با برنامه داده مادام العمر aloSIM در سراسر جهان در ارتباط بمانید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی با برنامه داده مادام العمر aloSIM در سراسر جهان در ارتباط بمانید همراه ما باشید

از این قرارداد با زمان محدود در aloSIM استفاده کنید، یک سیم کارت الکترونیکی که به شما امکان می‌دهد در حین سفر به سراسر جهان، با قیمتی عالی، به کسب و کار خود متصل بمانید.

تصویر نزدیک از یک تلفن همراه با صفحه Alo نمایش داده شده است.

تابستان ممکن است در آینه عقب باشد، اما این بدان معنا نیست که هنوز نمی توانید به ماجراجویی های سرگرم کننده بروید. در واقع، ما شما را به انجام این کار تشویق می کنیم! برای مسافران کاری که برای کار به خارج از کشور می‌روند، می‌توانید با این قرارداد با زمان محدود در ارتباط و سازنده بمانید. اکنون تا 24 سپتامبر این اعتبار 50 دلاری aloSIM Mobile Data Traveler Lifetime eSim Plan را با قیمت فروش فقط 21.97 دلار دریافت کنید.

درباره aloSIM:

aloSIM یک سیم کارت دیجیتال است که داده های تلفن همراه را در بیش از 170 کشور و منطقه در اختیار شما قرار می دهد. آن را فقط یک بار در دستگاه خود فعال کنید (ترجیحاً یک روز یا بیشتر قبل از عزیمت به سفر)، و به شبکه های داده در سراسر جهان دسترسی خواهید داشت که به شما این امکان را می دهد تا هزینه های رومینگ را دور بزنید و بدون نیاز به توقف همه موارد، آنلاین شوید. زمان. به یاد داشته باشید، اگرچه خود eSIM منقضی نمی شود، بسته داده واقعی فقط برای مدت زمانی که در هنگام خرید ذکر شده دوام می آورد. می‌توانید بسته‌های داده‌های پیش‌پرداخت‌شده را روی رایانه، تلفن یا رایانه لوحی‌تان بارگیری کنید، بدون اینکه هیچ هزینه‌ای ماهیانه متحمل شوید – فقط برای داده‌ای که نیاز دارید بپردازید و آن برای شما آماده است.

 

امیدواریم از این خبر مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IUxlaX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *