بهترین کارت های MicroSD برای Steam Deck

زمان مطالعه: 8 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بهترین کارت های MicroSD برای Steam Deck
همراه ما باشید

Steam Deck تاکنون ثابت کرده است که یک ماشین کوچک فوق‌العاده برای بازی کردن است، اما چیزی که شما می‌خواهید حداقل یک کارت microSD برای ذخیره‌سازی است، و ما فکر کردیم که بهترین‌ها را جمع‌آوری کنیم.

اکنون، اگر نسخه 512 گیگابایتی Steam Deck را در اختیار داشته باشید، ممکن است به اندازه کافی برای بازی هایی که قصد انجام آن را دارید، فضای ذخیره سازی داشته باشید. 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی زیادی ندارد، مخصوصاً برای حجم بازی‌های این روزها، اما اگر شما از آن دسته‌هایی هستید که نصب‌های خود را در مواقعی که می‌خواهید فضا را برای چیزی باز کنید، انجام می‌دهید، ممکن است کافی باشد.

اگر شما هم مانند ما هستید و نمی‌خواهید با این نوع دردسرها دست و پنجه نرم کنید، قطعاً یک کارت microSD برای Steam Deck راه حلی است. این آسان‌تر از تعویض SSD داخلی است و اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، احتمالاً مجبور خواهید بود برای اینکه کسی این کار را برای شما انجام دهد، هزینه کنید. همچنین ارزان‌تر کردن گزینه microSD.

به طور خلاصه، برای اکثر کاربران، کارت microSD بهترین راه برای به دست آوردن فضای ذخیره سازی بیشتر بازی در Steam Deck خواهد بود. اما، شما باید به کدام یک نگاه کنید؟ شما نباید فقط از هر کارت microSD قدیمی استفاده کنید. شما می توانید، اما نباید، زیرا می خواهید یکی با سرعت مطلوب برای بارگذاری بازی ها باشد. بنابراین در اینجا لیست ما از بهترین کارت‌های microSD برای Steam Deck است که با این استانداردها مطابقت دارند.

بهترین کارت‌های microSD برای Steam Deck

کارت microSD هزینه کجا برای خرید
SanDisk Extreme Pro microSDXC UHS-I (128 گیگابایت – 1 ترابایت) از 21 دلار آمازون
کلاس بازی PNY XLR8 microSDXC UHS-I (128 گیگابایت – 512 گیگابایت) از 14.99 دلار آمازون
Samsung Evo Select microSDXc UHS-I (512 گیگابایت) از 123 دلار آمازون
Lexar microSDXC UHS-I 512GB 49.99 دلار آمازون
SanDisk Extreme microSDXC UHS-I 1TB از 164.99 دلار آمازون، B&H، Newegg
Lexar Play microSDXC UHS-I (256 گیگابایت – 1 ترابایت) از 29.99 دلار آمازون، B&H، Newegg، Adorama، Buydig
Lexar Professional 1066x microSDXC UHS-I 512GB 94.61 دلار آمازون
Samsung Evo Plus microSDXC UHS-I 512GB 81.68 دلار آمازون، B&H، Newegg

SanDisk Extreme Pro microSDXC UHS-I (128 گیگابایت – 1 ترابایت)

SanDisk Extreme Pro

  • قیمت: از 21 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

برای شروع کار، ما به چند دلیل کارت SanDisk Extreme Pro را پیشنهاد می کنیم. برای شروع، از برند SanDisk وسترن دیجیتال می آید که برای همیشه وجود داشته و نامی قابل اعتماد در محصولات ذخیره سازی است. برای دیگری، Extreme Pro یکی از کارت های جدیدتر آن است و در اندازه های مختلف عرضه می شود. اگرچه ما چیزی زیر 128 گیگابایت و برای اهداف خودمان پیشنهاد نمی‌کنیم، احتمالاً بالاتر از آن خواهیم رفت. زیرا همانطور که در بالا ذکر شد، بسیاری از بازی های AAA این روزها بسیار بزرگ هستند.

مهمتر از همه، این کارت به ویژه به شما سرعت خواندن و نوشتن سریع می دهد. که به زمان بارگذاری کمک می کند. به طور کلی شما می خواهید به چیزی نگاه کنید که سرعت خواندن/نوشتن در حدود 100 مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد. سرعت خواندن این کارت 170 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن آن تا 90 مگابایت بر ثانیه است. بنابراین باید به دنبال آن باشید.

تنها نقطه ضعف این کارت این است که 1 ترابایت و حتی 512 گیگابایت آن کمی گران هستند. همانطور که گفته شد، گزینه های دیگری نیز در این لیست وجود دارد که هزینه کمتری دارند و همان مقدار فضای ذخیره سازی را در اختیار شما قرار می دهند. اگرچه برای ما، این در طول آزمایش ما تا کنون بسیار خوب عمل کرده است.

کلاس بازی PNY XLR8 microSDXC UHS-I (128 گیگابایت – 512 گیگابایت)

بازی PNY XLR8

  • قیمت: از 14.99 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

این در واقع اولین کارتی است که با Steam Deck شروع به استفاده از آن کردیم و مانند SanDisk Extreme Pro، سرعت خواندن و نوشتن بالایی دارد. همچنین تا 512 گیگابایت حجم دارد. ما مدل 512 گیگابایتی را در Steam Deck خود داریم، و این یک موهبت واقعی است که به ما اجازه می دهد بازی های بیشتری را نصب کنیم.

از زمانی که نسخه 256 گیگابایتی Steam Deck را انتخاب کردیم، فضای ذخیره سازی به سرعت با بازی هایی مانند Elden Ring و Final Fantasy XIV پر شد. بنابراین قطعاً به یک کارت سایز بزرگتر نیاز بود. PNY همچنین این کارت را به طور خاص برای استفاده برای بازی در دستگاه هایی مانند Nintendo Switch، دستگاه های تلفن همراه و Steam Deck طراحی کرده است. این بدان معنا نیست که فقط برای آن دستگاه ها قابل استفاده است. اما این کمک می کند که PNY هنگام ساخت این محصول، بازی های قابل حمل را در ذهن داشته باشد.

در مورد سرعت خواندن و نوشتن، شما تا 100 مگابایت بر ثانیه برای خواندن و تا 90 مگابایت بر ثانیه برای نوشتن در نظر دارید. قرار دادن آن بیشتر با کارت بالا. و به راحتی این کارت را یکی از بهترین کارت های microSD برای Steam Deck کنید.

PNY XLR8 Gaming 128 گیگابایت – 512 گیگابایت

Samsung Evo Select microSDXc UHS-I (256 گیگابایت و 512 گیگابایت)

Samsung Evo Select

  • قیمت: از 123 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

سامسونگ یکی دیگر از برندهای قابل اعتماد در حافظه و حافظه است، بنابراین طبیعتاً ما کارت Evo Select را به عنوان یک گزینه پیشنهاد می کنیم. سرعت خواندن و نوشتن آن برابر با کارت کلاس بازی PNY XLR8 است، اما در حال حاضر در آمازون به دو برابر قیمت آن نگاه می کنید. معمولاً 69.99 دلار به فروش می رسد که فقط 10 دلار بیشتر از کارت 512 گیگابایتی PNY در بالا است.

اما به نظر می رسد همه مدل های 512 گیگابایتی از نمایندگی های فروش شخص ثالث باشند. متأسفانه، وب‌سایت سامسونگ در این مورد موجود نیست، بنابراین اگر این کارت خاص را می‌خواهید، احتمالاً آمازون بهترین گزینه است. ما PNY را پیشنهاد می کنیم زیرا کمتر هزینه می کنید.

همانطور که گفته شد، شما همچنین می توانید Evo Select را در 256 گیگابایت با قیمت 29.99 دلار انتخاب کنید که بسیار مقرون به صرفه است.

Samsung Evo Select 256GB و 512GB

Lexar microSDXC UHS-I 512GB

Lexar microSDXC 512GB

  • قیمت: 49.99 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

گزینه خوب دیگر این کارت Lexar است که در اندازه های ذخیره سازی 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه می شود. این کارت همچنین یک کارت پرسرعت با سرعت خواندن تا 100 مگابایت بر ثانیه است. یک نقطه ضعف این است که سرعت نوشتن تا 30 مگابایت بر ثانیه کمی کندتر است. بنابراین در مقایسه با هر یک از کارت های دیگر تا کنون، آن را از دست می دهد.

با این حال، این ممکن است تفاوت چندانی برای شما ایجاد نکند. و اگر اینطور است، در اینجا نمی توانید اشتباه کنید. ما هنوز فکر می کنیم که PNY ارزش بهتری دارد، هرچند با سرعت نوشتن بالاتر و همان مقدار فضای ذخیره سازی برای قیمت پایین تر.

با این وجود، این کارت هنوز یکی از بهترین کارت‌های microSD برای Steam Deck است.

Lexar microSDXC 512GB

SanDisk Extreme microSDXC UHS-I 1TB

SanDisk Extreme

اگر واقعاً کارت SanDisk را ترجیح می‌دهید اما نمی‌خواهید آنقدر پول بپردازید، ممکن است بخواهید SanDisk Extreme را برخلاف Extreme Pro در نظر بگیرید. شما می توانید این مدل کارت میکرو اس دی را در حجم حافظه 1 ترابایتی با قیمت 167.71 دلار در آمازون در زمان نگارش این مقاله تهیه کنید. که کسری از قیمت 399.99 دلاری مدل Pro در 1 ترابایت است.

در مورد سرعت خواندن و نوشتن، شما تا 160 مگابایت بر ثانیه برای خواندن و تا 90 مگابایت بر ثانیه برای نوشتن در نظر دارید. بنابراین واقعاً با دریافت نکردن Extreme Pro چیز زیادی از دست نمی‌دهید، و همچنان یک کارت SanDisk با 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی برای همه این بازی‌ها دریافت می‌کنید.

SanDisk Extreme 1TB

Lexar Play microSDXC UHS-I (256 گیگابایت – 1 ترابایت)

Lexar Play

یکی دیگر از بهترین کارت ها، کارت Lexar Play است که می تواند تا 1 ترابایت عرضه شود و سرعت خواندن آن تا 150 مگابایت بر ثانیه است. و مدل 1 ترابایتی در زمان نگارش فقط 133.99 دلار قیمت دارد، بنابراین در مقایسه با سایر کارت های 1 ترابایتی موجود در این لیست، معامله بسیار خوبی است. این همچنین با در نظر گرفتن بازی طراحی شده است و در دستگاه هایی مانند Nintendo Switch عالی عمل می کند. بنابراین طبیعتاً برای Steam Deck نیز گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

اگر به فضای اضافی زیادی نیاز ندارید، نسخه 128 گیگابایتی این کارت تنها 16.99 دلار است. بد نیست، اصلا بد نیست.

Lexar Play 256 گیگابایت – 1 ترابایت

Lexar Professional 1066x microSDXC UHS-I 512GB

Lexar Professional 1066x

  • قیمت: 94.61 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

آخرین گزینه از Lexar کارت حرفه ای 1066x است. این کارت تا 512 گیگابایت حجم دارد و با کمتر از 100 دلار یک کارت بسیار مناسب با سرعت خواندن و نوشتن سریع دریافت می کنید. به طور خاص، سرعت خواندن تا 160 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 120 مگابایت بر ثانیه است.

این کارت ارزان‌ترین مدل 512 گیگابایتی در این لیست نیست، اما قطعا سرعت نوشتن بالاتری نسبت به سایر گزینه‌های موجود در آن دارد. پس از آن چیزی که می خواهید بسازید.

Lexar Professional 1066x512GB

Samsung Evo Plus microSDXC UHS-I 512GB

Samsung Evo Plus

تکمیل کننده این لیست، Samsung Evo Plus در کارت مدل 512 گیگابایتی است. این کارت با قیمت کمی ارزان‌تر از کارت Lexar در بالا موجود است و از سامسونگ می‌آید، بنابراین یک مارک معروف است. سرعت خواندن و نوشتن به اندازه برخی از گزینه های دیگر نیست.

از نظر ارزش، ما به یکی از گزینه های قبلی متمایل می شویم، اما این کارت هنوز یکی از بهترین کارت های microSD برای Steam Deck است و خیلی گران نیست. با این حال، کارت 512 گیگابایتی PNY ارزان ترین گزینه 512 گیگابایتی موجود در این لیست است. و برای ترکیب سرعت خواندن و نوشتن و قیمت، به علاوه اینکه کارتی است که برای دستگاه های بازی قابل حمل طراحی شده است، فکر می کنیم گزینه بهتری است.

همانطور که گفته شد، همه کارت های ذکر شده باید برای Steam Deck عالی کار کنند. بنابراین واقعاً به آنچه می خواهید برمی گردد.

Samsung Evo Plus 512GB

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UOpKZn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *