بهترین کنترلرهای PS5 که می توانید بخرید

زمان مطالعه: 8 دقیقه

کنترل‌کننده‌های PS5 به لطف ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند محرک‌های تطبیقی، فناوری خاصی هستند و بهترین گزینه‌ها با افزودن موارد اضافی مفید بر روی آن بنا می‌شوند. همانطور که گفته شد، سلیقه هر کسی احتمالاً در مورد بازی ها کمی متفاوت است. به همین دلیل است که همه احساس نمی کنند که بهترین گزینه وجود دارد که با نیازهای همه مطابقت داشته باشد، وقتی صحبت از بهترین کنترلرهای PS5 می شود.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیستی از بهترین کنترلرهای ps5 را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید در حال حاضر بخرید تا با آن‌ها در کنسول جدید بازی کنید. آیا باید یکی داشته باشید یا در نهایت به زودی یکی را دریافت می کنید. همچنین می توانید از کنترلرهای PS5 با پلتفرم هایی مانند اندروید و رایانه شخصی استفاده کنید. بنابراین حتی اگر PS5 ندارید، هنوز هم اینها گزینه‌های عالی برای بازی‌های جاهای دیگر هستند.

به خاطر داشته باشید که در نهایت کنترلرهای PS5 بیشتری در آینده وارد بازار خواهند شد. بنابراین این لیست ممکن است با ظاهر شدن آن گزینه‌ها بیشتر پر شود.

بهترین کنترلرهای PS5 که می توانید همین الان بخرید

در زیر خلاصه ای از کنترلرهایی را که برای این لیست انتخاب کرده ایم، خواهید دید. با قیمت ها و لینک های محل خرید کامل کنید. در زیر خلاصه توضیحات مختصری در مورد هر کنترلر به همراه قیمت و لینک خرید آمده است.

سونی دوال سنس

رنگ های جدید PS5 DualSense

کلاسیک. DualSense آزمایش شده و واقعی، کنترلر سهامی است که با PS5 دریافت می کنید، و اگر هیچ ویژگی اضافی نمی خواهید یا نیاز ندارید، گزینه ای عالی است. نگه‌داشتن آن برای تمام جلسات بازی راحت است و به دلیل سادگی در مقایسه با برخی از گزینه‌های دیگر، یکی از بهترین کنترل‌کننده‌های PS5 است. به لطف محرک‌های تطبیقی ​​و لمسی پیشرفته، بازی‌ها به گونه‌ای زنده می‌شوند که احتمالاً قبلاً هرگز آن را احساس نکرده‌اید.

همچنین اکنون در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود، بنابراین می‌توانید تجربه خود را کمی بیشتر با مورد علاقه خود تنظیم کنید. این نیز یکی از مقرون به صرفه ترین کنترلرهای PS5 است که در این لیست پیدا می کنید. در حالی که یکی از آنها را با PS5 دریافت خواهید کرد، داشتن یدکی ضرری ندارد تا بتوانید همیشه آن را شارژ نگه دارید.

کنترلر سونی DualSense

SCUF Reflex FPS

کنترلر SCUF Reflex PS5 1

  • قیمت: از 259.99 دلار
  • محل خرید: SCUF

آیا آماده‌اید تا همه چیز را برای بازی‌های FPS مورد علاقه خود در PS5 افزایش دهید؟ سپس به SCUF Reflex FPS نیاز دارید. این DualSense است که با برخی ویژگی‌های اضافی که بازی شوتر شما را به سطوح جدیدی ارتقا می‌دهد، اصلاح شده است. با مدل FPS Reflex، محرک های تطبیقی ​​و لمسی را از دست می دهید. به جای تریگرهای تطبیقی، SCUF تریگرهای فوری را پیاده سازی کرده است که مانند یک کلیک کوتاه ماوس برای زمان شلیک سریعتر احساس می شود.

و با استفاده از هاپتیک، SCUF اینها را حذف کرده است تا ارتعاشات دقت شما را مختل نکنند. شما همچنین دارای دستگیره عملکرد و چهار پدل عقب قابل جابجایی است که می‌توان آن‌ها را مجددا نقشه‌برداری کرد. گران است، اما اگر شوتر روی PS5 بازی کنید، ارزشش را دارد.

SCUF Reflex FPS

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تلفن ارزان قیمت جدید در مقابل تلفن پرچمدار قدیمی: کدام را باید بخرید ?

HEX Gaming Rival Ultimate

رقیب HexGaming

  • قیمت: از 199.99 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

مشابه سری SCUF Reflex، HEX Gaming Rival Ultimate یک DualSense اصلاح شده است که مواردی مانند ماشه های مو را برای کشیدن ماشه مانند کلیک ماوس، دستگیره های پشت، پدال های عقب قابل تعویض، و میله های شست قابل تعویض با ارتفاع های مختلف و گرفتن انگشت شست ارگونومیک اضافه می کند. طرح ها.

شما همچنین می توانید این کنترلر را بدون ماشه های مو دریافت کنید تا ویژگی ماشه تطبیقی ​​را که سونی طراحی کرده است حفظ کنید. و می توانید آن را با رنگ ها و سبک های مختلف سفارشی کنید تا منحصر به فردتر شود.

ما از این یکی در چند جلسه بازی برای بازی‌هایی مانند Call Of Duty: Modern Warfare II، Warzone 2.0 و Battlefield 2042 استفاده کرده‌ایم. و در این نوع بازی‌ها فوق‌العاده است. اگرچه ما DualSense معمولی را برای بازی‌هایی ترجیح می‌دهیم که واقعاً از محرک‌های تطبیقی ​​و لمسی پیشرفته استفاده می‌کنند.

HEX Gaming Rival Ultimate

سونی DualShock 4

کنترلر بی سیم سونی Dualshock 4

اگر تعداد زیادی عناوین سازگار با عقب را بر روی PS5 خود بازی می کنید، پس نمی توانید با DualShock 4 اشتباه کنید. این هنوز یکی از بهترین کنترلرهای بازی است که تا کنون ساخته شده است و این آن را به گزینه ای عالی برای تمام عناوین pS4 تبدیل می کند. PS5.

و فهرست بزرگی از گزینه‌ها برای رنگ‌ها وجود دارد که گاهی اوقات می‌تواند سرتان را در تلاش برای انتخاب یکی از آن‌ها وادار کند. در حالی که هیچ ویژگی ماشه خاصی، یا دکمه‌ها یا پدال‌های اضافی در پشت ارائه نمی‌دهد، یک کنترلر محکم است که راحت است و فقط در دست گرفتن احساس خوبی دارد.

سونی DualShock 4

SCUF Reflex Pro

کنترلر SCUF Reflex PS5 6

  • قیمت: از 229.99 دلار
  • محل خرید: SCUF

SCUF Reflex Pro همانی است که اگر می خواهید پاروهای قابل جابجایی در پشت داشته باشید، اما نمی خواهید از شر محرک های تطبیقی ​​یا لمسی خلاص شوید، به سراغ آن می روید. در حالی که می توانید به راحتی از این در بازی های FPS استفاده کنید، ما احساس می کنیم مدل FPS برای آن ها بهتر است. در حالی که این گزینه برای هر بازی دیگری است.

اساساً از هر نظر مشابه مدل FPS است، اما محرک های تطبیقی ​​و لمسی را حفظ می کند. همچنین با قیمت کمی پایین‌تر شروع می‌شود، بنابراین با استفاده از این مدل در هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنید. این در صورتی است که شما محرک های فوری را نمی خواهید.

همچنین، هر سه مدل SCUF Reflex از صفحه های قابل تعویض پشتیبانی می کنند، اگر می خواهید چیزها را کمی در بخش سبک سفارشی کنید. در نهایت، سه نمایه کنترل‌کننده سفارشی دریافت می‌کنید که می‌توانید با فشار دادن یک دکمه، بین آنها تعویض کنید. بنابراین تنظیمات شما برای بازی های مورد علاقه شما ذخیره می شود. این همچنین در هر سه مدل رفلکس وجود دارد.

SCUF Reflex Pro

کنترلرهای سفارشی PS5 Evil Controllers

کنترلرهای سفارشی PS5 Evil Controllers

تکمیل این لیست یک کنترلر سفارشی از Evil Controllers است. این با قیمت کمتری نسبت به سایر کنترلرهای مود شده شروع می شود. اما به دلیل تعداد ویژگی های سفارشی که می توانید انتخاب کنید، می تواند بسیار بالاتر رود. از رنگ و مدل صفحه، دکمه‌ها و d-pad گرفته تا دکمه‌های عقب و ماشه‌های لمسی.

چیزی که ما در مورد این گزینه در مقایسه با کنترلرهای SCUF و HEX Gaming دوست داریم این است که دکمه های عقب روی دسته های کنترل قرار می گیرند. با دو دکمه دیگر، دکمه های عقب شما به شکل پارو می آیند و بالاتر می نشینند. فشار دادن دکمه‌های شیفت کنترلرهای شیطانی با جایی که نشسته‌اند کمی آسان‌تر است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سایت خود را گران نخرید(مهم ترین تفاوت طراحی سایت ارزان قیمت و گران)

حتی می توانید ویژگی هایی مانند کشش انگشت شست، مدهای آتش سریع و ماکروها را انتخاب کنید. اگر همه این موارد را اضافه کنید، قیمت کمی وحشیانه می شود. اما قطعاً این یک کنترلر جالب برای کسانی است که پول خرج کردن دارند و این موارد اضافی را برای تجربه بازی PS5 می خواهند.

کنترلرهای سفارشی PS5 Evil Controllers

PDP Victrix Pro BFG

Victrix Pro BFG

  • قیمت: 179.99 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

چیزهای خوبی در مورد Victrix Pro BFG از PDP وجود دارد. برای شروع، این کنترلر ماژولار است. بنابراین می‌توانید ماژول‌های دکمه‌ای را بر اساس ترجیح خود با ماژول‌های مختلف تعویض کنید. همچنین می‌توانید جهت ماژول d-pad/thumbstick را تغییر دهید تا چوب‌های شست بیشتر شبیه به کنترل‌کننده Xbox از مرکز خارج شوند. اگر این پیکربندی است که شما ترجیح می دهید.

حتی یک ماژول پد مبارزه برای کسانی که بازی های مبارزه ای را با استفاده از کنترلر انجام می دهند وجود دارد. و از آنجایی که همه چیز با استفاده از پیچ در جای خود قرار می گیرد، زمانی که دیگر نمی خواهید از پد مبارزه استفاده کنید، می توانید به راحتی چیزها را تعویض کنید. فراتر از مدولار بودن، Victrix Pro BFG دارای ماشه های کلاچ چند موقعیتی نیز می باشد. اینها شبیه به آنچه در مدل SCUF Reflex FPS دریافت می کنید هستند.

اما آنها کمی تطبیق پذیری بیشتری ارائه می دهند زیرا می توان آنها را در موقعیت های مختلف تنظیم کرد. این کنترلر همچنین یک دستگیره با عملکرد بالا، دکمه‌های پشتی قابل نقشه‌برداری و نمایه‌ها را ارائه می‌دهد تا بتوانید به سرعت بین اولویت‌ها برای بازی‌های مختلف جابجا شوید. می توان از آن به صورت بی سیم یا با کابل همراه استفاده کرد، و در یک کیف حمل بسیار زیبا با یک محفظه زیپ برای سفر ارائه می شود. دست پایین، یکی از بهترین کنترلرهای PS5 که می توانید بخرید و یکی از موارد مورد علاقه ما است.

Victrix Pro BFG

Razer Wolverine V2 Pro

Razer Wolverine V2 Pro Controller 1

Razer's Wolverine V2 Pro یکی از جدیدترین کنترلرهای حرفه ای است که برای PS5 عرضه شده است و برای کسانی که به دنبال یک کنترلر پریمیوم با ویژگی های بیشتر هستند، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. برای شروع، دارای یک میکروسوئیچ 8 جهته dpad است که احساس کلیک و واکنش فوق العاده می دهد. چهار دکمه اکشن نیز از سوئیچ های لمسی مکانیکی Razer استفاده می کنند. آنها را نیز فوق العاده کلیک کنید. هر دوی این ها امتیاز بالایی برای Wolverine V2 Pro هستند. اما فقط بهتر می شود.

مانند Reflex، Victrix PDP Pro، Hex Gaming Rival Elite و دیگران، Wolverine V2 Pro دارای محرک‌های فوری است. اگرچه Razer آنها را HyperTriggers می نامد. هر چند نتیجه یکسان است. یک ماشه با کشش سریعتر شبیه به کلیک ماوس. برخلاف گزینه‌های Reflex و Hex Gaming، Wolverine V2 Pro به شما امکان می‌دهد بین HyperTriggers و کشش معمولی ماشه تعویض کنید. علاوه بر این، کنترلر دارای یک دستگیره با عملکرد بالا و یک اتصال با تاخیر کم است. یا می توانید آن را از طریق USB-C وصل کنید و با سیم بازی کنید.

البته برخی از نکات منفی نیز وجود دارد. این کنترلر 250 دلار است بنابراین ارزان نیست. به علاوه، شما از محرک های تطبیقی ​​و بازخورد لمسی DualSense چشم پوشی می کنید. با این حال، در کل، یک کنترلر PS5 واقعا محکم اگر می خواهید چیزی همه کاره برای گیم پلی منظم و رقابتی تر داشته باشید.

Razer Wolverine V2 Pro

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fXCAWY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *