یکی از این معاملات Garmin Prime Day از جدول خارج شده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروفایل فعالیت و ورزشی Garmin Forerunner 745

جیمی وستنبرگ / Android Authority

Prime Day و Black Friday دو بهترین زمان از سال برای به دست آوردن یک ساعت هوشمند گارمین هستند. این برند به طور مناسب برای Prime Day 2023 با مجموعه ای از پیشنهادات عالی در برخی از بهترین دستگاه های پوشیدنی خود متعهد شده است، اما موردی وجود دارد که واقعاً برجسته است.

Garmin Forerunner 745 پر زرق و برق ترین ساعت هوشمند موجود در بازار نیست، اما سخت افزار ردیابی تناسب اندام فوق العاده ای است که قیمت 500 دلاری معمول آن را توجیه می کند. این موضوع امروز برای شما قابل توجه نیست، با کاهش قیمت 44 درصدی در ساعت به تنها 279.99 دلار (220 دلار تخفیف). این بسیار کمتر از کمترین قیمتی است که قبلاً روی دستگاه ردیابی کرده ایم.

Forerunner 745 در درجه اول یک ساعت دویدن است، اما دارای ویژگی هایی برای ورزش های مختلف، مانند معیارهای مختلف دوچرخه سواری و شنا است. فراتر از قابلیت‌های ساعت هوشمند، ذخیره‌سازی تا 500 آهنگ، ردیابی سطح خواب و انرژی، Garmin Pay برای خرید NFC بدون لمس و عمر باتری قابل توجه تا یک هفته در حالت ساعت هوشمند ارائه می‌دهد.

اگر به یک لباس پوشیدنی متفاوت گارمین توجه کرده اید، به احتمال زیاد در این روز پرایم عرضه می شود. در اینجا برخی دیگر از نکات برجسته فروش آورده شده است:

اگر هنوز عضو Prime نیستید، برای استفاده از این پیشنهادها نیازی به هزینه اشتراک ندارید. یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه برای Amazon Prime در دسترس است که می توانید قبل از پایان آن را لغو کنید و از پرداخت هزینه جلوگیری کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Rds
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *