امنیت خانه خود را با زنگ هشدار حلقه 8 تکه با قیمت 209 دلار افزایش دهید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آمازون کیت 8 تکه Ring Alarm Pro را با قیمت 209 دلار به فروش می رساند. این باعث صرفه جویی 90 دلاری از قیمت معمولی می شود. صادقانه بگویم که این امر واقعاً عالی است. و این نیز مدل جدید “Pro” است که دارای روتر WiFi 6 eero است.

زنگ زنگ کاملاً قابل تنظیم است تا متناسب با خانه شما باشد و با نظارت حرفه‌ای 24/7 اختیاری با طرح محافظت از حلقه (اشتراک جداگانه فروخته می‌شود) ارائه می‌شود. روتر داخلی eero Wi-Fi 6 کمک می‌کند دستگاه‌هایتان را متصل نگه دارید و خانه‌تان را با وای‌فای قابل اعتماد پوشش می‌دهد و در عین حال شبکه شما را ایمن و ایمن نگه می‌دارد.

روتر داخلی eero WiFi 6 در اینجا چیزی است که زنگ زنگ را به زنگ زنگ “Pro” تبدیل می کند. همچنین بسیار مفید است، زیرا یک چیز کمتر برای وصل کردن خواهید داشت و البته از قبل به شبکه WiFi شما متصل است. اینترنت پشتیبان 24 ساعته تمام دستگاه های متصل به وای فای شما را در صورت قطع شدن اینترنت متصل نگه می دارد.

Ring Alarm Pro حفاظت کل خانه Ring Alarm را با روتر داخلی eero Wi-Fi 6 و اینترنت پشتیبان 24/7 ترکیب می کند. برنامه Ring با استفاده آسان به شما امکان می دهد هنگام فعال شدن سیستم، اعلان های تلفن همراه را دریافت کنید، حالت های زنگ هشدار خود را مسلح و غیرفعال کنید، و همه دستگاه های زنگ خود را از طریق برنامه Ring نظارت کنید تا همیشه از شناسایی فعالیت در خانه خود مطلع شوید.

سیستم های امنیتی خانه Alarm Pro دارای یک روتر eero Wi-Fi 6 هستند تا قوی ترین محافظت ما را ارائه دهند. روتر یکپارچه اتصال بهتری را برای دستگاه‌های امنیتی خانگی سازگار شما ایجاد می‌کند و یک شبکه امن ایجاد می‌کند و به اتصال دستگاه‌های روزمره شما کمک می‌کند. همچنین وای فای سریع و قابل اعتمادی را ارائه می دهد که امنیت کل خانه شما را با سرعت 900 مگابیت در ثانیه و پوشش تا 1500 فوت مربع افزایش می دهد.

می‌توانید Ring Alarm Pro را امروز از آمازون با کلیک کردن اینجا دریافت کنید. اما بهتر است عجله کنید، زیرا این معامله طولانی نخواهد بود.

کیت 8 تکه Ring Alarm Pro

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ktgWhX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *