آیا به AirPods جدید نیاز دارید؟ این معاملات پرایم روز تا 31 درصد از شما صرفه جویی می کند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

Amazon Prime Day یکی از بهترین زمان‌های سال برای صرفه‌جویی در مصرف هدفون است و تخفیف‌های موجود کم نیست. برندهایی مانند بوز، سونی، سامسونگ و غیره همگی امروز شاهد کاهش قیمت محصولات خود هستند. اما اگر اپل از سرعت شما بیشتر است، ممکن است بخواهید این معاملات Apple AirPods را بررسی کنید. فراموش نکنید که در Amazon Prime ثبت نام کنید تا بتوانید از این تخفیف ها استفاده کنید. 30 روز اول رایگان است.

ایرپادهای نسل دوم اپل معمولا با قیمت 129 دلار به فروش می رسند اما در حال حاضر 31 درصد تخفیف دارند. این معامله 40 دلار به پایان می رسد و مجموع آن را به 89 دلار مقرون به صرفه تر می رساند. در حالی که نسل سوم AirPods – آخرین نسخه در خط – از 169 دلار به 149 دلار کاهش یافته است. مطمئن شوید که آنها را به سرعت تحویل بگیرید، زیرا فروش فقط برای یک روز است.

هر دو نسل دوم و نسل سوم AirPods با تراشه H1 اپل عرضه می شوند. با این حال، هدفون های نسل سوم تقریباً دو ساعت بیشتر عمر باتری، نرم افزار پیشرفته تر، پورت های بازتاب باس و رتبه IPX4 را ارائه می دهند. سایت خواهر ما SoundGuys، اگر می‌خواهید به تفاوت‌های این دستگاه‌ها پی ببرید، این دو جفت هدفون را با هم مقایسه کرده است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VqW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *