این مجموعه ژنراتور قابل حمل 700 دلار برای Prime Day تخفیف دارد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

امروزه، آمازون مکانی است که می‌توانید به دنبال برخی از واحدهای برق قابل حمل مفید باشید. برای روز پرایم، این مجموعه ژنراتور قابل حمل Jackery تخفیف عمیقی دارد.

سایر ژنراتورها و مجموعه های Jackery با تخفیف:

شما یک کاوشگر هستید، اما همچنین نمی‌خواهید آنقدر به آن خشن باشید. اینجاست که ژنراتورهای قابل حمل و پنل های خورشیدی مفید هستند. اینجاست که Jackery با ژنراتور قابل حمل و مجموعه پنل خورشیدی خود وارد بازار می شود.

این یک فروشگاه یک‌جا برای شارژ کردن همه ابزارهای شما در هنگام بیرون رفتن در طبیعت است. خود ژنراتور دارای تمام پورت هایی است که برای شارژ نگه داشتن محصولات خود نیاز دارید.

اگر به شارژ گوشی خود نیاز دارید، دارای دو پورت USB-A و USB-C است. با این حال، این فقط یک شارژر تلفن بیش از حد رشد نکرده است. شما چهار پورت AC دارید که می توانید از آنها برای شارژ وسایل بزرگتر مانند کامپیوتر، تلویزیون و لوازم کوچکتر استفاده کنید. هر کدام 120 ولت – 20 آمپر خروجی دارند. همچنین یک پورت DC وجود دارد که خروجی 120 ولت – 10 آمپر را دارد.

این ژنراتور قابل حمل با پنل خورشیدی Jackery همراه است. اگر آب میوه‌تان تمام شد، می‌توانید پنل را در زیر نور خورشید قرار دهید تا شارژ خوبی داشته باشید. این بسته دارای یک پنل است، اما شرکت آنها را به صورت جداگانه نیز می فروشد. اگر از شش پنل خورشیدی استفاده کنید، می‌توانید در کمتر از دو ساعت ژنراتور را از 0 تا 80 درصد شارژ کنید.

اگر به دنبال خروج از شبکه و سفر بدون اتصال هستید، این مجموعه عالی است.

می‌توانید تخفیف‌های بیشتر Jackery Prime Day را در اینجا و معاملات بیشتر در مورد سایر محصولات را در اینجا بررسی کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mgU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *