در اینجا والپیپر جیمز وب برای اندروید شما آمده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

والپیپر جیمز وب Protostar 1

سی. اسکات براون / Android Authority

از ژوئیه 2022، جهان با تصاویر ثبت شده توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب (JWST) مبهوت شده است. ما برای اولین بار در تاریخ نگاهی باورنکردنی با جزئیات به جهان خود داریم. اما آیا اگر تصویر زمینه جیمز وب برای بهترین های ی وجود داشته باشد، جالب نیست؟

نگران نباش، Android Authority آیا شما را پوشش داده است در اینجا، ما هشت تصویر از تلسکوپ جیمز وب را داریم که متناسب با نمایشگر گوشی اندرویدی شما کوچک شده است. این‌ها مستقیماً از تصاویر اصلی می‌آیند، که عظیم هستند – ما در حال صحبت با 130 مگابایت با وضوح 14575 در 8441 پیکسل هستیم. ما آن‌ها را برش داده‌ایم و به وضوح 1440p بسیار معقول‌تر کاهش داده‌ایم، بنابراین تقریباً در هر دستگاه اندرویدی باید عالی به نظر برسند.

تصاویر پس زمینه جیمز وب را در زیر بررسی کنید. با این حال، تصاویر را مستقیماً از این صفحه دانلود نکنید، همانطور که فشرده شده اند. در عوض، به پایین‌تر بروید و همه آنها را در یک فایل ZIP دانلود کنید.

والپیپر جیمز وب

به ترتیب از چپ به راست و از بالا به پایین، ما پنج نفری استفان را در یک تصویر ترکیبی از چندین عکس داریم، سحابی حلقه‌ی جنوبی خیره‌کننده، اولین تصویر میدان عمیقی که به صورت عمومی منتشر شد، سحابی کارینا که فک‌آلود می‌کند، عکسی ترکیبی از چرخ چرخ. کهکشان، همسایه نزدیک ما مشتری، ستون های آفرینش و جدیدترین تصویر در مجموعه: یک پیش ستاره در L1527.

برای دریافت والپیپر جیمز وب روی گوشی خود، دکمه زیر را فشار دهید. این به شما امکان می دهد یک فایل ZIP را با تمام هشت تصویر 1440p بدون هیچ فشرده سازی دانلود کنید. آن فایل را از حالت فشرده خارج کنید و سپس تصویر زمینه ای را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه بررسی کنیم که گوشی سامسونگ اصل یا تقلبی است؟

در نهایت، فراموش نکنید که ما یک گردآوری هفتگی والپیپر به نام چهارشنبه والپیپر داریم. ما عاشق ارسال عکس های خوانندگان خود در این مجموعه هفتگی هستیم، بنابراین آخرین قسمت را بررسی کنید و بهترین عکس های خود را برای ما ارسال کنید!

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TaZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *