سری گلکسی S21 و همه مدل‌های تاشو به‌روزرسانی ماه جولای را در ایالات متحده دریافت می‌کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی سری گلکسی S21 و همه مدل‌های تاشو به‌روزرسانی ماه جولای را در ایالات متحده دریافت می‌کنند
همراه ما باشید

به‌روزرسانی امنیتی ماه جولای سامسونگ اکنون برای تعداد زیادی از دستگاه‌های گلکسی در ایالات متحده در دسترس است. این شرکت آخرین پچ امنیتی را برای سری گلکسی S21 و همچنین تمام مدل‌های تاشو اخیر منتشر کرده است که به Galaxy Z Flip 5G از سال 2020 برمی‌گردد.

سری Galaxy S21 اوایل این ماه شروع به انتخاب SMR جولای (انتشار نگهداری امنیتی) کرد. با این حال، عرضه اولیه محدود به بازارهای بین المللی منتخب بود. سامسونگ از آن زمان در دسترس بودن این به روز رسانی را به مناطق بیشتری گسترش داده است و در نهایت آن را به ایالات متحده می آورد.

از زمان نگارش این مقاله، فقط انواع قفل شده توسط اپراتور Galaxy S21، Galaxy S21+ و Galaxy S21 Ultra در شبکه‌های T-Mobile، Sprint و Dish به‌روزرسانی ماه جولای را در ایالات متحده دریافت می‌کنند. شماره ساخت سیستم عامل جدید برای گوشی ها G99*USQS8EWG1 است. تغییرات رسمی سامسونگ تأیید می‌کند که دستگاه‌ها هیچ چیزی غیر از آخرین اصلاحات امنیتی دریافت نمی‌کنند.

به‌روزرسانی ماه جولای برای همه گلکسی‌های تاشو در ایالات متحده در دسترس است

سامسونگ به زودی SMR ژوئیه را به همه گونه‌های قفل‌شده و آنلاک‌شده توسط اپراتور سری گلکسی S21 در ایالات متحده ارائه خواهد کرد. در همین حال، آخرین وصله امنیتی برای Galaxy Z Fold 4، Galaxy Z Flip 4، Galaxy Z Fold 3، Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Flip 5G Stateside نیز موجود است. این بدان معناست که سامسونگ تمام دستگاه های تاشو خود را به SMR جولای در سطح جهانی به روز کرده است. گلکسی زد فولد 2 قبلاً این به‌روزرسانی را دریافت کرده است.

شماره های ساخت سیستم عامل به روز شده برای Galaxy Z Fold 4 در ایالات متحده عبارتند از F936USQS3CWFB (قفل شده توسط حامل) و F936U1UES3CWF3 (قفل نشده). موارد مربوط به گلکسی زد فلیپ 4 به ترتیب F721USQS3CWFB و F721U1UES3CWF3 هستند. به همین ترتیب، گلکسی زد فولد 3 به‌روزرسانی ماه جولای را با نسخه سیستم‌افزار F926U1UES3FWF3 برای واحدهای قفل‌شده کارخانه دریافت می‌کند. F711U1UES4FWF3 برای Galaxy Z Flip 3 است.

مدل‌های قفل‌شده توسط اپراتور گوشی‌های هوشمند تاشو 2021 سامسونگ هنوز SMR جولای را انتخاب نکرده‌اند. اما این به‌روزرسانی برای هر دو نسخه Galaxy Z Flip 5G در دسترس است. نسخه های سیستم عامل جدید F707USQS6HWF1 (قفل شده توسط حامل) و F707U1UES6HWF1 (قفل نشده) هستند. هیچ یک از این دستگاه‌ها با آخرین به‌روزرسانی، چیزهای دیگری را دریافت نمی‌کنند. تغییرات ثبت شده سامسونگ تایید می کند، همه چیز مربوط به وصله های امنیتی این ماه است.

سامسونگ قبلاً فاش کرده است که SMR جولای 90 آسیب‌پذیری را در دستگاه‌های گلکسی اصلاح می‌کند. حداقل سه مورد از آن‌ها نقص‌های امنیتی مهمی هستند که امکان اجرای کد از راه دور را بدون نیاز به امتیازات اضافی فراهم می‌کنند. اگر از گوشی گلکسی اس 21 یا سامسونگ تاشو در ایالات متحده استفاده می‌کنید، همه این رفع‌های امنیتی به زودی در دسترس شما قرار خواهند گرفت. می‌توانید به‌روزرسانی‌ها را از برنامه تنظیمات بررسی کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rQOQcs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *