اینستاگرام «حالت بی‌صدا» را راه‌اندازی می‌کند تا اعلان‌ها را از شما درگیر کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

از راه اندازی یک حالت جدید بی صدا در کنار سایر ویژگی ها خبر داده است تا کاربران کنترل بیشتری بر تجربه خود داشته باشند. این حالت در زمان راه اندازی به مناطق خاصی محدود می شود و انتظار می رود گسترش یابد.


اینستاگرام حالت آرام، کلمات پنهان گسترده را اضافه می کند

اعلام ویژگی های جدید توسط آدام موسری، رئیس اینستاگرام در 19 ژانویه 2022، با جزئیات در یک اطلاعیه وبلاگ اینستاگرام ارائه شد.

همراه با حالت بی صدا، این پلتفرم همچنین گسترش کلمات مخفی را برای گنجاندن توصیه‌ها و امکان علامت‌گذاری چندین پست به‌عنوان «علاقه‌مند نیستم» به طور همزمان معرفی کرد.

اینستاگرام برای افزودن تجربیات جدید و رقابت با رقبا، ویژگی‌ها و تست‌های مختلفی را آزمایش کرده است. این شامل تست Candid Stories و همچنین ارسال یک وضعیت با ویژگی Notes در اینستاگرام است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از قالب های حلقه ( ریلز ) اینستاگرام

حالت آرام در اینستاگرام چگونه کار می کند؟

Meta<\/a>"">
پروفایل اینستاگرام با حالت بی صدا
اعتبار تصویر: متا

حالت آرام به کاربران این امکان را می دهد که ساعاتی را در طول روز تعیین کنند که در آن اعلان دریافت نکنند. پس از گذشت زمان بی‌صدا برنامه‌ریزی‌شده، تمام اعلان‌ها در آن زمان به‌صورت یک اعلان دسته‌ای تحویل داده می‌شوند. حالت آرام به طور خودکار در طول دوره زمانی برنامه ریزی شده روشن می شود.

حالت ساکت به ویژه نوجوانان را هدف قرار می دهد و از همه کاربران نوجوان خواسته می شود تا در صورتی که مدت زمان مشخصی را در اینستاگرام «اخر شب» سپری کنند، این ویژگی را امتحان کنند. با این حال، این ویژگی تنها در ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، کانادا، استرالیا و نیوزلند راه اندازی شده است. اینستاگرام می گوید امیدوار است در آینده این ویژگی را به کشورهای بیشتری بیاورد.

اگر زمانی که در حالت ساکت هستید، شخصی سعی کند برای شما پیامی ارسال کند، اعلانی دریافت می کند که حالت را فعال کرده اید. این بدان معناست که لازم نیست نگران مخاطبین باشید که فکر می کنند نادیده گرفته می شوند.

البته، اگر هرگز نمی خواهید هیچ اعلان فشاری از برنامه دریافت کنید، می توانید تمام اعلان های اینستاگرام را متوقف کنید.

راه های بیشتر برای کنترل تجربه اینستاگرام

حالت ساکت اطمینان حاصل می کند که با اینستاگرام تعامل دارید و فقط زمانی که بخواهید اعلان ها را دریافت می کنید. این به‌روزرسانی، و همچنین ویژگی‌های دیگر، به شما امکان می‌دهد تا کنترل بیشتری بر نحوه تجربه برنامه داشته باشید.

2.3/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kqMGgn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *