با این رشته های فنی حرفه ای دیگر نگران کسب درآمد خود نباشید !

زمان مطالعه: 4 دقیقه

چکیده : آموزشگاه فنی سازان به دلیل همکاری با اساتید مجرب و متخصص به نوعی ورود شما به بازار کار را در کم ترین زمان ممکن تضمین می کند.

 

در طی سال های اخیر تورم و مشکلات اقتصادی خیلی بیشتر شده است. بطوریکه افراد به سختی می توانند هزینه های روزمره خود را بدست بیاورند. متاسفانه در کشور ما افراد زیادی با تحصیلات آکادمی عالی موفق به یافتن شغل مناسب نشده اند. رشته های فنی و حرفه ای از جمله رشته هایی هستند که بازار کار همیشه آماده پذیرفتن آن ها می باشد.

به همین دلیل کسب مهارت های لازم و گذراندن دوره های آموزشی مربوطه می تواند آینده شغلی و درآمد شما را به طرز چشمگیری تغییر دهد. در این راستا قصد داریم به بهترین با درآمد بالا بپردازیم.

معرفی بهترین و پردرآمدترین رشته های فنی حرفه ای

همانطور که در ابتدا اشاره داشتیم، با فراگیری بسیاری از رشته های فنی حرفه ای می توان درآمدهای بالایی کسب کرد. در ادامه به محبوب ترین این رشته ها از نظر بازار کار و فرصت های شغلی اشاره خواهیم داشت.

آموزش تعمیرات پکیج دیواری:

دوره آموزش تعمیرات پکیج یکی از پردرآمدترین رشته های فنی به حساب می آید. در طول این دوره آموزشی افراد می توانند به نصب و تعمیرات پکیج دیواری تک مبدله و دو مبدله، فن دار و بدون فن برندهای مختلفی همچون بوتان، ایران رادیاتور ،ایساتیس، اخگر و… تسلط پیدا کنند.

به همین دلیل با گذراندن این دوره و اخد مدرک معتبر بین المللی فنی حرفه ای می توانید به سرعت وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید.

images_1675238001.jpg

آموزش نصب کولر گازی:

از دیگر رشته های پردرآمد و محبوب فنی حرفه ای می توان به نصب کولر گازی اشاره داشت. این رشته به نوعی مکمل رشته تعمیرات پکیج دیواری بوده و با فراگیری هر دو می توان درآمد را به طرز چشمگیری افزایش داد. امروزه تقاضا برای دریافت خدمات نصب و راه اندازی کولر گازی، سرویس های دوره ای و تعمیرات آن ها بسیار زیاد می باشد.

در نتیجه با شرکت در دوره آموزش نصب کولر گازی و کسب تخصص و مهارت های لازم می توانید در کمترین زمان ممکن برای ورود به بازار کار آماده شوید.

images_1675237991.jpg

آموزش نصب دوربین مداربسته:

با گسترش صنعت ساخت و ساز، تامین و حفظ امنیت اهمیت زیادی پیدا کرده است. از طرفی به دلیل الزام استفاده از دوربین های مداربسته در برخی از شرکت ها و سازمان های دولتی، بازار کار شغل نصب دوربین مداربسته در مقایسه با گذشته رونق بیشتری پیدا کرده است.

دوره آموزش نصب دوربین مداربسته به دلیل حساسیت های مختلف موجود در آن باید زیر نظر اساتید متخصص و باتجربه برگزار شود. دقت داشته باشید که برای فراگیری مهارت های لازم این دوره به صورت کاملا عملی برگزار می شود.

به همین دلیل بلافاصله پس از اتمام دوره و اخذ مدرک معتبر امکان ورود به بازار کار وجود دارد. به طور کلی افراد با گذراندن دوره آموزش نصب دوربین مداربسته به موارد زیر تسلط پیدا می کنند:

  • اصول شبکه های IP مورد نیاز جهت کار با دوربین های IP و NVR
  • اتصالات اترنت
  • آدرس های IP
  • نحوه نصب انواع دوربین مداربسته دیجیتال، آنالوگ و تحت شبکه یا همان IP، HD، DR
  • نحوه راه اندازی DVR
  • نحوه استفاده از دوربین های MP 2، MP 3، MP 5، MP 8، 4K و Ultra HD
  • نحوه محاسبه فاصله کانونی و سنسورهای استفاده شده
  • نحوه فشرده سازی فیلم 264، H.265
  • نحوه کار با انواع کابل و ابزارآلات مختلف
  • آشنایی با دوربین های PTZ
  • آشنایی با فرمت های دوربین از جمله: TVI، AHD، SDI، CVI
  • آشنایی با روترها و سوئیچ ها
  • و …

نحوه ورود به بازار کار با فراگیری رشته های فنی حرفه ای

یکی از مهم ترین دغدغه های دانش آموزان پس از اتمام تحصیلات، نحوه ورود به بازار کار و کسب درآمد می باشد. به طور کلی عوامل و فاکتورهای مختلفی روی گرفتن سفارش خدمات و میزان درآمد شما تاثیر دارد. از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • میزان تخصص و مهارت
  • میزان اشتیاق و علاقه به کار
  • کیفیت خدمات
  • سرعت سرویس دهی
  • مشتری مداری و خوش قولی
  • ارائه قیمت های منصفانه

بازار کار و فرصت های شغلی برای رشته های فنی ذکر شده زیاد می باشد. ولی پیش نیاز آن، گذراندن دوره های آموزشی تخصصی زیر نظر اساتید باتجربه و حرفه ای می باشد. در واقع آموزش تخصصی در کنار تضمین امنیت و آینده شغلی روی میزان دستمزد و درآمد شما نیز تاثیر بسزایی دارد.

از این رو توصیه می کنیم آموزشگاه های معتبر و به نامی را جهت دریافت خدمات آموزشی انتخاب کنید. فنی سازان یکی از آموزشگاه های معتبر و تخصصی است که امروزه نقش پررنگی در آموزش نیروهای فنی ایفا می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از جزئیات دوره ها و خدمات به وب سایت رسمی این آموزشگاه مراجعه فرمایید.

جمع بندی:

در این مقاله به بررسی رشته های فنی حرفه ای پردرآمد و نحوه ورود به بازار کار پرداختیم. در طی سال های اخیر رشته های فنی و حرفه ای به دلیل وجود فرصت های شغلی زیاد، مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. به دلیل تقاضای زیاد جهت دریافت خدمات فنی، تا سالیان سال این رشته ها اشباع نمی شود.

جالب است بدانید که با فراگیری رشته های فنی امکان مهاجرت و اشتغال در کشورهای مختلف نیز وجود دارد. البته این موضوع ملزم به داشتن تخصص و اخذ مدرک معتبر بین المللی فنی حرفه ای می باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم در انتخاب آموزشگاه خود دقت داشته باشید.

بهتر است دوره هایی را شرکت کنید که صفر تا صد رشته مورد نظر شما را به صورت تخصصی آموزش می دهند. به این صورت مسیر ورود به بازار کار کوتاه تر و موفقیت شما حتمی می شود. البته تمامی این موارد بستگی به تلاش و پشتکار شما دارد.

آموزشگاه فنی سازان به دلیل همکاری با اساتید مجرب و متخصص به نوعی ورود شما به بازار کار را در کم ترین زمان ممکن تضمین می کند. علاوه بر آن، با ارائه مدرک معتبر بین المللی فنی حرفه ای می تواند فرصت اشتغال شما در کشورهای خارجی را فراهم سازد.

پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا جهت ثبت نام و شرکت در دوره های تخصصی از جمله آموزش تعمیرات موبایل مورد نظر اقدام فرمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Mtm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *