لوکس ترین هتل های دبی

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

دبی یکی از شناخته‌ شده ترین مقاصد گردشگری خاورمیانه به شمار می‌رود؛ برهمین اساس، فضای هتل در آن رقابتی تر از هر جای دیگری است. از موسسات فوق العاده مانند برج العرب گرفته تا مکان‌ های شگفت انگیزی همچون بولگاری، انتخاب های متنوعی را برای متقاضیان رزرو آنلاین هتل در دبی فراهم می کنند. در اینجا با چند مورد از لوکس ترین هتل های این شهر آشنا خواهید شد.

آشنایی با هتل لوکس در دبی

بیش از 200 ملیت مختلف، امارات را خانه خود می دانند و همه چیز در این شهر از غذاهای خیابانی خاورمیانه تا رستوران ها، جشنی از فرهنگ های متفاوت را نشان می دهند. هتل های دبی نیز به همان اندازه متنوع هستند. خانواده ها و زوج هایی که به آفتاب علاقه دارند، می توانند یکی از استراحت گاه های ساحلی مانند هتل چهارفصل ریزورت دبی یا آتلانتیس نخل را اجاره کنند. برای تاجران و بازرگانان نیز یکی از هتل های مجلل مانند ریتز کارلتون، قطعا انتخاب خوبی خواهد بود. بیایید با بعضی از این هتل های لوکس در دبی بیشتر آشنا شویم.

1- هتل برج العرب جمیرا در دبی (burj Al Arab dubai)

هتل برج العرب، یکی از هتل های لوکس و مجلل دبی است که در سطح جهانی نیز شهرت زیادی دارد. برج العرب، نماد واقعی زندگی لاکچری در امارات به ویژه دبی است و تجربه ای بی نظیر از اقامت در این شهر را به وجود می آورد.

هتل برج العرب با طراحی فوق‌العاده، 321 متر ارتفاع و امکانات رفاهی درجه یک شناخته می شود. می توان گفت معماری بی نظیر شبیه به بادبان کشتی، دکوراسیون جسورانه با ترکیبی از رنگ و طرح تجملات، بیشتر از هر چیز دیگری معرف این هتل هستند. یکی دیگر از جذابیت های آن، قرار گرفتن در وسط یک جزیره مصنوعی است.

از امکانات هتل برج العرب دبی، می توان به 200 سوئیت دوبلکس زیبا، ترانسفر فرودگاهی، ساحل خصوصی، 5 استخر، 9 رستوران اشاره کرد. یکی از ویژگی‌ های منحصربه فرد این هتل، برخورداری از بالاترین نسبت پرسنل به سوئیت در جهان است؛ بنابراین سرویس دهی فوق العاده سریع و باکیفیتی ارائه می دهد.

2- هتل آتلانتیس دبی

یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل در دبی، هتل زیبا و لوکس آتلانتیس واقع در جزیره نخل است. اتاق‌های این هتل با طراحی بی نظیر و مجلل، چشم هر بیننده ای را خیره می کنند. در سوئیت های زیر آب آن، تماشای مناظر خیره کننده نظیر خرابه های باستانی شهر افسانه ای آتلانتیس شگفت انگیز است. یکی از بهترین پارک های آبی دبی به نام آکواونچر نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد.

3- هتل فور سیزن ریزورت دبی

هتل فور سیزن ریزورت یک استراحتگاه مجلل 5 ستاره در دبی است و امکاناتی از قبیل وای فای رایگان، ساحل خصوصی، 2 استخر روباز و اسپا با خدمات کامل دارد. اتاق های این هتل، با طرح ها و رنگ های زیبا تزئین شده اند و به حمام و وان مجهز هستند. قسمتی از سوئیت ها به عنوان اتاق نشمین، تلویزیون و غذاخوری در نظر گرفته شده که در صورت درخواست مهمانان، پلی استیشن و ایکس باکس نیز در دسترس خواهد بود.

از دیگر امکانات هتل فور سیزن ریزروت دبی می توان به 2 زمین تنیس، پیست دومیدانی، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، امکانات سرگرم کننده برای کودکان و … اشاره کرد. فاصله این هتل تا برج خلیفه و فواره دبی، 15 دقیقه رانندگی است.

4- هتل بولگاری دبی

بولگاری یکی دیگر از لاکچری ترین هتل های دبی و مناسب برای علاقه مندان به مکان های لوکس و مجلل است. این هتل 5 ستاره در خلیج جمیرا واقع شده و می توان گفت سبک ایتالیایی را به قلب خاورمیانه می آورد.

در محوطه هتل بولگاری دبی امکانات رفاهی متنوعی وجود دارد؛ از جمله می توان به 6 رستوران با غذاهای خوشمزه، ساحل خصوصی، باغ های زیبا، استخر شنای روباز با طرح موزاییک، سالن اسپا به وسعت 1700 مترمربع، سالن زیبایی، باشگاه قایق بادبانی با 50 اسکله قایق، کلوپ سرگرم کننده برای کودکان، استخر مجزا برای خانواده و … اشاره کرد.

یکی از نقاط مثبت هتل بولگاری، رستوران ایتالیایی سه ستاره میشلن نیکو رومیتو است که از نظر خدمات رسانی و اعتبار، دومین رستوران برتر دبی به شمار می رود. سرآشپز ایتالیایی این رستوران، با بهترین غذاهای ایتالیایی از مهمانان و مشتریان پذیرایی می کند.

5- هتل ریتز کارلتون در دبی

هتل ریتز کارلتون نیز در شمار لوکس ترین هتل های دبی قرار می گیرد که تقریبا در قلب مارینا دبی قرار دارد. این هتل دارای ساحل خصوصی، امکانات آب گرم عالی، 2 زمین گلف و 6 استخر روباز برای بزرگسالان و کودکان است.

اکثر متقاضیان رزرو هتل ریتز کارلتون در دبی، بازرگانان و تاجران هستند. اتاق ها و سوئیت های این هتل بسیار زیبا دکور شده اند و منظره ای رو به دریا و بالکن مشرف به باغ و استخر دارند. ضمن اینکه هر واحد به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام مجلل خصوصی مجهز شده است.

مهمانان هتل ریتز کارلتون، دسترسی راحتی به رستوران دارند که می توانند از مزه غذاهایی با طعم های متنوع آسیایی، عربستان و مدیترانه لذت ببرند. سالن اسپا ریتز کارلتون خدمات متنوعی ارائه می دهد و یک باشگاه ورزشی، استخر شنا، اتاق های بخار و استخرهای سرد و گرم نیز سایر امکانات این اقامتگاه لاکچری در دبی هستند. از دیگر امکانات هتل مذکور، می توان به برنامه های سرگرم کننده برای کودکان اشاره کرد که شامل کارگاه های صنایع دستی و اوریگامی، قصه گویی و حتی آشپزی است.

رزرو هتل های لوکس دبی با فلای تودی

با توجه به گردشگری بودن دبی، وجود تعداد زیادی هتل از اقتصادی تا لاکچری و گران قیمت در این شهر، کاملا منطقی است. در این مقاله چند مورد از لوکس ترین هتل های دبی از جمله برج العرب جمیرا، آتلانتیس، فور سیزن ریزورت، بولگاری و ریتز کارلتون را معرفی کردیم. برای رزرو اتاق و سوئیت در هرکدام از این مکان ها می توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید.

فلای تودی یکی از بزرگترین مراجع رزرواسیون آنلاین هتل های خارجی و داخلی است. یافتن مکان مناسب برای اقامت در شهرهای ایران و جهان، از طریق این سایت به راحتی امکان پذیر است. فقط کافی است وارد سایت شده و با چند کلیک ساده مکان موردنظر را برای تاریخ مشخص رزرو کنید.

5/5 - (4 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vPCTJJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *