خود را انتخاب کنید، کشورهای دانمارک، سوئد، نروژ، کانادا و سوئیس بهترین گزینه‌ها هستند که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم.

دانمارک: مرفه و ایده‌آل برای رشد فرزندان

یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای پیشرفت فرزندان دانمارک است. این کشور اسکاندیناوی به دلیل سابقه عالی خود در زمینه مراقبت از کودک، استانداردهای ایمنی و زیرساخت های فعال شناخته شده است. دانمارک در میان 10 کشور برتر جهان از نظر سیستم آموزشی قوی، کیفیت بالای زندگی، برابری جنسیتی، مطلوب بودن بازار کار و آب و هوای مناسب دیده می‌شود و در میان کشورهای مختلف از نظر پرورش کودکان در سطح بسیار عالی قرار دارد.

شاید برای شما جالب باشد که در این کشور بر اساس قانون کودک از بدو توسط تحت معاینه متخصص اطفال قرار می‌گیرند و برای او پرونده پزشکی ایجاد می‌شود تا طی سال‌های رشد او سلامت و روند رشد کودک تحت کنترل باشد. ایجاد مهد کودک‌های مجهز از دیگر برنامه‌هایی است که دولت این کشور برای کودکان در نظر گرفته است.

انجام تمرینات فیزیکی و ورزشی به صورت روزانه، توجه به تغذیه کودک و نیز برخورداری از سیستم آموزشی استاندارد از دیگر مزیت‌های این کشور برای پیشرفت فرزندان به شما می‌آید. از آنجا که دولت دانمارک توجه ویژه‌ای برای تحصیل کودکان قائل است، در صورتی که خانواده‌ای تمکن مالی کافی برای تامین هزینه‌های تحصیلی را نداشته باشند دولت به کمک این خانواده‌ها می‌آید.

 

کانادا: راحت ترین کشور برای مهاجرت به همراه فرزندان

کانادا را می‌توان بهترین و اولین گزینه برای مهاجرت ایرانی‌ها به یک کشور انگلیسی زبان دانست. شما می‌توانید به راحتی با هزینه‌ای قابل قبول و از روش‌های مختلف به همراه خانواده به این کشور مهاجرت کنید. کانادا برنامه‌های تربیتی و آموزشی متنوعی برای کودکان، نوجوانان و جوانان در دستور کار دارد که این موضوع به تربیت و پرورش و آموزش استاندارد فرزندان شما کمک می‌کند.

با تولید ناخالص داخلی سرانه 49000 دلار، کانادایی‌ها زیرساخت‌های عالی را برای پرورش کودکان فراهم کرده‌اند. وقتی صحبت از قانونی بودن به میان می‌آید، این کشور یکی از سخت‌گیرانه‌ترین قوانین حمایت از کودکان را دارد.

علاوه بر این سیستم درمانی، بهداشتی و آموزشی کانادا در زمره استانداردترین و بهترین‌ها در جهان به شمار می‌آید. این کشور دارای فرهنگ مهاجر پذیری قابل قبولی است که در کنار طبیعت زیبا و سایر مزایا طی سال‌های احیر همواره جزو گزینه‌های اصلی مهاجرت برای ایرانی‌ها باشد.

اگر قصد دارید به این کشور مهاجرت کنید، باید بدانید که کانادا فاقد سفارت در ایران است و به همین دلیل برای این که ویزای این کشور را دریافت کنید، باید به کشورهای همسایه مانند گرجستان، ترکیه، امارات، آذربایجان یا ارمنستان مراجعه کنید یا از موسسات مهاجرتی معتبر در این زمینه کمک بگیرید.

سوئد

کشور 10 میلیون نفری سوئد در زمینه حقوق بشر و محیط زیست امتیاز عالی 98.6 را کسب کرده است. با تولید ناخالص داخلی سرانه تقریباً معادل 53000 دلار، این کشور یکی از بالاترین استانداردهای امنیت کودکان را با بهترین زیرساخت‌های بهداشتی و آموزشی دارد.

سوئد از مدلی شبیه به سایر کشورهای شمال اروپا پیروی می کند: بسیار سرمایه داری است و بخش قابل توجهی از هزینه‌ها و مالیات دریافت شده صرف خدمات عمومی برای جامعه می‌شود. نرخ‌های مالیات این کشور کمتر از میانگین جهانی تعیین شده است و زیرساخت‌های پیشرفته و شبکه حمل و نقل به توزیع عادلانه درآمد کمک می‌کند.

خدمات درمانی و پزشکی و تحصیلات دانشگاهی هر دو در سوئد رایگان هستند و شهروندان آن یکی از طولانی ترین سن‌های امید به زندگی در جهان را دارند.

سوئد یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای تشکیل خانواده و پیشرفت فرزندان است. سوئدی ها از جمله مردمی هستند که بیشترین هزینه را در جهان دارند و تقریباً 1٪ از تولید ناخالص داخلی سالانه خود را به پروژه‌های کمک‌های بشردوستانه اهدا می‌کنند.

 

سوئیس: بهشت اروپا برای پیشرفت فرزندان

یکی از دیگر کشورهای ایده آل برای پیشرفت فرزندان شما برای مهاجرت کشور سوئیس است. این کشور در اروپای مرکزی قرار گرفته و عنوان کشوری صلح‌پذیر را از آن خود کرده است. این کشور به طور طبیعی دارای بهترین محیط برای زندگی کاملا سالم است. با وجود بی‌طرفی سیاسی، سوئیس یکی از محبوب‌ترین کشورها با بالاترین مقبولیت جهانی برای رشد فرزندان است. آنچه باعث انتخاب این کشور به عنوان بهترین گزینه مهاجرتی است داشتن سطح بالای امنیت شغلی و نیز ثبات اقتصادی می‌باشد.

شما در این کشور با نرخ پایین بیکاری مواجه خواهید بود به این معنا که پیدا کردن کار در سوئیس برای شما کار سختی نخواهد بود. کیفیت زندگی در این کشور در سطح بالایی قرار دارد و مردم از رفاه خوبی در زندگی برخورداری هستند. سیستم بهداشتی پیشرفته و نیز استاندارد بالای سیستم آموزشی از دیگر مزایای این کشور به شمار می‌آید. اگر می‌خواهید به یکی از کشورهای امن و پیشرفته در اروپا مهاجرت کنید که آینده روشنی نیز در انتظار فرزندان شما باشد قطعا سوئیس بهترین گزینه می‌باشد.

 نروژ

نروژ یکی از مناسب‌ترین کشورها برای کودکان محسوب می‌شود. نروژ غربی‌ترین کشور در شبه جزیره اسکاندیناوی با بیش از 5 میلیون نفر جمعیت است که به دلیل زیرساخت‌های بهداشتی و آموزشی بسیار پیشرفته‌اش شناخته شده است. با درآمد سرانه بیش از 74000 دلار در سال، نروژی‌ها یک اکوسیستم عالی برای رشد بچه‌ها در شادترین محیط فراهم می‌کنند.

خانواده شما همیشه در نروژ حرف اول را می‌زند و کارفرمایان نروژی این را درک می‌کنند. علاوه بر این، همه کودکان زیر 16 سال حق دارند از مراقبت های پزشکی رایگان، از جمله مراقبت های دندانپزشکی برخوردار شوند.

بهترین کشورها برای مراقبت فرزندان

اگر کودک کوچکی دارید که می‌خواهید در محیطی سالم و ایده آل رشد کند، در زمان انتخاب مقصد مهاجرتی خود باید به مسائلی مانند اقلیم آب و هوایی، سطح بهداشت، کیفیت تغذیه و… توجه کنید. کشورهای محدودی در دنیا به این پارامتر توجه می‌کنند که شامل موارد زیر است:

  • دانمارک
  • ایرلند
  • فرانسه
  • ژاپن
  • بلژیک
  • ایسلند
  • انگلیس
  • کره جنوبی
  • نروژ

 

5/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OsTrBh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *