یک Chromebook جدید تا 36٪ تخفیف برای خود تهیه کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Acer و ASUS فروش Chromebook را در آمازون برای Prime Day برگزار می‌کنند که می‌توانید تا 36 درصد در هزینه یک لپ‌تاپ جدید صرفه‌جویی کنید. اگر با کروم‌بوک‌ها آشنا نیستید، آن‌ها بر روی سیستم‌عامل ChromeOS گوگل اجرا می‌شوند.

اما با وجود اینکه آنها ویندوز یا مک نیستند، هنوز هم می توانند تقریباً همه کارها را انجام دهند. کروم‌بوک‌ها در حال حاضر نیز تمایل به ارزان‌تر بودن دارند. اما آنها حتی برای چند ساعت آینده تا پایان روز پرایم ارزان تر هستند. کروم‌بوک‌ها برای استفاده‌های معمولی‌تر مانند مرور وب، پخش جریانی فیلم و تلویزیون یا مطالعه عالی هستند. اما شما همچنین می توانید از برنامه ها استفاده کنید و با استفاده از فروشگاه Play روی آنها بازی کنید. و با در دسترس بودن جی فورس NOW می‌توانید بازی‌های رایانه شخصی را نیز برای آنها پخش کنید.

کروم بوک های ایسر و ایسوس

آنها ماشین های کوچک بزرگی هستند که پول زیادی هم ندارند. که آنها را به گزینه ای مناسب برای دانش آموزان یا والدینی تبدیل می کند که می خواهند لپ تاپ ارزان تری برای فرزندان خود بخرند. یکی از بهترین معاملات برای این فروش، Acer Chromebook 317 CB317-1H-C6RK است. معمولاً 349.99 دلار است اما در حال حاضر با قیمت 224.99 دلار به فروش می رسد. صفحه نمایش 17.3 اینچی فول اچ دی IPS دارد. این برای هر فعالیتی بسیار بزرگ است. همچنین دارای 128 گیگابایت حافظه eMMC و 4 گیگابایت رم است.

اگر Chromebook کمی زیباتر می‌خواهید، ASUS Chromebook Vibe C55 Flip وجود دارد. این لپ تاپ معمولاً 699.99 دلار است، اما در بقیه روز به 589.99 دلار کاهش می یابد. این قطعاً زیباترین کروم بوک موجود است و دارای ویژگی‌های بازی مانند صفحه‌کلید ضد شبح و کلیدهای دارای نور پس‌زمینه با فوکوس روی کلیدهای WASD در رنگ‌های متفاوت برای زمانی که بازی می‌کنید ارائه می‌شود.

یکی از مزایای بزرگ این لپ تاپ نیز قابلیت برگرداندن صفحه نمایش به عقب است تا بتوانید صفحه نمایش لپ تاپ را مانند یک تبلت صفحه لمسی نگه دارید. اگر می خواهید معاملات بیشتری را بررسی کنید، می توانید آنها را اینجا بیابید.

کروم بوک های ایسر و ایسوس

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ONO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *