اوه، شما با یک خطای بسیار نادر مواجه شدید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک اوه، شما با یک خطای بسیار نادر مواجه شدید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این پست راه حل هایی برای رفع مشکل دارد اوه، شما یک خطای بسیار نادر در Discord گرفتید. Discord ویژگی‌های گسترده‌ای از جمله چت صوتی و تصویری، پیام‌رسانی فوری و سرورهای مبتنی بر جامعه را ارائه می‌دهد. با این حال، برخی از کاربران از این شکایت کرده اند اوه، شما یک فوق نادر را گرفتار کرده اید خطا در Discord خوشبختانه، می توانید چند پیشنهاد ساده را برای رفع خطا دنبال کنید.

Discord اوه، شما با یک خطای بسیار نادر مواجه شدید

اوه را برطرف کنید، یک خطای بسیار نادر در Discord گرفتید

برای رفع شما متوجه یک خطای بسیار نادر شده اید در Discord، برنامه را به آخرین نسخه خود به روز کنید. با این حال، اگر کمکی نکرد، این پیشنهادات را دنبال کنید.

  1. اتصال به اینترنت را بررسی کنید
  2. بررسی وضعیت سرور Discord
  3. اعتبار ورود خود را بررسی کنید
  4. اطلاعات کش Discord را پاک کنید
  5. VPN یا Proxy را غیرفعال کنید
  6. برنامه را دوباره نصب کنید

حالا بیایید اینها را با جزئیات ببینیم.

1]اتصال به اینترنت را بررسی کنید

قبل از شروع با روش‌های مختلف عیب‌یابی، بررسی کنید که آیا به یک اتصال اینترنتی سریع و پایدار متصل هستید یا خیر. اگر اتصال اینترنت شما ناپایدار باشد، خطای بسیار نادر ممکن است رخ دهد. اگر اینطور است، یک تست سرعت انجام دهید و بررسی کنید که آیا سرعت اینترنت با طرحی که انتخاب کرده اید یکسان است یا خیر.

2]وضعیت سرور Discord را بررسی کنید

بعد، وضعیت سرور Discord را بررسی کنید. این امکان وجود دارد که سرورها با خرابی مواجه باشند یا تحت تعمیر و نگهداری باشند. دنبال کردن @discord در توییتر برای به روز ماندن در مورد خرابی ها و تعمیر و نگهداری سرور.

3]اعتبار ورود خود را بررسی کنید

خطای بسیار نادر در Discord

خطای فوق‌العاده نادر در Discord همچنین می‌تواند در صورت وارد کردن اعتبارنامه نادرست ورود، یعنی شناسه کاربری و رمز عبور خود رخ دهد. همچنین، رمز عبور قدیمی خود را وارد کنید. با این حال، اگر کار نکرد، روی فراموشی رمز عبور کلیک کنید و مراحل بازیابی رمز عبور خود را دنبال کنید.

4]اطلاعات کش Discord را پاک کنید

خطای بسیار نادر در Discord

داده‌های حافظه پنهان Discord گاهی اوقات ممکن است خراب شده و یک خطای بسیار نادر ایجاد کند. اگر چنین است، داده های حافظه پنهان را حذف کنید و ببینید آیا خطا برطرف شده است. در اینجا به این صورت است:

  1. مطبوعات ویندوز + R بازکردن اجرا کن، نوع ٪اطلاعات برنامه٪، و ضربه بزنید وارد.
  2. در اینجا، به پوشه Discord بروید، روی آن کلیک راست کرده و Delete را انتخاب کنید.

5]VPN یا Proxy را غیرفعال کنید

تشخیص خودکار تنظیمات پروکسی را غیرفعال کنید

اتصال به VPN یا شبکه پروکسی آدرس IP دستگاه شما را به مکان دیگری هدایت می کند. اگر سرویسی که می‌خواهید به آن دسترسی پیدا کنید در منطقه موجود نباشد، می‌تواند باعث خطای بسیار نادر در Discord شود. اگر اینطور است، VPN/Proxy را غیرفعال کنید و ببینید کمک می کند یا خیر.

6]برنامه را دوباره نصب کنید

اگر هیچ یک از این پیشنهادات به رفع خطا کمک نکرد، Discord را دوباره نصب کنید. این امر به اکثر کاربران کمک می کند تا خطا را برطرف کنند.

خواندن: خطای Discord، یک خطای کشنده جاوا اسکریپت رخ داد

امیدواریم این پیشنهادات به شما کمک کند.

خطای 2023 در Discord چیست؟

اگر محل نصب اجازه نصب را رد کند، خطای 2023 در Discord رخ می دهد. برای رفع این مشکل، تنظیمات Discord را تغییر دهید و نرم افزار امنیتی شخص ثالث را به طور موقت خاموش کنید.

چرا Discord به من اجازه ورود به سیستم را نمی دهد؟

اگر نمی‌توانید وارد Discord شوید، سرور پروکسی را غیرفعال کنید یا اگر از VPN استفاده می‌کنید، آن را قطع کنید. با این حال، در صورت خراب شدن داده های حافظه پنهان Discord نیز ممکن است رخ دهد. اگر اینطور است، داده های حافظه پنهان برنامه را حذف کنید.

خواندن: Discord Inspect Element کار نمی کند.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/weAPfV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *