نحوه تغییر رمز یاهو در دسکتاپ و موبایل

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه تغییر رمز یاهو در و مایل همراه ما باشید

یکی از بهترین راه‌ها برای ایمن نگه‌داشتن صندوق‌های ورودی ایمیل‌های خود، تغییر مکرر رمز عبور است. اگرچه این ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، به‌روزرسانی‌های دوره‌ای ورود به سیستم یکی از بزرگ‌ترین عوامل بازدارنده در برابر هکرها و سایر محتوای نادرست است. اگر یاهو پلتفرم ایمیل انتخابی شماست، ما این راهنما را گردآوری کرده ایم تا به شما آموزش دهیم رمز عبور حساب خود را تنها در چند مرحله ساده به روز کنید.

روش دسکتاپ

مرحله 1: همانطور که معمولاً وارد صفحه امنیتی یاهو خود شوید.

صفحه اصلی Yahoo Security.

گام 2: کلیک رمز عبور را تغییر دهید.

مرحله 3: رمز عبور جدید خود را دو بار وارد کرده و کلیک کنید ادامه هید. مطمئن شوید رمز عبور شما امن است و به راحتی قابل حدس زدن نیست. استفاده از کلمه “گذرواژه” (بله، واقعا) یا تولد شما بسیار آسان است و احتمال هک شدن شما بیشتر است. توصیه های ما را در مورد چگونگی ایجاد یک رمز عبور عالی در صورت نیاز به تقویت امنیت رمز عبور بررسی کنید.

صفحه ایجاد رمز عبور یاهو.

روش اپلیکیشن موبایل یاهو

مرحله 1: بسته به اینکه از کدام برنامه تلفن همراه استفاده می کنید، نمایه خود را در گوشه بالا سمت چپ انتخاب کنید یا آن را انتخاب کنید منو نمادی که به نظر می رسد سه خط روی هم قرار گرفته اند.

یک صندوق پست الکترونیک موبایل یاهو.

گام 2: انتخاب کنید اطلاعات حساب. (کاربران برنامه ایمیل یاهو ممکن است نیاز به انتخاب داشته باشند مدیریت حساب ها.)

مرحله 3: انتخاب کنید تنظیمات امنیتی.

مرحله 4: کد امنیتی گوشی خود را وارد کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه دمای CPU خود را بررسی کنیم

مرحله 5: انتخاب کنید رمز عبور را تغییر دهید.

مرحله 6: انتخاب کنید من ترجیح می دهم رمز عبور خود را تغییر دهم.

مرحله 7: رمز عبور جدید خود را دو بار برای تأیید وارد کنید، سپس انتخاب کنید ادامه هید.

اکنون رمز عبور حساب یاهو خود را بازنشانی کرده اید. در اینجا یک نکته امنیتی دیگر وجود دارد: به جای تکیه بر حافظه خود برای به خاطر سپردن رمز عبور جدید خود، پیشنهاد می کنیم رمز عبور را در یک مدیریت رمز عبور وارد کنید – LastPass و 1Password دو گزینه عالی هستند. به این ترتیب، اگر رمز عبور جدید خود را فراموش کردید، برای ورود به سیستم نیازی به حدس زدن آن نخواهید داشت و می توانید از قفل شدن حساب کاربری خود، عیب یابی راه بازگشت یا ایجاد یک رمز عبور کاملاً جدید جلوگیری کنید. از نو.

 

امیدواریم از این مقاله نحوه تغییر رمز یاهو در دسکتاپ و موبایل مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yWbmmp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *